Onko kellään kokemusta L`Ermitage hotellista Tallinnasta.
Ollaan menossa 7 henk porukalla sinne ja olisi hauska tietää vähän enemmin.
Lisäksi kuka voisi antaa vinkin hyvästä kohtuuhintaisesta ruokapaikasta Tallinnan keskustassa lähellä kyseistä hotellia, jonkinlaista elämystä tarjoava paikka. Esim pidimme Olde Hansasta keskiaikaisuuksineen, mutta hintataso on aika kova.
hotelli L`Ermitage + ruokailu Tallinnassa
3
1116
Vastaukset
- Munga kelder
Vene 12 eli porttarista sisään, raput alas .
- Käyn usein
Moi!
Minä olen nyt rohkeasti soittanut ravintolaan ja kertonut että meitä tulee ryhmä ja haluamme hyvän tarjouksen. Alla muutama paikka joita voisin suositella, ja joista varmaankin saa hyvän tarjouksen.
www.inyourpocket.com on hyvä paikka lukea lisää näistä ja muista ravintoloista:
Kadriorg
Klafira
Juusturestoran
Merineitsi
Amarillo
Honky Tonk
Cantina Caramba - annie
L´Ermitage hotellista meillä on vain positiivisia kokemuksia. Palvelu oli ystävällistä, lyhyt matka kävellen vanhaan kaupunkiin ja hyvä autotalli kellarikerroksessa.
Hotelli on siisti ja aamupala hyvä(mun mielestä aamupalan taso kertoo jo paljon hotellista..).
Hyvään hotskuun on kiva palata uudestaan, mekin nyt n.kuukauden jälkeen juhannukseksi.
Ravintoloita tietysti on paljon, BeerHouse Dunkrilla on kiva, eikä vähiten oman oluen takia. Se kyllä on usein täysi, mutta aina sinne on mahtunut, ja ruokakin on ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574