Miten hemmetissä voin voittaa sen Omniscient:in siellä fork towerissa kun se tekee joka iskun jälkee aina sen returnin?? kiitos etukäteen.. huomautan vielä että peli on emulaattorilla ja olen savettanut siihen teksteihin ennen pääkkii!!??
FF5
3
200
Vastaukset
Taisi olla niin, että kaikki fyysiset iskut aiheuttivat tämän returnin. Eli olet aika lailla kusessa, jos hahmosi ovat esim knight, ninja tai monk, ja olet tallettanut niin, että et voi vaihtaa luokkaasi. Muussa tapauksessa reflect päälle ja heität vahvimpia loitsuja. Lopulta bossi heittää Flaren, mutta jos reflect on edelleen päällä, kimpoaa se sinun eduksesi.
- Jontzu88
noin mä vähän arvelinkii.. mulla nimen omaan on pelkkiä iskijöitä enkä voi vaihtaa classii enää :/ no.. paska säkä.. ei voi minkää.. kiitos kumminkin :) nyt tiedän jatkossa miten tehdä
- Jontzu88
Jontzu88 kirjoitti:
noin mä vähän arvelinkii.. mulla nimen omaan on pelkkiä iskijöitä enkä voi vaihtaa classii enää :/ no.. paska säkä.. ei voi minkää.. kiitos kumminkin :) nyt tiedän jatkossa miten tehdä
enhän mä ollukkaa savettan sillee etten vois vaihtaa ammatteja :) kiitos neuvoista, ne auttoivat :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843359
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442797Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742336- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212033Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202027- 621944
- 1061863