Mikä on Porvoon edullisin optikkoliike? Pitäisi hankkia elämäni ensimmäiset silmälasit eikä ole kokemusta optikkoliikkeiden hintatasosta.
Optikkoliikkeet
15
1547
Vastaukset
- P. Veli
Hae linssisi Virosta. Säästät varmasti 50%.
- Pipsa
No kun ei oikein ole aikaa lähteä Viroon ja kun haluaisin ne lasit suhteellisen pian.
- el Akim
Postin vieressä lienee edullimemmasta päästä, lukulasit maksoi 170 e, mutta optikkoliikeet ovat keskustassa melko lähellä toistaan, että sen verran jaksaa kävellä.
- asiakas
Instrumentarium on ellei halvin niin kyllä paras. Siellä on hyvä palvelu ja valikoima.
- HALVALLA
- Pipsa
Pitäisi myöskin saada näkö tarkastettua, olen kuullut tuttavalta tosta ruotsalaisfirmasta, toimii kuullemma hyvin mutta pitää olla se resepti ensin.
- Pipsa
Huomenna sitten Instruun hankkimaan silmälasit. Helpotusta elämään.
- silmälasit
Cazze-optikolla (postin vieressä Mannerheiminkadulla) ehdottomasti paras palvelu ja hinnatkin ovat kurissa.
- Pipsa
silmälasit kirjoitti:
Cazze-optikolla (postin vieressä Mannerheiminkadulla) ehdottomasti paras palvelu ja hinnatkin ovat kurissa.
Kävin Cazze-optikolla heti yhdeksän jälkeen, pääsin heti tutkimukseen ja lasit saan ensi viikon keskiviikkona. Mielyttävä ja asiallinen palvelu.
- hyvä juttu
Pipsa kirjoitti:
Kävin Cazze-optikolla heti yhdeksän jälkeen, pääsin heti tutkimukseen ja lasit saan ensi viikon keskiviikkona. Mielyttävä ja asiallinen palvelu.
että ehdit lukemaan suositukset ennen lähtöä! Itse ollut asiakkaana monen monta vuotta kokeiltuani ensin epätoivoisesti kaikkia muita Porvoon optikkopalveluja.
Kohta maailmasi kirkastuu, heh..
Hyvää kesää!!!!!!! - Pipsa
hyvä juttu kirjoitti:
että ehdit lukemaan suositukset ennen lähtöä! Itse ollut asiakkaana monen monta vuotta kokeiltuani ensin epätoivoisesti kaikkia muita Porvoon optikkopalveluja.
Kohta maailmasi kirkastuu, heh..
Hyvää kesää!!!!!!!Kiitos neuvosta, kyllä maailma kirkastuu, huomasin sen jo eilen näkötarkastuksen aikana, olisi vaan pitänyt tajuta aikaisemmin lähteä hankkimaan ne lasit :-)
- messiin
Pipsa kirjoitti:
Kiitos neuvosta, kyllä maailma kirkastuu, huomasin sen jo eilen näkötarkastuksen aikana, olisi vaan pitänyt tajuta aikaisemmin lähteä hankkimaan ne lasit :-)
Itsekin panttasin (aivan turhaan) lasien hommaamista. Nyt on niin, niin kirkasta ;=).
hyvä juttu kirjoitti:
että ehdit lukemaan suositukset ennen lähtöä! Itse ollut asiakkaana monen monta vuotta kokeiltuani ensin epätoivoisesti kaikkia muita Porvoon optikkopalveluja.
Kohta maailmasi kirkastuu, heh..
Hyvää kesää!!!!!!!Saitko kazelta korvauksen?
Et saanut, mutta...
Mahdollinen ansio- säästö mahdollisuus.....Suosittelu Markkinointi....- korvausta
enoc kirjoitti:
Saitko kazelta korvauksen?
Et saanut, mutta...
Mahdollinen ansio- säästö mahdollisuus.....Suosittelu Markkinointi....en! Eikä se ole itse tarkoitus. Mielestäni asiakkaan arvoinen paikka on ansainnut tulla suositelluksi ja kanssaihmisiä on mukava ohjata paikkaan, josta poistuu itsekin hyvillä mielin.
Ikävää, että olet noin kyyninen ettet tällaista ymmärrä. - Pipsa
messiin kirjoitti:
Itsekin panttasin (aivan turhaan) lasien hommaamista. Nyt on niin, niin kirkasta ;=).
Kyllä aamulla jännitti mennä töihin silmälasit päässä, kukaan ei tiennyt siellä että olin hankkinut lasit. Vastaanotto oli ihan positiivinen ja kehuttiin että sopivat minulle hyvin. Pari ihmistä on jopa halunut kokeilla niitä. Kyllä on helppoa nyt kun näkee kunnolla O-O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674