sätti

olinko koukussa

Olen miettinyt itseäni lukiessani tätä keskustelupalstan nykyistä dragikomiikkaa.
Olinko/olenko minä sättiaddikti...onko minun aloitettava aamu ensimmäiseksi rientämällä lukemaan kesk.palstaa?
Kun kauhukseni huomasin että aamu todellakin alkaa netin avaamisella silmät kiiluen mitä uutta tänään rintamalla oli pakko katsoa peiliin ja kysyä kuka on tuo nainen joka minua tuijottaa!!!
Niitä kasvoja en halunnut tunnistaa,vielä vaikeampi oli sanoa...kyllä..se olen minä...
Toki muutamia hyviä ystäviä joita jopa edelleenkin ns live-elämässä tapaan sätissä tavannut.Mutta mikä olikaan se live-elämän osuus virtuaalielämään???
Kyllä virtuaalihahmona oli/on mukava rupatella,*heittää herjaa*ja jopa välilläkin asiallisestikin eri aiheista.
Mikä minut herätti miettimään tätä kaikkea?
Todellisestikin tämä keskustelupalsta ja sen nykyiset vuodatukset,aloin miettimään milloin minä olen täällä pinnalla(epätodellista mutta kuitenkin).
Nyt aloitan aamuni kahvikupillisella pihalla kuunnellen lintujen laulua nauttien luonnosta ja sen rauhoittavista äänistä.
Toki vieläkin käyn täällä ja sätissä mutta hiljakseen ovat muut asiat tulleet tärkeimmiksi*naur*jopa siivoaminen.
Ehkä minä selvisin tai sitten sorrun uudestaan kuka tietää...vaan sehän on minusta itsestäni kiinni ei kenestäkään muusta.
Mukavaa kesää kaikille sekä ulkona että sätissä;)

23

5959

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elleni

kas kummaa kun eksyit vanhoille poluillesi
      sieltä linnun laulujen lomasta :D

*miettii, koskaHan miekii palaan selittämään
      *niin se oli silloin .. ennen .. silloin ennen..

olinkohan , wai enköhän ollut :D :D

wai olinkohan sittenkin :D

No mie cucun :) kuitennniii :D :D :D

*jee-jee*

(*.*)
      cuccuu™

*Hyvää Kesää Sinulle*
      *KumarrelleN Wanhaa Sättäriä*

Sie ... pääsit ... pois .. ootpa sie Hurrrrrja :D

• olinko koukussa

minä en selittele..minä pohdin asiaa ja mistä vanhoilta poluilta,en nyt ymmärtänyt kommenttiasi ollenkaan.
        Vaan en pä niitä ole ennenkään ymmärtänyt joten se siitä...turha odottaa mitään järkevää

• Elleni
        olinko koukussa kirjoitti:

minä en selittele..minä pohdin asiaa ja mistä vanhoilta poluilta,en nyt ymmärtänyt kommenttiasi ollenkaan.
        Vaan en pä niitä ole ennenkään ymmärtänyt joten se siitä...turha odottaa mitään järkevää

oliko muuta mitä ET ymmärrä ???

Kiitos . töks töks.

• Uusi

Onpa inhottava tyyli kirjoittaa Ellenillä... Jostain muualta sais potkun persauksille jos "kuvakirjoittaa" tohon malliin.

• vanhaN
        Uusi kirjoitti:

Onpa inhottava tyyli kirjoittaa Ellenillä... Jostain muualta sais potkun persauksille jos "kuvakirjoittaa" tohon malliin.

tosi ärsyttävää, yöks.

• tyy2
        Uusi kirjoitti:

kuka on aynyt fan parkissa niin huutaa mä

• tyy2
        tyy2 kirjoitti:

kuka on aynyt fan parkissa niin huutaa mä

kuka on käynyt fan parkissa

• minä kans=)

Melkein samanmoisin ajatuksin kuin sinäkin.Minut herätti ajattelemaan asiaa tyttäreni,murkkuikäinen.Hän kun kiukutteli elämisen hankaluutta ja omia ongelmiaan. Ja ketäs laps syyttää muuta ,kuin omaa äitiään, ensin.Kiukuspäissään sanoi että *sinäkin se vaan kaiken aikaas vietät sätissä vieraita miehiä etsimässä!*
      Olipa ihan pakko miettiä asiaa,eli kyllä asia sitten on niin että liian paljon aikaa kuluu tähän,koska sen muutkin perheenjäsenet huomioi.En millään myöntäis,mutta jos rehellinen itselleni olen niin näin on.EN toki miehiä vahtaa,tietenkään.En ainakaan mielestäni ole niin tehnyt. Vai..onkohan siinäkin joku häilyvä raja, siis,en tosissani..mutta...
      Eli yritetään vaan edelleen parantaa elämänlaatuamme=))Kyllä tällaiset pikku-kurkistukset tänne palstalle sentään sillon tällön,vai meneeköhän siinä pikkusormi ensin..=)

• olinko koukussa

Kiitos itsellesi,mukavaa saada asiallistakin palautetta.
        Edelleen toki käyn sätissä mutta nyt muut asiat tulee etusijalle ensin...enää ei roikuta aamusta iltaan
        Mutta kuinka käy pimeän syksyn tullessa..palaanko takaisin samoissa mittakaavoissa..toivottavasti en.
        Sätti on mukava mutta rajansa kaikella eli asiat tärkeysjärjestykseen...jos sen olisi oppinut niin voisin taas katsoa itseäni peilistä erilaisella ilmeellä

• minä taas=)
        olinko koukussa kirjoitti:

Kiitos itsellesi,mukavaa saada asiallistakin palautetta.
        Edelleen toki käyn sätissä mutta nyt muut asiat tulee etusijalle ensin...enää ei roikuta aamusta iltaan
        Mutta kuinka käy pimeän syksyn tullessa..palaanko takaisin samoissa mittakaavoissa..toivottavasti en.
        Sätti on mukava mutta rajansa kaikella eli asiat tärkeysjärjestykseen...jos sen olisi oppinut niin voisin taas katsoa itseäni peilistä erilaisella ilmeellä

Aloitin sättiin kurkkimisen ja *harrastuksen* n. 7 vuotta sitten.Aika nopeasti siitä tuli suuri osa elämää, jos sitä nyt voi elämäksi kutsua.Muistan kuinka jossain vaiheessa mietin että mihin olen menossa,kun lomalla,kesämökillä ajatuksiin tuli että mitähän chatissa tapahtuu.Muutamia kertoja on käynyt niin että kone on mennyt rikki tms ongelmaa. Eräs pariviikkoinen erityisesti muistuu mieleen.Jouduin oikeasti ihan ahdistuksenomaiseen tilaan,kun en päässty juttelemaan chattiin.Se oli karmaiseva huomio. Mutta kun kone *parani*,jatkui sama touhu.
        Oikeastaan olen ajatellut asioita paljon aiemmin ,ennen tätä tyttäreni huomautusta.Itseasiassa pari vuotta olen vähentänyt tätä harrastetta, ja se on vaan johtunut ehkä pelkästä kyllästymisestä. Kuviot toistuu, vanhoja poistuu ja uusia astuu tilalle.Siis nytKIN puhun sätistä ja sättääjistä=)
        Mutta, JOS ajatellaan asiaa niin että olisikohan tämä touhu sittenkin jo meidän hallinnassa? Mä luulen että kun ollaan tässä pisteessä nyt, niin viisaus astuu kuvioihin=)

• minä..
        minä taas=) kirjoitti:

Aloitin sättiin kurkkimisen ja *harrastuksen* n. 7 vuotta sitten.Aika nopeasti siitä tuli suuri osa elämää, jos sitä nyt voi elämäksi kutsua.Muistan kuinka jossain vaiheessa mietin että mihin olen menossa,kun lomalla,kesämökillä ajatuksiin tuli että mitähän chatissa tapahtuu.Muutamia kertoja on käynyt niin että kone on mennyt rikki tms ongelmaa. Eräs pariviikkoinen erityisesti muistuu mieleen.Jouduin oikeasti ihan ahdistuksenomaiseen tilaan,kun en päässty juttelemaan chattiin.Se oli karmaiseva huomio. Mutta kun kone *parani*,jatkui sama touhu.
        Oikeastaan olen ajatellut asioita paljon aiemmin ,ennen tätä tyttäreni huomautusta.Itseasiassa pari vuotta olen vähentänyt tätä harrastetta, ja se on vaan johtunut ehkä pelkästä kyllästymisestä. Kuviot toistuu, vanhoja poistuu ja uusia astuu tilalle.Siis nytKIN puhun sätistä ja sättääjistä=)
        Mutta, JOS ajatellaan asiaa niin että olisikohan tämä touhu sittenkin jo meidän hallinnassa? Mä luulen että kun ollaan tässä pisteessä nyt, niin viisaus astuu kuvioihin=)

Jäi vielä sanomatta että olen myös laskeskellut *menetettyjä* tunteja, mitä koneen ääressä on chatissa kulunut.Kyllä se kauhistuttaa,ajatteles,olisin voinut opetella vaikka pianonsoittoa yhtäaikaa tyttäreni kanssa! Hän aloitti samoihin aikoihin pianonsoittoa kun minä tätä sättiä,ja hän on nykyään jo aika taitava, voi että miten voi aikuinen olla näin typerä=(

• olenko koukussa
        minä.. kirjoitti:

Jäi vielä sanomatta että olen myös laskeskellut *menetettyjä* tunteja, mitä koneen ääressä on chatissa kulunut.Kyllä se kauhistuttaa,ajatteles,olisin voinut opetella vaikka pianonsoittoa yhtäaikaa tyttäreni kanssa! Hän aloitti samoihin aikoihin pianonsoittoa kun minä tätä sättiä,ja hän on nykyään jo aika taitava, voi että miten voi aikuinen olla näin typerä=(

monet tunnit ovat vierähtäneet ja muutamat tunnit tulevat vielä vierähtämään.
        Kuitenkin tilanteen tunnistaminen sen myötä heräävä itsetutkiskelu ovat tie muualle.
        En trakoita sitä etten sätissä kävisi...olen vaan huomannut että muutakin elämää on.
        Siivouskin on joskus mukavaa...näkyy käden jälki ei pelkkä virtuaalihöpinä
        Me olemme paremmalla puolella ja huom.tämä ei ole kritisointia ketään kohtaan...ajatukset ovat omiani ja omaan tilanteeseeni kohdistuvia.

• minä olin myös

koukussa pahasti, päivät meni sätissä ja melkein yötkin. Niinkuin mainitsit tuossa jossain, ajatukset oli sätissä jos joutui olemaan poissa koneelta. No sitä ei kestänyt onneksi kuin puolitoista vuotta, sitten kyllästyin ja väsyin siihen. Käynnit harveni ja sitten loppui kokonaan, viimmeksi olen käynyt sättihuoneessa viimevuoden lopulla, enkä ole sinne kaivannutkaan.
      Sättihuoneissa en käy edes ulkopuolelta katsomassa ketä on sisällä. Näitä keskustelupalstoja kyllä lueskelen ja kirjoittelenkin toisinaan.
      Hyvää kesää sinulle :)

• minä kans*=)

Hyvää kesää sinnekin! Hienoa että löytyy ihmisiä jotka pystyvät olemaan rehellisiä itselleen. Mä luulen että silloin kykenee olemaan myös rehellinen elämän kaikilla kanteilla=)

• mikä mättää

Olen ensimmäistä kertaa palstalla ja taitaa jäädä myös viimeiseksi. Puolisoni löysi täältä uuden ihmissuhteen ja lähti omille teilleen. Sekö on näiden keskusteluiden tarkoitus? Itse en löytänyt mitään niin mielenkiintoista että pitäisi palata. Hyvää juhannusta kaikille

• massacre

mun mielestä toi jokela oli aika hyvä juttu.

• mr you tube

kirjottakaa you tubee lego wars 1 ja sitte 2

'

• kunkku

kuka kattoo olympiakisoja minun veljeni on kisoisa hän voitaa varmasti suomelle kultaa

• lol lol olo l o lo o

missä lajissa :

• tyy2
        lol lol olo l o lo o kirjoitti:

missä lajissa :

lolololololololololoololol

• tyy2

lollollol

• oli2

mitä hienoo
      siinä on että sun velies

• Merhelmi

Moikka

Minä en ole ennen sättäillyt missään. Tahdon tutustua tähänkin taitolajiin. Vietän viikonloppua yksin, joten etsin keskustelukumppania tai useita. Kirjoittelen runoja ja harrastan liikuntaa. Jos joku samanhenkinen vaikka löytyisi tätä kautta ajatuksia vaihtamaan.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      304
      7685
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      6009
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      167
      3548
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2017
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1901
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1836
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1649
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1494
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1431
    10. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      66
      1416
    Aihe