TÄMÄ EI OLE VITSI!
Hei kaikille. Me tarvitsemme spermaa!
Emme pysty saamaan lapsia tavallisella tavalla ja siksi etsimme tätä elintärkeää ainesosaa vauvan tekemiseen.
Ei ole organisaatioita tähän asiaan. Tai no on mutta siinä tapauksessa siittiöiden luovuttaja on meille anonyymi ja me haluamme nähdä miltä luovuttaja näyttää. Ja muutkin valitsevat kumppaninsa kenen kanssa tekevät vauvan.
1. Olet perusterve
2. Ok näköinen
3. ET halua olla isä. Haluat vaan olla se cool jäbä joka haluaa auttaa meitä saamaan lapsen.
Voit ilmoittaa itsesi sähköpostiin: [email protected]
Spermaa tarvitaan
5
1831
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka sairaita ihmiset oikein on ?
Ei lapsia tehdä huvikseen. Ne kuuluu vain aitoon avioliittoon ja piste. - Anonyymi
Perinteisellä menetelmällä voin auttaa ,,lahjoitan siementä
- Anonyymi
Siemennykset aina yhdynnällä sitten.
Kanattaa muistaa, että muumimukeihin luovuttajat ovat todennäköisesti homoseksuaaleja tai pienikaluisia. Periytyviä ominaisuuksia.
Kun mies kykenee siementämään luomumenetelmin, niin lapsella on mahdollisuus saada asialliset geenit.
Juu. Ei koskaa sokkona klinikoilta.- Anonyymi
Minulla on huomattavasti keskivertoa isompi kalu ja en ole homoseksuaali. Kaksi kertaa olen luovuttanut.
- Anonyymi
Luovutan spermaa vain hyvä ja tasokkaan elämän omaavalle , henkisesti ja ruumiillisesti terveelle .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5982385Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4101892Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231730Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641448JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191366- 651291
- 1221174
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22940Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16928Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66843