TÄMÄ EI OLE VITSI!
Hei kaikille. Me tarvitsemme spermaa!
Emme pysty saamaan lapsia tavallisella tavalla ja siksi etsimme tätä elintärkeää ainesosaa vauvan tekemiseen.
Ei ole organisaatioita tähän asiaan. Tai no on mutta siinä tapauksessa siittiöiden luovuttaja on meille anonyymi ja me haluamme nähdä miltä luovuttaja näyttää. Ja muutkin valitsevat kumppaninsa kenen kanssa tekevät vauvan.
1. Olet perusterve
2. Ok näköinen
3. ET halua olla isä. Haluat vaan olla se cool jäbä joka haluaa auttaa meitä saamaan lapsen.
Voit ilmoittaa itsesi sähköpostiin: [email protected]
Spermaa tarvitaan
5
1224
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka sairaita ihmiset oikein on ?
Ei lapsia tehdä huvikseen. Ne kuuluu vain aitoon avioliittoon ja piste. - Anonyymi
Perinteisellä menetelmällä voin auttaa ,,lahjoitan siementä
- Anonyymi
Siemennykset aina yhdynnällä sitten.
Kanattaa muistaa, että muumimukeihin luovuttajat ovat todennäköisesti homoseksuaaleja tai pienikaluisia. Periytyviä ominaisuuksia.
Kun mies kykenee siementämään luomumenetelmin, niin lapsella on mahdollisuus saada asialliset geenit.
Juu. Ei koskaa sokkona klinikoilta.- Anonyymi
Minulla on huomattavasti keskivertoa isompi kalu ja en ole homoseksuaali. Kaksi kertaa olen luovuttanut.
- Anonyymi
Luovutan spermaa vain hyvä ja tasokkaan elämän omaavalle , henkisesti ja ruumiillisesti terveelle .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3403044Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä662740- 1241756
- 1181470
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301303PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1511250- 691100
- 741089
- 701030