Tällä palstalla on ollutkin joskus ajatusten vaihtoa tästä Maitreyasta. Mielestäni se on tärkeä asia, joten siitä voidaan vaihtaa ajatuksia lisää.
Minun käsitykseni mukaan tästä Maitreyasta tehtäneen mahdollisen Uuden maailman järjestyksen (NWO) yhteisen uskonnon kohde. Eli suhtaudun äärimmäisellä varauksella Maitreyaan.
Tutkin tuossa Benjamin Cremen, hänen "myyntimiehensä" taustoja. Ja sieltäpä löytyi, ei ihan niin yllätyksenä, kytkös Illuminateihin. Ilmeisesti hän on tai on ollut Illuminatin jäsen. Se selittänee monta asiaa.
Pelkäänpä, että tämä Maitreya - kultti tulee taas olemaan uusi versio näistä ihmiskunnan tarkoituksellisista harhaanjohtamisyrityksistä.
Vielä Maitreyasta
4
508
Vastaukset
- gaborone
Maitreyan tarkoituksena ei ollut tulla perustamaan uskontoa vaan saada ihmiset hyväksymään toistensa uskonnot (vaikka ne poikkeaisi omista uskomuksista paljonkin) ja säilyttää erilaiset uskonnot...
Minkä Illuminatin jäsen Creme on? Tai siis mikä se koko juttu on?
Mutta en itsekään enää ole Maitreyan kannalla, etenkään tutustuttuani Äiti Ammaan (kiitos Kempiläiselle). Oikeastaan en usko enää lainkaan Maitreyan juttuihin.....
Om Shanti, Shanti, Shanti- Libero
Joo, eri uskontojen ekumeniaahan on kauan kehitetty. Toisaalta se on hyvä asia. Ja toisaalta rikkaus, että on erilaisia uskontoja ja kulttuureita.
Tässä Maitreya-kultissa on vaan minun käsitysten mukaan jotain muuta, kuin puhtaita jauhoja pussissa.
Katso itse netistä, mitä löydät hakusanalla Illuminati. On parempi, että itse etsit ja teet itse omat johtopäätökset. En itse halua saarnata tai johdattaa ihmisiä, joten toivon, että ihmiset itse ottavat asioista selvää. Netissä on paljon kirjoituksia aiheesta. Lue ainakin muutamaa eri juttua. Benjamin Creme on tai on ollut kyseisen järjestön jäsen. - make
Libero kirjoitti:
Joo, eri uskontojen ekumeniaahan on kauan kehitetty. Toisaalta se on hyvä asia. Ja toisaalta rikkaus, että on erilaisia uskontoja ja kulttuureita.
Tässä Maitreya-kultissa on vaan minun käsitysten mukaan jotain muuta, kuin puhtaita jauhoja pussissa.
Katso itse netistä, mitä löydät hakusanalla Illuminati. On parempi, että itse etsit ja teet itse omat johtopäätökset. En itse halua saarnata tai johdattaa ihmisiä, joten toivon, että ihmiset itse ottavat asioista selvää. Netissä on paljon kirjoituksia aiheesta. Lue ainakin muutamaa eri juttua. Benjamin Creme on tai on ollut kyseisen järjestön jäsen.Jos ymmärsin oikein, tuo maitreya väittää olevansa vastaus kaikkiin maailman uskontoihin. Mielestäni se on erittäin törkeää! En pysty perustelemaan muista uskonnoista onko maitreya vastaus niihin vai ei, mutta viittaukset raamattuun olivat mielestäni aika kömpelöitä ja huonosti tulkittuja.
- Kempiläinen
Olen iloinen jos olen edes jollakin tavalla saanut olla oppaana matkallasi. Kävin Äiti Amman kotisivuilla, ja ne vahvistivat käsitystäni, että hän edustaa sitä mikä on jalointa ja kauneinta ihmisyydessä ja myös Jumalan ihanin ominaisuus: Rakkaus. Toki tulet matkallasi kohtaamaan muitakin oppimestareita, mutta tällä hetkellä neuvoisin kuitenkin: lepää nyt tässä ja anna Rakkauden tehdä työtä sinussa. Tiedät itse sisimmässäsi, milloin on aika jatkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992