Kepulle taas vaalitappio?

Kovin heikolta vaikuttaa kepun ehdokkaat europarlamentin vaaleissa.

19

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Met Puistolassa äänestetään Tynkkystä ja Polviaista ja meitä on paljon.

      Ei enää ikinä mitään kepuleita mihinkään päätöksentekoon.

      • Anonyymi

        minä äänestän pennasta junk junk, hieno mies kun osaa vintille kävellä hommiin.


      • Anonyymi

        Kovin on asiat heikoissa kantimissa jos Tynkkyseen pitää toivonsa luottaa. Sen verran on opiskellut että osaa hyvin räksyttää, siihen se jääkin. Eihän hän ole vielä mitään näkyvää saanut aikaan.
        Presidentin vaaleissa Persut arvostelivat kovasti Haavistoa homoudesta, ja suurin osa ei häntä halunnut siksi äänestää.
        Miten teille nyt tuntuu sopivan Tynkkysen homous? Ainahan te olette ajelleet kaksilla rattailla, miksipä ei nytkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin on asiat heikoissa kantimissa jos Tynkkyseen pitää toivonsa luottaa. Sen verran on opiskellut että osaa hyvin räksyttää, siihen se jääkin. Eihän hän ole vielä mitään näkyvää saanut aikaan.
        Presidentin vaaleissa Persut arvostelivat kovasti Haavistoa homoudesta, ja suurin osa ei häntä halunnut siksi äänestää.
        Miten teille nyt tuntuu sopivan Tynkkysen homous? Ainahan te olette ajelleet kaksilla rattailla, miksipä ei nytkin.

        Tynkkynen on oikealla asialla, Haavisto ei.


    • Anonyymi

      Elikkä Tynkkysen homous on OK No pakkohan se on hyväksyä koska Perussuomalaisissa kansanedustajissa on suhteellisesti eniten homoja. Liekkö vielä niitäkin jotka kyyhöttää siellä eduskunnan kaapeissa. Onhan siellä aseillekkin oma kaappi.

      • Anonyymi

        Get over it


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Get over it

        Tulihan se sieltä. Raukka on oppinut kolme sanaa vierasta kieltä, ja koettaa tunkea sitä joka paikkaan. Heh...


      • Anonyymi

        Ja osalla ase taskussa.


    • Anonyymi

      Onko Esa ehdolla?

      • Anonyymi

        Hyrynsalmelta?


      • Anonyymi

        Onko seulottu?


    • Anonyymi

      Kepulipuolue valuu ajan mittaan viemäristä alas ja unholaan. Persut paljon parempi ja tolkumpi vaihtoehto äänestäjille.

      • Anonyymi

        Onko persuissa yhtäkään järjellä varustettua jäsentä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko persuissa yhtäkään järjellä varustettua jäsentä?

        Perussuomalaiset on Suomen älymystön puolue johtotähtenään itse Mestari. Perussuomalaiset on tulevaisuutta, vanhat puolueet eivät sitä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perussuomalaiset on Suomen älymystön puolue johtotähtenään itse Mestari. Perussuomalaiset on tulevaisuutta, vanhat puolueet eivät sitä ole.

        Koville ottaa ihmisillä, kun eivät voi tunnustaa Suomella nyt olevan hallitus, joka yrittää tosissaan saada maan jaloilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koville ottaa ihmisillä, kun eivät voi tunnustaa Suomella nyt olevan hallitus, joka yrittää tosissaan saada maan jaloilleen.

        Kyllä näin on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näin on

        Nykyhallitus ei ole onnistunut ihan vielä tuottamaan 100000 uutta työtöntä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko persuissa yhtäkään järjellä varustettua jäsentä?

        Ei näytä olevan kyllä puheet on kuin hevosen ostajilla.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe