Millainen on työttömän päivä ?
työttömän arkirutiinit
21
535
Vastaukset
- Anonyymi
Samanlainen kuin työläisen,elän hengitän siis olen ja iso plussa että ukronaZit ei ole päässeet iskemään venäjän ydinvoimalaitoksiin
- Anonyymi
Ihan mukava, kun hän ei tarvi orjaille ja täyttä rikkaiden taskuita , kelle ei mikään riitä. Sitten ihmetellään , että muissa maissa asiat paremmin jne ei muissa maissa ole niin paljon korkea palkallisia istuskelijoita niinku Suomessa.
- Anonyymi
Olen ulkomaalainen ja minut on jo joskus käytetty hyväksi halpa työ voimana kuntouttava työtoiminta kaiken maailman koulutukset sun muut paska hommat. Nyt olen sairana kortistossa eikä minua haluta päästä eläkkeelle selkä ollut vammatunut 5 vuotta ja sain myös long coviidin vakavasti 2020. Nyt ne halua laitta minut sairaana 9 euro päivää kuntouttava työtoiminta . Kuntakokeilu täti ja kela täti vähättelee minun sairautta, pistä niin vihaiseksi sellaiset, saa pitää tunkkia.
- Anonyymi
Minä tarvi uusi sähköpyörä maksa 3000 jeuroa, mina kohta sossu, minä ulokmaalainen.
- Anonyymi
Mä sain uuden Teslan Tesla merkkisen auton sossusta ota siltä pyörä ne antaa sen auluisti
- Anonyymi
Sänky-vessa-tietokone.
- Anonyymi
Galjan juontia.
- Anonyymi
Kesämökillä menee nyt toukokuusta aina syyskuun loppuun asti, ehkä lokakuun alkupuolelle. Riippuu ihan syksystä.
- Anonyymi
Aiheutan mahdollisimman paljon haittaa Kokoomuslaisille ja nautin siitä!
- Anonyymi
Mitä haittaa työtön heille aiheuttaa ???
- Anonyymi
Tämä on hyvä asenne! Samalla tulee vituttaneeksi persuja.
- Anonyymi
Hyvä että kerkeää vetämään housut jalkaan, niin on ilta.
- Anonyymi
See on totta, että jos on työtön niin ei millään ole aikaa.
- Anonyymi
Yleensä päivällä tutkailen urheiluvedonlyönnin kohteet ja illasta pistän panokset sisään. Tutkailuun käytän aikaa noin tunnin työtä. Tienaan näin noin 50-100e/päivä, viikonloppuisin reilusti enemmän. Loput ajat pleikkaria, ulkoilua ym. ja viikonloppuisin välillä biletystä. Vielä olisi noin 10v kuin pääsisi eläkkeelle...jos pääsee edes koskaan näillä hallituksilla.
- Anonyymi
Työttömyys ei automaattisesti tarkoita sitä että ihmisellä olisi elämänhallinnan kanssa ongelmia, vaikka media kovasti näin väittää ja yrittää tehdä ihmisestä moniongelmaista!!
- Anonyymi
Totta. Turhaan leimataan työttömiä. Itselläni on aivan normaali rytmi. Toki joskus joudun miettimällä miettimään, että mitä tekisin, mutta aina jotain olen keksinyt. Ja töiden hakeminen käy myös työstä ja vihaan nettihommia, mutta niin vain senkin teen ja enemmän kuin pyydetään.
- Anonyymi
Ei työttömän elämää kukaan muu hallinnoi.
- Anonyymi
Kyllä he muistaa te tmo 😀
- Anonyymi
Joka päiväksi pitää yrittää keksiä jotakin. Tänään käyn sauvakävelemässä, pesen pyykkiä ja paistan turskaa. Huomiseksi pitää keksiä jotakin muuta.
- Anonyymi
Niin se on ajan tappamista... Ajelua oleilua. Sille ei mitään voi että kotona on istuttu tarpeeksi.
- Anonyymi
Ei kannata aloittaa työn tekoa kuin vasta 90-vuotiaana, jää elämä näkemättä, jos aikaisemmin niin on rampa jo 20-vuotiaana, eikä pysty nauttimaan elämästä ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328467Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61985Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571133Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?67682Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28663En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627- 37619