Alkaako juhannus stressata sinua? Tiedätko, mitä teet juhannuksena? Uskallatko olla yksin kaupungissa koko juhannuksen ilman, että masennut? Jos vietät kaupungkijuhannusta yksin, kerro, miten aiot selvitä siitä!
Juhannuspaineita?
22
1352
Vastaukset
- yopollo
tarvittaessa juhannus sujuu kaupungissakin. Selviäminen on itsestään selvää kun ei käytä päänsekoittajia.
- kuten
koko viikkon, vietän töissä. Ei siis ongelmia.
- päivä
kuten kirjoitti:
koko viikkon, vietän töissä. Ei siis ongelmia.
muitten päivien joukossa.
- Pirre*
nyt enää tässä iässä tressaisi; saunotaan ja vihdotaan tuoreella vastalla ja uidaan välillä ja taas vihdotaan...
Loppuyö istuskellaan ulkona grillaten ja syödään hyvin, ehkä viiniä vähän ja sitten vain ihaillaan yötöntä yötä.. - -> sit lomalle!
....ja valmistautumaan seur. viikonlopun viettoon! Tulee nim. se "maaginen" raja täyteen!!! AUTTAKAA joku, miten siitä selviää, kun en oo vielä ehtinyt kehittää 50-kriisiä...
- Pirre*
tietoa; se villitys on siulla ja kriisit on muilla...:)
- rauhaa
Jos on hyvä ilma. pe pakataan miehen kanssa auto ja mökille.(matkaa 100 km)ja jos sää tulee huonox, sitä on äkkiä kotona ja ihan tavallinen viikonloppu edessä.Tosin koivun laitan terasille perinteisesti.
hauskaa juhaanusta sinulle nauti ja rauhoitu - osia
On juhannuspaineita. On vieraita kutsuttu ja juhannus toistaa itseään. Ukot sytyttää sellaisen kokon, että minä juoksen vesiämpärin kanssa sammuttamassa, sauna meinaa palaa, puita vain lisätään, mutta siellä ei käydä, saunakaljaa vain juodaan, grilliruuat jäähtyy, kun etsitään tikkoja maastosta, sitten saadaan kuningasajatus mennä naapureita viihdyttämään (lapsiperhe), sieltä tullaan myrtyneinä ja minä seuraavana päivänä anteeksipyytelemään. Sitten ollaan jo rähinävaiheessa ja akat yrittää toppuuttaa, kun pari rupeaa "nukkumaan" nurmikolla, pääsee pitkä huokaus. Olisin tottavie mieluusti yksin kaupungissa.
- +-0
tiedossa, perhe mökillä, itse kaupungissa töissä jokapäivä aamu7:stä ilta 10:een, väliajat varmaan nukun, luulisin.Toivon kaikille kauniita kelejä ja oikein hauskaa jussia, elekääkä hukuttako ittiännä!
- Jermu
+-0 kirjoitti:
tiedossa, perhe mökillä, itse kaupungissa töissä jokapäivä aamu7:stä ilta 10:een, väliajat varmaan nukun, luulisin.Toivon kaikille kauniita kelejä ja oikein hauskaa jussia, elekääkä hukuttako ittiännä!
on vapailla ja pistän ehkä grillaten ja punaviiniä nauttien. Naureskelen toisten kurjalle asenteelle tuolla maailmassa ja voin itse helkkarin hyvin.
En mene uimaan, eli en ainakaan huku. Olet itse samassa tilanteessa, kuin meikäläinen on ollut niiiiiiiiiiiiiiiiiin monena juhlapäivänä...töissä.
Toivottavasti voit edes hieman juhlistaa vaikkapa hyvällä ruualla tai jotain...Aina kun sekään ei ole ollut mahdollista. - Jermu
Luuletko, että suostuisin tuollaiseen. Tuollaiset vieraat lähtis p...le takaisin tunnin päästä vaikka tavara-autolla pois poikkeen meidän mökiltä ja minä maksaisin rahdin.
- Pirre*
Jermu kirjoitti:
Luuletko, että suostuisin tuollaiseen. Tuollaiset vieraat lähtis p...le takaisin tunnin päästä vaikka tavara-autolla pois poikkeen meidän mökiltä ja minä maksaisin rahdin.
helpommin sanottu kuin tehty, naisihmiselle jonka mies on hulluna humalassa; menepä siinä kuule laittamaan juhannus vieraat muualle, voipi tulla niinsanotusti turpiin..sano...
- Jermu
Pirre* kirjoitti:
helpommin sanottu kuin tehty, naisihmiselle jonka mies on hulluna humalassa; menepä siinä kuule laittamaan juhannus vieraat muualle, voipi tulla niinsanotusti turpiin..sano...
