Minulla melatoniini lisää ahi-arvoja (CPAP-laitteessa) selvästi. Ahi normaalisti 2-8, mutta jos otan melatoniini-tabletin niin ahi-luku yli 20. Lääkäri sanoi, että melatoniini sopii hyvin uniapneetikolle!
Netistä löytyikin paljon juttua (englanninkielistä), että ei saisi käyttää melatoniinia jos on uniapnea. Suomessa ollaan tosi tietämättömiä monissa asioissa.
Minkälaisia kokemuksia muilla?
Uniapnea ja melatoniini
4
574
Vastaukset
- Anonyymi
Anteeksi jäi nyt taas epäselväksi että haetaanko kokemuksia uniapneasta, vai suomalaisten tietämättömyydestä?
- Anonyymi
Miksi sinä hyvä ihminen yrität naamioida kysymykseksi ne sinun ennakkoasenteet ja hoidonvastaisuuden?
Voit wikistä ihan itse lukea mitä melatoniini on ja mihin sitä käytetään. Joudut ihan omin pikku jaloin kipittämään kauppaan ja ostamaan sitä jos sitä tunnet tarvitsevasi.
CPAP laitteet ovat lyhykäisesti sitä varten, että ne hoitavat ne hengityskatkokset ja auttavat hengittämään. Oli sitten unesi pinnallisempaa tai syvempää, vaikkapa melatoniinin kanssa. Niistäkin löytyy lisää tietoa netistä.
Kenenkään kokemukset tai mielipiteet eivät täällä pysty muuttamaan sinun asennetta. Voitkin ihan kirjaimellisesti tukehtua omaan uniapneaasi, eikä kukaan täällä pysty sinua siitä pelastamaan, vaaan se on asia joka sinun pitää tehdä itse. - Anonyymi
Kysyin vain yksinkertaisesti, että minkälaisia kokemuksia ihmisillä on CPAP-laitteen ja melatoniinin yhteisvaikutuksesta.
- Anonyymi
On vain hyviä kokemuksia. Melatoniinin avulla nukun paremmin, eikä minun tarvitse käyttää ns. raskaita unilääkkeitä. En ole huomannut että millään unilääkkeellä tai melatoniinilla olisi mitään vaikutusta CPAP laitteen toimintaan, vaan se on toiminut hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v37229Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3821991Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2661702Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku291653Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2911372- 731112
- 731053
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61799- 47786
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25749