Kun näitä viestejä katselee, Suomi tuntuu jonkinlaiselta sukurutsan mallimaalta. Runkata nyt siskonsa shamppoisiin ja sitten jotkut haistelevat heidän pikkuhousujaan. Veljet taitavat olla aika paskoja siskoilleen. Onneksi meidän perheessä ei ole siskoja niin ei itse tarvitse pervoilla:)
Veljet eivät hallitse himojaan?
15
6462
Vastaukset
Niin olen samaa mieltä ja halusin sanoa ekan vastauksen.
- Sammakko.
Sellaisia viestejä kutsutaan provoiksi.
Jos et tiedä, mitä provo tarkoittaa, niin mene tähän osoitteeseen http://www.google.com- nomitästähäsanot?
Provo on hieman yli 100 000 asukkaan kaupunki Yhdysvalloissa, Utahin osavaltiossa, noin 80 kilometriä etelään osavaltion pääkaupungista Salt Lake Citystä.
tuli wikipedia ja provo :)
- joku vaa
mä naisin ennemmin sikaa kun tekisin vastaavaa...
- Sikasi
No mutta niinhän sä teetkin maalaispoju.
- minä
mistä lähtien siskojen pikkuhousujen haisteleminen on ollut sukurutsausta?
- Mirva
Kaikki on yksilöllistä, paitsi stadin jätkät, jotka ovat klooneja. En naisi niitä ikinä, ne on niin rumia ja pieni munaisia.
- Jyyli
Ja onneksi minun veljelläni on järkeä päässä, ja oma muija kainalossa. Ei tarvitse runkkailla kuville, haistella alushousuja tmv. (:
- ...
Eiköhän veljesi kuitenkin sinunkin tuoksujasi ole vähän nuuhkinut.
- poju 16,.,.
Minulla kun ei ole siskoa niin nuuhkin Äitini pöksyjä. Ihanaa!
- sghhhhjjjffgbb
löytyy 2 vanhempaa siskoa ja ikinä edes tullut mieleenkään tehdä noinO_o
kyllä yhen milffin housuja salaa tultu haisteltua mut mut se on asia erikseen;D - fkfbbjbvb a
sghhhhjjjffgbb kirjoitti:
löytyy 2 vanhempaa siskoa ja ikinä edes tullut mieleenkään tehdä noinO_o
kyllä yhen milffin housuja salaa tultu haisteltua mut mut se on asia erikseen;Dsiis perhetutun.. että jos joku sairasmielinen luulee minun tarkoittavan äitiäni niin hyi pois sellainen..
- Hotch
Mikäs siinä on haistella ja maistella puhtaan ja terveen pimpin tuoksuja ja makuja samalla kun runkkailee =))
- tapiola556
Ei siinä mitään , jos uhri ei ole oma sisko . Itellä on 2 siskoa todella kauniita , mutta ikinä en vois tehä mitään tommosta . vitun sairasta jengii
- Runkkunuusku.
Mie runkkailen kaikkien shamppoisiin ja haistelen kaikkien pikkuhousuja. Kyllä elämä on ihanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833940
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301860- 311760
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231742Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell501587Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271527- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81475