pikkusiskolle nimi

NNN

Pieni tyttämemme syntyi 6.6 ja nytten nimi hakusessa. perheeseemme kuuluvat lapset

NOONA NIKOLIINA AURORA 6v
NENNA NINETTA AURELIA 6v
MILO NIKLAS KRISTIAN 9v
SANTTU VILI ELMERI 3v

tytölle olemme pohtineet nimiä TINJA, TITTA, TUUA, TUTTA, TOVE... ja 2 toista nimeä.
Kiitos jo etukäteen niille jotka auttavat.

Myös muiden lasten nimistä saa pistää kommenttia. mielummin asiallisia kommentteja.

23

1329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimi

      Lore Aino Vivianna
      Jemina Vilma Anneli
      Fanni Ellen Johanna

      mites nämä?

      • NNN

        Noista ehdotuksista ei mikään oikein iskenyt mutta ELLEN nimi pistetään korvan taakse..;)


    • salme

      siinä nimi.

      • NNN

        Tinka on kiva nimi ja muistilistassa mukana ensimmäisen nimen kohdalla.


    • 1.Aurora maria eveliina tai Maria Aurora Eveliina
      2.Hanna-Riikka eveliina
      3.Inka maria karoliina
      4.Erin tai eerin
      5.Pinja
      6.Irina katariina
      7.Karoliina jenna emilia
      8.Sanita
      9.Janita
      10.Emma-Leena
      11.Adele
      12.Kukka-Maaria
      13.Evita

      näitä ois paljon...

      Tää nimi juttu on niin kun vähän makuasia..ja nää nimet mitkä keksin on mun mielestä kauniita!
      Luulisin,että lapsellesi kannattaisi laittaa jonkin kaunis mutta erikoinen nimi.Muiden lastensi nimet on aika erikoisia! Tuo tinja kuulostaisi tosi söpöltä!
      Tsemppiä nimen valintaan!

      • NNN

        mieleisiä nimiä meille:
        EERIN
        ERIN
        ADELE
        EVITA


    • kiisamisa

      Nilla Noomi Eveliina
      Minttu Tinka Amanda
      Neenia Sara Evita

      • NNN

        kaikki kovin nättejä ehdotuksia mutta eniten silmään pistää positiivisella tavalla nimet MINTTU, TINKA ja EVITA. Neenia, Noomi ja Nilla ovat mielestäni liian lähellä Noonan ja Nennan nimiä.


    • elma

      Mites kävis??

      Titta Taina Tuulia
      Tinja Martta Mimosa
      Tuua Linnea Loviisa
      Tutta Iida Maija
      Tove Peppi Lotta

      Onko mikään noista kiva??

      • NNN

        Tosin etunimi vaihtoehtoina vieläkin TITTA; TINJA; TUUA; TUTTA; TOVE ja nyt uusi TINKA

        toisiksi nimiksi olemme tykänneet vaihtoehtoja Tuulia, Mimosa


    • nico-jimi

      Asiallisesti voi sanoa, että onpa siinä outoja nimiä!

    • tarja

      Miisa Vilma Elviira...

    • melintta mirella

      noona, nikoliina, nenna, ninetta, milo, tinja, titta, tutta ... kuka tuollaisia on keksinyt, eikö riittänyt oikeita nimiä, hih-hih-hiii.

    • Mie taas

      Tinja Taru Tuulia
      Titta Aamu Bettiina
      Tuua Minttu Mimosa
      Tutta Mari Katriina
      Tove Inga Ilona

      • NNN

        Etunimet on edelleen ihania ja MINTTU MIMOSA olisi ihana jatko jollekkin niistä.


    • mamma

      Tuua Taika Tuulia
      Taika Titta Teresa
      Tytti Tiia Tuulia
      Tatja Tuua Aleksia
      Ninni Nadja Aleksiina

      • NNN

        kauniita on
        TAIKA TUULIA
        ALEKSIA

        siis toisiksi nimiksi


    • Pandora

      kiva nimi

      • Ketsu

        täytyy kyllä sanoa että tuo noona nikoliina on TODELLA mauton ja aivan varmasti tulee lapsi siitä kuulemaan tulevaisuudessa...kuten myös ninetta...ei hyvää päivää...


    • Petunia

      Miten olis Tinka Minttu Maaria tai Minttu Emma Olivia. Minusta Minttu sopisi Noonan ja Nennan seuraksi. Milon kans sillois sama alkukirjain ja Santun kans sama "rytmi".

    • etukäteinen

      Hemmetti vie!
      Olen asunut suurimman osan elämästäni poissa Suomesta. Enkä ole koskaan kuullut
      noin typeriä nimiä kuin Noona Nikoliina tai Nenna Ninetta jne. Pyydän anteeksi...

    • mie taas

      Mahdatteko kertoa meillekin mihin ratkaisuun päädyitte? :)

    • NNN

      Tyttö saa nimeksi TITTA MIMOSA TUULIA.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe