Noi roskapostit saattaa laittaa puhelimen viiruksilla ihan sekaisin!
Älkää avatko!
11
235
Vastaukset
- Anonyymi
mitäs jos ei käytä puhelinta
- Anonyymi
Älä avaa millään laitteella millä pääsee nettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä avaa millään laitteella millä pääsee nettiin.
Hyvä neuvo älä käytä puhelinta pankkiasioihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä neuvo älä käytä puhelinta pankkiasioihin
Älykännykkä on hyvä renki, mut huono isäntä.
- Anonyymi
Maailma hukkuu paskaan, rahan takia.
- Anonyymi
Hyvä neuvo.
- Anonyymi
Miksi sana virus kirjoitetaan ja sanotaan viirus. Se on virus.
- Anonyymi
Mitä väliä🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä väliä🙄
Mitä väliä sanooko raskas vai raaskas
- Anonyymi
Itse asiassa joka ikinen palsta on täytetty tuolla virusspämmillä
- Anonyymi
Onko Jätelaitosten laskut "Roskapostia"?
Vaikka kuinka kerää tyhjiäpulloja eivät riitä maksuihin.
Kävellessä näyttää kilometritehtaala työssä ollessa tyhjät pantti-pullot
vähentyneen teiden varsilta. Pitäiskö olla huolissaan.Roskapussit ovat kyllä lisääntyneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1814742Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k303650Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392562Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1572237Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet481510- 731288
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751141Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711132En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391063- 53983