mikä teitä porvoolaisia vaivaa? kevaria haukutta joka toisessa viestissä ja rkpläisiä joka toisessa. ihme poliittisia keskusteluita kokoajan. sen vielä ymmärrän että kamppulaa haukutaan, mutta en noita muita viestejä! antakaa rkp:n johtaa kaupunkia rauhassa ja antakaa fiksujen kevarilaisten olla!
mikä vaivaa?
6
710
Vastaukset
- kunta
Jepjep ja vankkaa kunnalispoliittista kokemusta edellyttävään kaupunginjohtajan hommaan vaan jäsenkirjan perusteella. ;-)
- Kuppi
Juuri näin, on itse asiassa kummallista, että tekeepä RKP sekä sen apupuolue kokoomus tai demarit, viherpiipertäjät... mitä tahansa, Porvoossa asiaan ei reagoida. No, joku kirjoittelee tänne hys, hys ei saa ottaa kantaa toisten tekemisiin. Kyseessä on kuitenkin julkiset päätökset sekä yhteisten asioiden hoitaminen.
Eikö olisi ollut paljon reilumpaa sanoa suoraan viime syksynä, että varmasti me kaikki käymme kaupunginjohtaja viroilla kauppaa, teemme poliittisia lehmänkauppoja, valitsemme vain ja ainoastaan sopivat eikä pätevät? - ...Porvoosta...
Kuppi kirjoitti:
Juuri näin, on itse asiassa kummallista, että tekeepä RKP sekä sen apupuolue kokoomus tai demarit, viherpiipertäjät... mitä tahansa, Porvoossa asiaan ei reagoida. No, joku kirjoittelee tänne hys, hys ei saa ottaa kantaa toisten tekemisiin. Kyseessä on kuitenkin julkiset päätökset sekä yhteisten asioiden hoitaminen.
Eikö olisi ollut paljon reilumpaa sanoa suoraan viime syksynä, että varmasti me kaikki käymme kaupunginjohtaja viroilla kauppaa, teemme poliittisia lehmänkauppoja, valitsemme vain ja ainoastaan sopivat eikä pätevät?...jotain oikeen kunnon perinteistä natsi-kommunistipuoluetta/-liikettä? Voisin liittyä siihen samantien, jos vaikka pääsisi kaupungin hallitukseen. Olen sitä mieltä että kaiken maailman pakolaiset pitäisi survoo ruottalaisten kaa junaan ja kuskata siperiaan! Helpottais olo kummasta tosi monella!
- Kamppulalainen.
Taidat olla itse yksi kamppulan haukkujista,
koska tunnut sen hyväksyvän.Ei ihmiset täällä ole
sen tyhmempiä kuin kevarissa.Paitsi juuri sinun
laistesi PÄÄSSÄ.??????? - Göö
Aina sama juttu. Juntit suomalaiset ei tajua äänestää kunnallisvaaleissa ja sitten ihmettelevät rkp:n enemmistöä valtuustossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023