Äidin ystävätär

Anonyymi-ap

Asuimme kahden äitini kanssa, isä oli edesmennyt kauan sitten.
Äitini oli noin 55, ja kova juhlimaan viikonloppuina. Niin nytkin.
Oli lauantai, hän oli lähtenyt tanssiravintolaan illanviettoon kuten tapansa oli.
Oli kesäaika, katselin teeveetä, kun puoliyön jälkeen alkoi ulkoa kuulua saapuvien ääniä.
Ovi avautui, sieltä tultiin käsikynkkää.
Äitini otti seinistä tukea, niin oltiin juhlakunnossa.
Ystävänsä Mirkku huikkasi minulle, että tuletko auttamaan vähän.
Rahasimme hänet makuuhuoneeseen. Takki ja kengät pois, ja hän rojahti sängylle ja sammui siihen.
Olihan urakka.
Ystävänsä Mirkku oli kaiketi samaa ikää hänen kanssaan, niin arvelin. Hän oli pirtsakka ja elämäniloinen lyyli, hyvän näköinen ja naisellinen.
Äidin entisiä työkavereita virastosta.
Suljimme makuuhuoneen oven, josta kuuluikin jo kuorsausta.
Oletpas sinä varttunut viime näkemältä, hän sanoi ja mittaili minua katseellaan päästä varpaisiin. Hänellä oli 'sellainen' katse.
Olin juuri tullut iltapesulta, olin siis löysissä boxereissa ja t-paidassa valmiina menemään sänkyyn.
Voisitko keittää kupin kahvia minulle, ennen kuin lähden, hän kysyi. Soitan sitten taksin.
Sanoin että meillä on kyllä tilaa jos haluat jäädä nukkumaan tänne. Makuuhuoneessa on iso sänky, olkkarissa on mukava sohva, ja minun huoneessani on melkoisen iso sänky.
Lisäksi parvekkeella on yksi sänky, jossa nukun välillä näin kesäyönä kun on lämpimiä öitä. Teen sinulle pedin mihin vain haluat.
Hän sanoi että se sopii, kiitos, ja painoi suukon poskelleni.
Hän tuoksui miellyttävälle. Tunsin nuoren miehen vatsanpohjassa miellyttävää värinää. Olin seksuaalisesti virittynyt, kuten nuoret miehet yleensä ovat.
Menin keittiöön.
Hetken päästä kun hain häntä kahville, hän olikin siirtynyt makuuhuoneen leveälle sängylle, makuulle äitini viereen odottamaan, ja nukahtanut siihen.
Äitini kuorsasi yhä, hänen päänsä oli yli sängyn reunuksen, ja kuorsasi kohti lattiaa.
Olin harmissani. Mirkkukin nukkui. Näinhän asiat aina menee. Olisin mielelläni seurustellut hänen kanssaan hetken ennen nukkumaanmenoa.
Hän makasi vatsallaan sängyllä, vähän vinottain.
Hän oli riisunut hameensa ja puseronsa, kietaissut vain torkkupeiton päälleen, joka oli vähän valahtanut sivulle. Hän oli siis käytännöllisesti katsoen rintaliiveissä ja ohuen ohuissa läpikuultavissa pikkuhousuissa, nilkkasukat jalassa.
Näky sai veret syöksymään nivusiin,
Yritin kuiskailla häntä hereille, ei reaktiota.
Tönin varoen häntä pakarasta ja yritin herättää kahville, ei mitään.
Olin yhtäkkiä hirveän kiihottunut.
Hän hengitti syvään ja raskaasti, hengityksen mukana ilmaan levisi alkoholin tuoksua. Hän oli sitkeässä unessa.
Olin pettynyt.
Yhtäkkiä tein jotain mitä en olisi itsestäni uskonut.
Siirsin varoen torkkupeittoa vielä sivummalle, nähdäkseni hänen upean takamuksensa paremmin. Hän liikahti, siirsi toisen jalan eteenpäin ja polvea vähän koukkuun, niin että pylly suorastaan osoitti suoraan kohden minua ja vähän kohollaan.
Näkymä oli huikea. Hän oli rehevä nainen.
Hänen häpynsä näkyi selvästi ohuen polyesterimäisen pikkuhousun läpi. Minulla oli hirveä seisokki.
Laskin käden varoen pakaralle, ei reaktiota. Annoin käden liukua hitaasti kohti haaraväliä, odottaen kauhulla että mitä tapahtuu jos hän herää. Ei herännyt.
Silitin varovasti mirriä kokeeksi, mutta ei reaktiota.
Olin niin kiihkossa että oikein tärisin. Ajattelin että lopeta hyvä mies ennenkuin tapahtuu jotain peruuttamatonta.
Olin poistumisaikeissa, mutta vielä piti hullutella vähän. Painoin huuleni hänen syliinsä.
Tunsin lämpimän hävyn vasten huuliani, tunsin naisen tuoksun.
Silloin oli pakko poistua, etten tekisi sitä mitä mielessäni jo tein.
Suljin oven hiljaa, ja menin itse kahville.

11

4974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kahvin jälkeen menin huoneeseeni, ja jätin oven auki. Yö oli aika valoisa, ja miellyttävästi viilentynyt.
      Mietin miten onnekas olinkaan ollut tänä yönä.
      Olin kuin olisin juuri saanut.
      Kello oli siinä kohden ehkä neljän aikaa, makasin selälläni sängyllä ja minulla seisoi. Siihen nukahdin.
      Jonkun ajan päästä jokin havahdutti minut. Aivan kuin suihkun ääni ja joku veti veeceen. Nukahdin uudestaan.
      Noin puoli tuntia jälkeen minun tuli pissahätä, ja oli pakko mennä vessaan. Tein tarpeet ja suihkutin munat puhtaaksi. Oli yhä lämmin aamuyö.
      Mieleeni tuli, että nukunkin parvekkeen sängyllä aamuun asti.
      Menin siis parvekkeelle, ja näin ilokseni, että Mirkku nukkui jo siellä. Hän oli kaiketi myös herännyt vessaan ja ajatellut samoin, ulkona on ihanan viileä nukkua.
      Hän oli taas vatsallaan, mutta asento oli kiihottava. Takapuoli oli pystyssä minuun päin, kuin aseteltu tarkoituksella härnäävästi, tai sitten kutsuvasti. Torkkupeittoa ei ollut.
      Ajattelin nopeasti, äitini kuorsaus kuului oven läpi, ja hän oli kaukana meistä. Olimme kahden tässä ja nyt.
      Olin niin kiimassa että en kyennyt enää olemaan järkevä. Olinhan jo maistanut hänen naiseutensa hedelmää ja olin tunteen vietävissä.
      Enempiä tuumimatta istuin sängylle ja silitin mirriä pehmeästi ja epäröimättä. Jos hän nyt herää, ja niin todenmäköisesti käy, niin voin saada pahasti korvilleni.
      Olin valmis ottamaan riskin, enkä olisi voinutkaan enää itseäni pysäyttää.
      Hän hengitti tasaisesti.
      Nousin hänen taakseen, ja painoin taas huuleni hänen hävylleen. Nyt se tuoksui ruusuiselta saippualta, ja tunsin kuuman kosteuden huokuvan huuliani vasten.
      Hetken kävi mielessä että hän oli jo kiihottunut, joten hän taisi odottaa minun tulevan. Hän oli siis ollut valveilla jo makuuhuoneessa.
      Nyt jos koskaan.
      Siirsin pikkuhousua sivulle, ja kieleni sukelsi lämpimään lihaan. Hengityksessä tapahtui muutos, se muuttui kevyemmäksi ja huokailevaksi. Silmät olivat yhä kiinni, mutta en uskonut hänen enää nukkuvan.
      Kieli tutki hänen sopukkansa ja värähtelevän simpukan, samalla kun kädet hyväilivät.
      Sitten loppui pidättelykyky.
      Oli pakko nousta selkään. Onneksi boxerin lahkeet ovat niin väljät, että sain itseni esiin sitä kautta.
      Asetin sen huulille, liuuttelin pitkin märkää viivaa, kunnes työnnyin hiljaa sisään.

    • Anonyymi

      Se oli jotain ennen kokematonta. Niin rauhallista, niin helppoa, niin itsestään selvää, ja niin suloisen kiellettyä.
      Aloin hitain liikkein suorittamaan, aina vähän syvemmälle, kunnes olin kokonaan siellä.
      Ajattelin että kunpa hän osoittaisi jo olevansa hereillä. Samalla hetkellä hän alkoi myötäilemään vartalon liikkeillä, ja hengitys muuttui myös halukkaaksi.
      Suustani pääsi hiljaa, voi Mirkku..
      Hän sanoi, ihanaa että tulit, odotin sinua.

      • Anonyymi

        Juu lisää👍


      • Anonyymi

        Jokaista virkettä ei tarvi aloittaa uudelta riviltä...


    • Anonyymi

      No kerro lisää.

      • Anonyymi

        Juu spede niuvanniemestä satuilee lisää buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu spede niuvanniemestä satuilee lisää buaahaa

        Juu mitäs buaahaa spedeilijä satuilet. Tuonkin voit tietää vain itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu mitäs buaahaa spedeilijä satuilet. Tuonkin voit tietää vain itsestäsi.

        Sää mää ja bää mikä säälittävä pikku kyyläri buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää mikä säälittävä pikku kyyläri buaahaa

        Hähähää Buaahaa mitäs olet säälittävä pikku kyyläri. Oma on valintas kjäh kjäh kjäh


      • Anonyymi

        Mitäpä tuohon lisättävää.


    • Anonyymi

      Lisää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      19
      3454
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      69
      3119
    3. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      41
      2577
    4. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      91
      2492
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      151
      1973
    6. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      104
      1619
    7. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      149
      1530
    8. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      133
      1518
    9. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      550
      1475
    10. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1264
    Aihe