Kone hidastu enemmän kuin silmin nähden! Muistin kulutus kasvoi järkyttävästi!
Viimeisin Windows päivitys taas kamala tehosyöppö
37
448
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskaisen hidas tuli koneesta!
- Anonyymi
Mikä rakkine kone sulla on?, ei mulla mikään hidastu vaikka kuinka päivittää !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PASKANPUHUJA!
- Anonyymi
Niin minullakin, mikähän taas hidasti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmankos Microsoft ryhtyi itse mollaamaan Windows 10:ntä !
Kamalaa säätämistä on windows.
⛔ Microsoft 💩
💩 Microsoft ⛔
"""""""""""""""""" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⛔ Microsoft 💩
💩 Microsoft ⛔
""""""""""""""""""Kiovankääpiö on kerjäläinen, mutta ei huolehdi omistaan!
Nälkiintyneet huonokuntoiset Ukrainan sotilaat ei jaksa nostaa 50kg tykinammuksia
JUOKSE TAI KUOLE, UKRAINA
”Venäläiset hyökkäävät päivittäin, pienissä ja suurissa ryhmissä, ilman varusteita, yksinomaan jalkaväkeä. Rehellisesti sanottuna meillä on vielä noin neljäsosa hallinnassamme, että valitettavasti tulee aika, jolloin he valtaavat kokonaan Krasnogorovka", Ukrainan asevoimien mediaupseeri kirjoitti kanavalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Biden antoi puheenvuoron Putinille ja kutsui häntä Ukrainan presidentiksi.
🤔
Tietääkö Biden jotain mitä me emme? - Anonyymi
1. Prosessorin kellotaajuus ei ole suoraan tae laiteen nopeudesta
2. VPN ei ole mikään virus tai haitakesuoja, vaan joisain tilanteissa päin vastoin.
3. Wlan pakkauksissa ilmoitettu laskennallinen nopeus ei ole todellinen nopeus. Todellinen nopeus on noin 40% max siittä.
4. Luulo että usb-tallentimet kuuluu ensin formatoida, on vakava virhe. Älä ikimailmassa formatoi USB tallentimia!
5. Luulo että elektroniset komponet ei vanhene on täysin väärä. Piiteknolokiaan perustuva elektroniikka vanhenee jopa nopeasti! Tietokoneissa se ilmenee lämmöntuoton lisääntymisenä! Toinen nopeasti vanheneva komponentti on elektrolyyti kondensaattorit. Led teknologiassa valontuoton väheneminen. - Anonyymi
VAKOILUN MAKSIMOINTI!
POISTIN W intouwsin
##################### - Anonyymi
Winkura poistoon!
Windows 11 yhteensopivuus
Tajusin kuinka paska Windows on!
Kaamee Kurttaus
Miksi windows rikkoo?
Heitä kone roskiin ja osta uusi yli 1000e kone, niin alkaa toimimaan, eikä hyydy !
Mitä tehdä kun Windows on saastunut
Pikavalikko ei aukea windows 10, missä vika?
Windows päivitys hidasti koneen
Widdu miten saan windows 10 tulostaan!
Hyppönen: "Tietoturvan pahin painajainen toteutui"
Microsoft vahvistaa seitsemän kriittistä Windows 10 -heikkoutta
Kaameita kurttauksia.
Jumankauta nääs päivityksii..
Nyt meni Windowskoneet rikki!
luukku ei vastaanota
Kopiointinopeus USB-tikulle???
Chromebook on tätäpäivää!
Chromebook windowsia turvallisempi
Windows jauhaa vaan Valmistellaan asennusta?
Kaijutin muuttui nuotiksi
Flv-videot explorerissa
Saanko konetta millään nopeammaksi
W10 on hidastunut
Kone ei aukee kuin biokseen asti
Jätä hyvästit Microsoftille
Haluan poistaa windows 10
Ei edes Youtube toimi
Miksi Windows vakoilee kaiken?
Uusi kaamee haitake Windowsiin
Häpeän olla enää Windows-käyttäjä!
Windows! Lisää lunta tupaan.
Microsoft Edge Bugi?
Hermo menee windowsin toimimattomuuteen.
Vaihdoin Windowsin sähkökirjoituskoneeseen
Miksi windows on niin perseestä!
Microsoti urkinnan kärjessä
Win10 käynnistyy hitaasti..?
Isompi tuuletin kun w10 päivitys nosti lämpöjä!
Kiintolevy raksuttaa lähes sata prosenttia!
################################## - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⛔ Microsoft 💩
💩 Microsoft ⛔
""""""""""""""""""Windows 10 on ripulipaska
Windowsissahan ei ole oikein mikään toiminut ikinä ennenkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2. VPN ei ole mikään virus tai haitakesuoja, vaan joisain tilanteissa päin vastoin.