Mä olen yhtä äkäinen sen oluenkin jälkeen, mutta en mä kyllä humalaan koskaan itseäni. Minkä ihmeen takia toi pitää olla niin helkkarin vaikeeta. Jos kerran tietää, että tulee vaikeuksia, niin, miksi ne "ystävät" sinne pitää raahata...Tsiisus. Meille ei ole koskaan sellaisia ryyppääjiä pyydetty, eikä tule.
- Pirre*
Jermu kirjoitti:
Mä olen yhtä äkäinen sen oluenkin jälkeen, mutta en mä kyllä humalaan koskaan itseäni. Minkä ihmeen takia toi pitää olla niin helkkarin vaikeeta. Jos kerran tietää, että tulee vaikeuksia, niin, miksi ne "ystävät" sinne pitää raahata...Tsiisus. Meille ei ole koskaan sellaisia ryyppääjiä pyydetty, eikä tule.
monen muunkaan kotiin, jos se olisi sen vaimon/naisen päätettävissä, mutta niinku jo sanoin jne...
- +-0
Jermu kirjoitti:
on vapailla ja pistän ehkä grillaten ja punaviiniä nauttien. Naureskelen toisten kurjalle asenteelle tuolla maailmassa ja voin itse helkkarin hyvin.
En mene uimaan, eli en ainakaan huku. Olet itse samassa tilanteessa, kuin meikäläinen on ollut niiiiiiiiiiiiiiiiiin monena juhlapäivänä...töissä.
Toivottavasti voit edes hieman juhlistaa vaikkapa hyvällä ruualla tai jotain...Aina kun sekään ei ole ollut mahdollista.saan hyvät ruuat, siitä pitää huolen jokin työpaikalle toimittava ravintola, mutta juomapuoli ei ole niin tärkeää, otan sitten lomalla takasin menetetyn...
Mielelläni olen töissä, kuten vappuna, jouluna, vuodenvaihteessa jne...
ei tarvitse katsella kenenkään örvellystä, saati örveltää itse.
Ehkä yksi siideri töidenjälkeen voisi olla piristävä parvekkeella nautiskellen
- Jermu
Mä ostan sisäfilettä kilon, hyvää punaviiniä kaapista ja sitten kermaperunoita. Joo, joo, tiedän...Kuulostaa aika pahalta ja pienimuotoiselta...Mutta on pakko yrittää pärjätä. Kjäh!
Hyvää juhannusta kaikille!- +-0
maistuis varmaan muillekin kermaperunat sisäfile ja hyvä viini, ja kun niitä syö nautiskellen juhlatunnelmissa niin...eikä niinkään pienimuotoista.
moni tyytyy gillimakkaraan ja jälkiruokana yrjötyt makkarat.
- eeva-sisko
ilmojen puolesta, sillä aion mökkeillä juhannuksen ajan ja olisi kurjaa jos sataisi koko ajan.
Muuta stressiä ei ole, ei tule, eikä tilata.
Keskikesän yötön yö - ihanaa!:) Ainakin Helsinki tarjoaa upeita juhannuksen viettomahdollisuuksia.
Monissa muissakin kaupungeissa on vallan upeita paikkoja, joissa voi nauttia juhannuksesta oikeassa suomalaisessa unelmamaisemassa.
Etsitään sellainen ja nautitaan!- Pirre*
Seurasaaressa mitään juhannusaattoon kuuluvaa, kokkoa tms.?
Pirre* kirjoitti:
Seurasaaressa mitään juhannusaattoon kuuluvaa, kokkoa tms.?
Seurasaaressa on joka vuosi suuret koko perheen juhannusjuhlat vähintään kaksine kokkoineen.
Pihlajasaaressa on myös koko kansan juhannuskokko. Sinne pääsee vesibussilla.
Helsingin rantoja kiertäessä voi nähdä monia kokkoja liikkuupa sitten autolla tai veneellä.
Tervetuloa mukaan.
(En tosin vielä ole varma missäpäin koti-Suomea minä juhannusta katselen.)
- uroskauris
Miksi stressaisi,viikonloppu siinä missä muutkin! Käyn ehkä aatto-iltana ottamassa pari lonkeroa L:Rannan satamassa,ja katsomassa onko paikalla naisellista ikäistäni naista johon kannattaisi satsata enemmän,ellei kotiin nukkumaan,ja aamulla lenkille virkeänä.HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE!!!!!! PS: Juu olen kaupungissa ilmeisesti yksin,eikä masenna,pyöräilen,mikäli sää sallii olen rannalla hakemassa rajatonta rusketusta,mutta sensuellillä naisella on aina tilaa sydämmessäni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2502239- 1921684
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471329Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501035- 41836
- 14820
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31790Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23768Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25766Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647