Ikäsidonnaiset työttömyysturvan etuudet poistetaan.
Menkää tunkiolle odottamaan eläkettä 57+ ikäiset.
57+ tunkiolle
15
556
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä tule mieleen tunkiolle lähteä. Elämää edessä, eikä ruikuttaminen auta.
- Anonyymi
joo eessä on mutta olisi kiva saada duunia ..
- Anonyymi
Mikä siinä eläkkeellä pääsyssä on niin pahaa?
- Anonyymi
Se kun ei pääse ei riitä ikä ,tuo kun on ikäsidonnainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kun ei pääse ei riitä ikä ,tuo kun on ikäsidonnainen.
No mikäs ollessa ansiosidonnaisella kun sitä saa kunnes jää eläkkeelle.
- Anonyymi
Mitähän jännää työkkäri meille järjestää työmarkkinatuen vastikkeeksi? Odotan innolla.
Työnantajat eivät ole olleet kiinnostuneita palkkaamaan, vaikka on kuulemma ihan mahoton työvoimapula. - Anonyymi
Päästäänkö ilmaistöihin edes? Meistä noin 60v. työnhakijoista vapautuu paljon porukkaa vaikka kuntouttavaan työtoimintaan. Onhan monet meistä ulostettu työelämästä juuri eläkeiän kynnyksellä terveysongelmien vuoksi.
- Anonyymi
Purra huutaa: Menkää töihin....
- Anonyymi
Pirra,Urpo,Satanen tervaa ja höyheniä, lähetys Siberiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pirra,Urpo,Satanen tervaa ja höyheniä, lähetys Siberiaan.
Tai sitten vain voi mennä töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten vain voi mennä töihin.
Eivät mene, kun ministerinä on mukavampi kiusata pienituloisia.
- Anonyymi
Mikäs tässä ollessa ja köllötellessä. Aurinko paistaa ja vapautta riittää. Työstressi ei vaivaa nyt eikä tuskin enää jatkossakaan. Lasken venhosen vesille ja lähden kesämökille saunomaan.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä. Mukava lukea positiivisia tekstejä eikä pelkästään noita ruikutuksia.
- Anonyymi
Kero, jos tulee hyvänkokoisia savuahvenia.. Annetaan noiden ministereiden nyt vähän elää luodin pelossa, jos tulevat yleisön eteen.. Esimakua on nyt jos saatu... ; )
- Anonyymi
eläkeläis köyhyys on ongelma
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569