Miten hemmetissä voin voittaa sen Omniscient:in siellä fork towerissa kun se tekee joka iskun jälkee aina sen returnin?? kiitos etukäteen.. huomautan vielä että peli on emulaattorilla ja olen savettanut siihen teksteihin ennen pääkkii!!??
FF5
3
200
Vastaukset
Taisi olla niin, että kaikki fyysiset iskut aiheuttivat tämän returnin. Eli olet aika lailla kusessa, jos hahmosi ovat esim knight, ninja tai monk, ja olet tallettanut niin, että et voi vaihtaa luokkaasi. Muussa tapauksessa reflect päälle ja heität vahvimpia loitsuja. Lopulta bossi heittää Flaren, mutta jos reflect on edelleen päällä, kimpoaa se sinun eduksesi.
- Jontzu88
noin mä vähän arvelinkii.. mulla nimen omaan on pelkkiä iskijöitä enkä voi vaihtaa classii enää :/ no.. paska säkä.. ei voi minkää.. kiitos kumminkin :) nyt tiedän jatkossa miten tehdä
- Jontzu88
Jontzu88 kirjoitti:
noin mä vähän arvelinkii.. mulla nimen omaan on pelkkiä iskijöitä enkä voi vaihtaa classii enää :/ no.. paska säkä.. ei voi minkää.. kiitos kumminkin :) nyt tiedän jatkossa miten tehdä
enhän mä ollukkaa savettan sillee etten vois vaihtaa ammatteja :) kiitos neuvoista, ne auttoivat :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28911337
- 1337020
- 1005761
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385118- 524291
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303989- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323511Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223045- 793020