Optikkoliikkeet

Pipsa

Mikä on Porvoon edullisin optikkoliike? Pitäisi hankkia elämäni ensimmäiset silmälasit eikä ole kokemusta optikkoliikkeiden hintatasosta.

15

1547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P. Veli

      Hae linssisi Virosta. Säästät varmasti 50%.

      • Pipsa

        No kun ei oikein ole aikaa lähteä Viroon ja kun haluaisin ne lasit suhteellisen pian.


    • el Akim

      Postin vieressä lienee edullimemmasta päästä, lukulasit maksoi 170 e, mutta optikkoliikeet ovat keskustassa melko lähellä toistaan, että sen verran jaksaa kävellä.

    • asiakas

      Instrumentarium on ellei halvin niin kyllä paras. Siellä on hyvä palvelu ja valikoima.

    • HALVALLA
      • Pipsa

        Pitäisi myöskin saada näkö tarkastettua, olen kuullut tuttavalta tosta ruotsalaisfirmasta, toimii kuullemma hyvin mutta pitää olla se resepti ensin.


    • Pipsa

      Huomenna sitten Instruun hankkimaan silmälasit. Helpotusta elämään.

      • silmälasit

        Cazze-optikolla (postin vieressä Mannerheiminkadulla) ehdottomasti paras palvelu ja hinnatkin ovat kurissa.


      • Pipsa
        silmälasit kirjoitti:

        Cazze-optikolla (postin vieressä Mannerheiminkadulla) ehdottomasti paras palvelu ja hinnatkin ovat kurissa.

        Kävin Cazze-optikolla heti yhdeksän jälkeen, pääsin heti tutkimukseen ja lasit saan ensi viikon keskiviikkona. Mielyttävä ja asiallinen palvelu.


      • hyvä juttu
        Pipsa kirjoitti:

        Kävin Cazze-optikolla heti yhdeksän jälkeen, pääsin heti tutkimukseen ja lasit saan ensi viikon keskiviikkona. Mielyttävä ja asiallinen palvelu.

        että ehdit lukemaan suositukset ennen lähtöä! Itse ollut asiakkaana monen monta vuotta kokeiltuani ensin epätoivoisesti kaikkia muita Porvoon optikkopalveluja.

        Kohta maailmasi kirkastuu, heh..
        Hyvää kesää!!!!!!!


      • Pipsa
        hyvä juttu kirjoitti:

        että ehdit lukemaan suositukset ennen lähtöä! Itse ollut asiakkaana monen monta vuotta kokeiltuani ensin epätoivoisesti kaikkia muita Porvoon optikkopalveluja.

        Kohta maailmasi kirkastuu, heh..
        Hyvää kesää!!!!!!!

        Kiitos neuvosta, kyllä maailma kirkastuu, huomasin sen jo eilen näkötarkastuksen aikana, olisi vaan pitänyt tajuta aikaisemmin lähteä hankkimaan ne lasit :-)


      • messiin
        Pipsa kirjoitti:

        Kiitos neuvosta, kyllä maailma kirkastuu, huomasin sen jo eilen näkötarkastuksen aikana, olisi vaan pitänyt tajuta aikaisemmin lähteä hankkimaan ne lasit :-)

        Itsekin panttasin (aivan turhaan) lasien hommaamista. Nyt on niin, niin kirkasta ;=).


      • hyvä juttu kirjoitti:

        että ehdit lukemaan suositukset ennen lähtöä! Itse ollut asiakkaana monen monta vuotta kokeiltuani ensin epätoivoisesti kaikkia muita Porvoon optikkopalveluja.

        Kohta maailmasi kirkastuu, heh..
        Hyvää kesää!!!!!!!

        Saitko kazelta korvauksen?
        Et saanut, mutta...
        Mahdollinen ansio- säästö mahdollisuus.....Suosittelu Markkinointi....


      • korvausta
        enoc kirjoitti:

        Saitko kazelta korvauksen?
        Et saanut, mutta...
        Mahdollinen ansio- säästö mahdollisuus.....Suosittelu Markkinointi....

        en! Eikä se ole itse tarkoitus. Mielestäni asiakkaan arvoinen paikka on ansainnut tulla suositelluksi ja kanssaihmisiä on mukava ohjata paikkaan, josta poistuu itsekin hyvillä mielin.

        Ikävää, että olet noin kyyninen ettet tällaista ymmärrä.


      • Pipsa
        messiin kirjoitti:

        Itsekin panttasin (aivan turhaan) lasien hommaamista. Nyt on niin, niin kirkasta ;=).

        Kyllä aamulla jännitti mennä töihin silmälasit päässä, kukaan ei tiennyt siellä että olin hankkinut lasit. Vastaanotto oli ihan positiivinen ja kehuttiin että sopivat minulle hyvin. Pari ihmistä on jopa halunut kokeilla niitä. Kyllä on helppoa nyt kun näkee kunnolla O-O


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe