Millainen on työttömän päivä ?
työttömän arkirutiinit
21
589
Vastaukset
- Anonyymi
Samanlainen kuin työläisen,elän hengitän siis olen ja iso plussa että ukronaZit ei ole päässeet iskemään venäjän ydinvoimalaitoksiin
- Anonyymi
Ihan mukava, kun hän ei tarvi orjaille ja täyttä rikkaiden taskuita , kelle ei mikään riitä. Sitten ihmetellään , että muissa maissa asiat paremmin jne ei muissa maissa ole niin paljon korkea palkallisia istuskelijoita niinku Suomessa.
- Anonyymi
Olen ulkomaalainen ja minut on jo joskus käytetty hyväksi halpa työ voimana kuntouttava työtoiminta kaiken maailman koulutukset sun muut paska hommat. Nyt olen sairana kortistossa eikä minua haluta päästä eläkkeelle selkä ollut vammatunut 5 vuotta ja sain myös long coviidin vakavasti 2020. Nyt ne halua laitta minut sairaana 9 euro päivää kuntouttava työtoiminta . Kuntakokeilu täti ja kela täti vähättelee minun sairautta, pistä niin vihaiseksi sellaiset, saa pitää tunkkia.
- Anonyymi
Minä tarvi uusi sähköpyörä maksa 3000 jeuroa, mina kohta sossu, minä ulokmaalainen.
- Anonyymi
Mä sain uuden Teslan Tesla merkkisen auton sossusta ota siltä pyörä ne antaa sen auluisti
- Anonyymi
Sänky-vessa-tietokone.
- Anonyymi
Galjan juontia.
- Anonyymi
Kesämökillä menee nyt toukokuusta aina syyskuun loppuun asti, ehkä lokakuun alkupuolelle. Riippuu ihan syksystä.
- Anonyymi
Aiheutan mahdollisimman paljon haittaa Kokoomuslaisille ja nautin siitä!
- Anonyymi
Mitä haittaa työtön heille aiheuttaa ???
- Anonyymi
Tämä on hyvä asenne! Samalla tulee vituttaneeksi persuja.
- Anonyymi
Hyvä että kerkeää vetämään housut jalkaan, niin on ilta.
- Anonyymi
See on totta, että jos on työtön niin ei millään ole aikaa.
- Anonyymi
Yleensä päivällä tutkailen urheiluvedonlyönnin kohteet ja illasta pistän panokset sisään. Tutkailuun käytän aikaa noin tunnin työtä. Tienaan näin noin 50-100e/päivä, viikonloppuisin reilusti enemmän. Loput ajat pleikkaria, ulkoilua ym. ja viikonloppuisin välillä biletystä. Vielä olisi noin 10v kuin pääsisi eläkkeelle...jos pääsee edes koskaan näillä hallituksilla.
- Anonyymi
Työttömyys ei automaattisesti tarkoita sitä että ihmisellä olisi elämänhallinnan kanssa ongelmia, vaikka media kovasti näin väittää ja yrittää tehdä ihmisestä moniongelmaista!!
- Anonyymi
Totta. Turhaan leimataan työttömiä. Itselläni on aivan normaali rytmi. Toki joskus joudun miettimällä miettimään, että mitä tekisin, mutta aina jotain olen keksinyt. Ja töiden hakeminen käy myös työstä ja vihaan nettihommia, mutta niin vain senkin teen ja enemmän kuin pyydetään.
- Anonyymi
Ei työttömän elämää kukaan muu hallinnoi.
- Anonyymi
Kyllä he muistaa te tmo 😀
- Anonyymi
Joka päiväksi pitää yrittää keksiä jotakin. Tänään käyn sauvakävelemässä, pesen pyykkiä ja paistan turskaa. Huomiseksi pitää keksiä jotakin muuta.
- Anonyymi
Niin se on ajan tappamista... Ajelua oleilua. Sille ei mitään voi että kotona on istuttu tarpeeksi.
- Anonyymi
Ei kannata aloittaa työn tekoa kuin vasta 90-vuotiaana, jää elämä näkemättä, jos aikaisemmin niin on rampa jo 20-vuotiaana, eikä pysty nauttimaan elämästä ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4578202Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1165667Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1164691Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2084558Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli344500Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s523992Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603880Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan783765Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava443700SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha873518