3. Wlan pakkauksissa ilmoitettu laskennallinen nopeus ei ole todellinen nopeus. Todellinen nopeus on noin 40% max siittä.
4. Luulo että usb-tallentimet kuuluu ensin formatoida, on vakava virhe. Älä ikimailmassa formatoi USB tallentimia!
5. Luulo että elektroniset komponet ei vanhene on täysin väärä. Piiteknolokiaan perustuva elektroniikka vanhenee jopa nopeasti! Tietokoneissa se ilmenee lämmöntuoton lisääntymisenä! Toinen nopeasti vanheneva komponentti on elektrolyyti kondensaattorit. Led teknologiassa valontuoton väheneminen.Mikä kieltää tänne laittamasta Windows juttuja joihin sentään löytyy jotain totuudensiementäkin.
Toista on noiden W-hihhulien pakonomainen valehtelu.!!!! :( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiovankääpiö on kerjäläinen, mutta ei huolehdi omistaan!
Nälkiintyneet huonokuntoiset Ukrainan sotilaat ei jaksa nostaa 50kg tykinammuksia
”Venäläiset hyökkäävät päivittäin, pienissä ja suurissa ryhmissä, ilman varusteita, yksinomaan jalkaväkeä. Rehellisesti sanottuna meillä on vielä noin neljäsosa hallinnassamme, että valitettavasti tulee aika, jolloin he valtaavat kokonaan Krasnogorovka", Ukrainan asevoimien mediaupseeri kirjoitti kanavalle.Windowsia ei uskalla enää käyttää
W11 on tietoturva katastrofi! tiedetään että windows verkoita on saastunut43% MS ja NSA vakoilee W11 koneest ihan kaiken! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulostus on w11 herran hallussa, toimiiko vai ei!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh! Trump sanoo, että hänen mielestään ihmisten ei pitäisi käyttää Windowsia. Ei alistua aivopesulle. Washington, 4. lokakuuta 2024
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5. Luulo että elektroniset komponet ei vanhene on täysin väärä. Piiteknolokiaan perustuva elektroniikka vanhenee jopa nopeasti! Tietokoneissa se ilmenee lämmöntuoton lisääntymisenä! Toinen nopeasti vanheneva komponentti on elektrolyyti kondensaattorit. Led teknologiassa valontuoton väheneminen.Todellla asiaa!
Windowsin käytössä kapuloita persiissä
Mikään ei suostu toimimaan, vain herjaa että: maksa - osta - maksa - osta - jne. Pitää siirtyä takaisin ilmaiseen Linuxiin. - Anonyymi
Tuliko koneesta etana?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiovankääpiö on kerjäläinen, mutta ei huolehdi omistaan!
”Venäläiset hyökkäävät päivittäin, pienissä ja suurissa ryhmissä, ilman varusteita, yksinomaan jalkaväkeä. Rehellisesti sanottuna meillä on vielä noin neljäsosa hallinnassamme, että valitettavasti tulee aika, jolloin he valtaavat kokonaan Krasnogorovka", Ukrainan asevoimien mediaupseeri kirjoitti kanavalle.CIA hoitaa kiukkukääpiön päiviltä
- Anonyymi
Älä päivitiä, Edes toinen keskustelupalsta kuhisee että viemeisimmissä päivityksissä eu tullut vaan hitautta, vaan todellavakava haavoittuvuus, jota käytetään heti hyväkseen.
- Anonyymi
Haavoittuvuus koskee sekä W10 että W11
- Anonyymi
Nyt vuotaa OIKEESTI!
- Anonyymi
Aktivointi katosi koneestani. nyt se herjaa siittä!
- Anonyymi
Mulla ei hidastu mulla on dell yrityskannettava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei hidastu mulla on dell yrityskannettava
PASKANPUHUJA !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PASKANPUHUJA !!!
Niinhän se tekee!
No mutta Mua ärsyttää se w11 "neljän ytimen ongelma"
Jos kunnon kone w11 ei pysty sitä hyödyntään.
On se ihan perseestä!!
Myös se kuvansumennus peleissä!
Tositoimiinhan tuollaisesta vakoilevasta ja toimimattomasta w10 ei ole! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se tekee!
No mutta Mua ärsyttää se w11 "neljän ytimen ongelma"
Jos kunnon kone w11 ei pysty sitä hyödyntään.
On se ihan perseestä!!
Myös se kuvansumennus peleissä!
Tositoimiinhan tuollaisesta vakoilevasta ja toimimattomasta w10 ei ole!TULIKO ETANA!
