Itse olen vain kävellyt koiran kanssa. Katupöly ja siitepöly haittaa..
Mitä mieltä olette aikuisten potkupyörästä? Olisiko hyvä hankkia?
Minkälaista liikuntaa harrastat nyt keväällä?
20
334
Vastaukset
- Anonyymi
Lenkkeilyä santahaassa liki päivittäin.
- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Hienoa! Olet varmasti hyvässä kunnossa.
Uutinen : pyöräilijöillä esiintyy suuria asennevammoja.
Tarvitaanko, onko siis järkevää lisätä kevyeen liikenteeseen lisää vielä nopeampia härveleitä? Anonyymi kirjoitti:
Uutinen : pyöräilijöillä esiintyy suuria asennevammoja.
Tarvitaanko, onko siis järkevää lisätä kevyeen liikenteeseen lisää vielä nopeampia härveleitä?Pitäisi varmaan muistuttaa sääntöjä.
- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Hienoa! Olet varmasti hyvässä kunnossa.
Ei kiinnosta mikään ku ei ole enää väliä ku maailma on menny outoon suuntaan
- Anonyymi
No mää ainakin niinku penkkiurheilen, paljon!! Oon kyllä hyvässä sheipissä nytkii.!
Mun mielest tämmönen urheilu on kivaa ja siistii. En muista millon olis tullu ees hiki tai olis ollu hengästynyt! - Anonyymi
Kyllä!
Mää urheien äänestämällä!
Mulle tulee aina ihan kauhun hiki kun piirtelen äänestyslipukkeeseen punaviherehdokkaiden numeroita!
Kyllä käy hyvin urheilusta! - Anonyymi
En mitään ku ei huvita . Ei kiinnosta mikään
- Anonyymi
Kannatta sillon lähteä käveleen luontoon .luonto kutsuu lempeästi.
Anonyymi kirjoitti:
Kannatta sillon lähteä käveleen luontoon .luonto kutsuu lempeästi.
Aivan, luonnosta on aina hyvä nauttia.
- Anonyymi
No tuo potkupyörä minusta on sellainen että ennen kävelen kuin jatkuvasti potkin vauhtia eteenpäin menoksi että tulee kyytiä. Joten suosittelen ennen sähköpyörää ja myös kävely aina hyvä. Se jatkuva potkiminen laitteella on hassun näköistä liikunta.
Juu, voihan se olla hassua kun aikuinen potkupyörällä menee, mutta ei semmoinen minua haittaisi.
Sähköpyörä on aika kallis budjettiini, vaikka varmasti olisi hyvä?
- Anonyymi
Minä kiikun kiikkustuolissa ja hiki lentää
- Anonyymi
Kotityöt laidasta laitaan niin sisällä ku ulkona on yleensä nii raskaita ja kaikkia lihaksia kuormittavia, että vähä muuta likkuntaa niiten lisäksi riittää pitämään terveenä.
Kuten rentoutus ja venyttely.
Kävely on parasta. Tietty saa olla lempilajeja Anonyymi kirjoitti:
Kotityöt laidasta laitaan niin sisällä ku ulkona on yleensä nii raskaita ja kaikkia lihaksia kuormittavia, että vähä muuta likkuntaa niiten lisäksi riittää pitämään terveenä.
Kuten rentoutus ja venyttely.
Kävely on parasta. Tietty saa olla lempilajejaKotitöitä teen kyllä. Ja pieniä lenkkejä pikkukoiran kanssa. Venyttelyä myös välillä.
Kittiechihuen kirjoitti:
Kotitöitä teen kyllä. Ja pieniä lenkkejä pikkukoiran kanssa. Venyttelyä myös välillä.
Kesä on tullut ja nauti luonnosta ja asioista, jotka saa sinut Kittie hymyilemään.
ilmannimiiä kirjoitti:
Kesä on tullut ja nauti luonnosta ja asioista, jotka saa sinut Kittie hymyilemään.
Hyvää kesää!!
- Anonyymi
Nyrkkikyllikkiä koko ajan
Tiina-Liinalle
Kukkastytölle
Tonttu Torvinen
Kittie
Ja kaikki muut joiden kanssa olen kirjoitellut nauttikaa kesästä ja pitäkää itsetänne huolta ja heistä jotka ovat teille tärkeitä oli he sitte ihmisiä tai eläimiä.
En aloita uutta ketjua kun Halusin vain tulla moikkaa ohimennen.
Tosirealistille sellaiset terveiset että sinun takia en ole ollut tauolla vaan ei ole koko kokkolan palsta kiinnostanut lainkaan.
Pitkästä aikaa tulin käymään suomi24 eikä täällä edelleenkään mikään ole muuttunut mihinkäänpäin.
Miksi käydä jossain missä keskustelu ei onnistu ilman, että joku tulee toisiaan haukkumaan ja sillä ei ole väliä onko rekisteröity nimimerkki vai ei, mutta suomi24 on nykyään ihan kuin lahonut puu.
Lahonu puu joka ruokkii vain toisten kiusaamista ja haukkumista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918