- Anonyymi
Johtuuko pakkosalauksesta?
- Anonyymi
LINUXVIHA PUHUJIEN VALHE KAMPANJA
- Anonyymi
Onks tää nyt InShit porukan ongelmia
- Anonyymi
Ajoin LinuxMintin korjausasennuksen Win 11 päälle, nyt pelaa ja voi asentaa Linux ja Windows ohjelmia, molemmat toimii. Selaimena on uusi Norton turvaselain.
- Anonyymi
Miksi MS hidastaa Windowsia noin kamalasti!
- Anonyymi
Noin se on, mutta Winpaviaanilla taas sekoilupäivä 🐵🐵🐵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin se on, mutta Winpaviaanilla taas sekoilupäivä 🐵🐵🐵
Ukrainan asevoimien komento ei usko voittoon
Aiemmin ”vahva sotilasjohtaja”, Ukrainan asevoimien komentaja Aleksanteri Syrsky, on lakannut olemasta sellainen.
Kansanedustaja Maryana Bezuglaya uskoo olevansa valmis antautumaan Venäjälle, koska hän "ei usko Ukrainan armeijan voittoon", vaan leikkii aikaa, odottaa neuvotteluja ja samalla menettää "tuhansia ukrainalaisia sotilaita". ”taisteluissa. Ukrainan poliittiset ja sotilaalliset resurssit uskovat, että Bezuglaya täyttää Vladimir Zelenskyn käskyn näillä syytöksillä ja luo yleistä mielipidettä.
- Anonyymi
Ukrainan erityistiedusteluyksikön komentajana hän taisteli Ukrainan yllätyshyökkäyksessä Harkovassa syksyllä 2022, joka tyrmäsi Venäjän alkuperäisen hyökkäyksen takaisin rajalle asti.
Mutta nyt Denys ja hänen miehensä kohtaavat mahdollisuuden tehdä sama uudestaan.
Venäjän joukot ovat viime päivinä saavuttaneet pieniä, mutta merkittäviä voittoja aivan rajalla Harkovan alueella.
Heidän edistymisensä ovat vain muutaman mailin syviä, mutta ne ovat niellyt noin 100 kilometriä (62 mailia) Ukrainan aluetta. Itä-Ukrainan tiukemmin puolustetussa osassa Venäjältä kesti kuukausia saavuttaa sama.
Venäjä väittää, että sen joukko on nyt tunkeutunut Vovchanskin rajakaupunkiin, jonka Ukraina kiistää.
Kaupunki on joutunut voimakkaiden pommitusten kohteeksi viime päivinä, ja useita tuhansia asukkaita on evakuoitu.
Denys haluaa tietää, mitä Ukrainan puolustukselle tapahtui.
"Ensimmäistä puolustuslinjaa ei ollut. Näimme sen. Venäläiset vain kävelivät sisään. He vain kävelivät sisään, ilman louhittuja peltoja”, hän sanoo.
Hän näyttää minulle videota muutama päivä sitten kuvatusta drone-syötteestä, jossa pienet venäläisjoukot kävelivät rajan yli ilman vastustusta.
Hän sanoo, että viranomaiset olivat väittäneet, että puolustuksia rakennettiin valtavilla kustannuksilla, mutta hänen mielestään niitä puolustuksia ei yksinkertaisesti ollut olemassa. "Joko se oli huolimattomuutta tai korruptiota. Se ei ollut epäonnistuminen. Se oli petos- Anonyymi
Vältä nettipankkien käyttöä Windowsilla
-------------------------------------------------------
Kaksi toisistaan riippumatonta tahoa kehottaa kuluttajia välttämään nettipankeissa vierailua, mikäli tietokoneessa on Windows-käyttöjärjestelmä. Australian poliisin tietokonerikollisuuteen keskittynyt yksikkö ja Washinton Post ovat julkaisseet varoituksensa Windowsin käytöstä nettipankkiasioinnissa lähes samanaikaisesti. Molempien varoitusten takana on sama motiivi: nettirikolliset kehittävät lähes kaikki haittasovellukset Windowsille.
- Anonyymi
Windows suorastaan rampautaa koneen päivityksillä!
- Anonyymi
HP-Viha kasvaa!
Elektroniikkavalmistaja HP on kerännyt kyseenalaista kunniaa sillä, että se on tehnyt tulostamisesta tylyä bisnestä. HP:n tulostimilla on etenkin turha haaveilla halvemmista musteista, sillä tulostimet tunnistavat muiden valmistajien mustekasetit ja kieltäytyvät yhteistyöstä. Kikkailu on saanut käyttäjät haastamaan HP:n oikeuteen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412468Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101868Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731776Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki811308- 651228
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171178TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901050Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42904- 70882