57+ tunkiolle

Anonyymi-ap

Ikäsidonnaiset työttömyysturvan etuudet poistetaan.
Menkää tunkiolle odottamaan eläkettä 57+ ikäiset.

15

556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä tule mieleen tunkiolle lähteä. Elämää edessä, eikä ruikuttaminen auta.

• Anonyymi

joo eessä on mutta olisi kiva saada duunia ..

• Anonyymi

Mikä siinä eläkkeellä pääsyssä on niin pahaa?

• Anonyymi

Se kun ei pääse ei riitä ikä ,tuo kun on ikäsidonnainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se kun ei pääse ei riitä ikä ,tuo kun on ikäsidonnainen.

No mikäs ollessa ansiosidonnaisella kun sitä saa kunnes jää eläkkeelle.

• Anonyymi

Mitähän jännää työkkäri meille järjestää työmarkkinatuen vastikkeeksi? Odotan innolla.

Työnantajat eivät ole olleet kiinnostuneita palkkaamaan, vaikka on kuulemma ihan mahoton työvoimapula.

• Anonyymi

Päästäänkö ilmaistöihin edes? Meistä noin 60v. työnhakijoista vapautuu paljon porukkaa vaikka kuntouttavaan työtoimintaan. Onhan monet meistä ulostettu työelämästä juuri eläkeiän kynnyksellä terveysongelmien vuoksi.

• Anonyymi

Purra huutaa: Menkää töihin....

• Anonyymi

Pirra,Urpo,Satanen tervaa ja höyheniä, lähetys Siberiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pirra,Urpo,Satanen tervaa ja höyheniä, lähetys Siberiaan.

Tai sitten vain voi mennä töihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten vain voi mennä töihin.

Eivät mene, kun ministerinä on mukavampi kiusata pienituloisia.

• Anonyymi

Mikäs tässä ollessa ja köllötellessä. Aurinko paistaa ja vapautta riittää. Työstressi ei vaivaa nyt eikä tuskin enää jatkossakaan. Lasken venhosen vesille ja lähden kesämökille saunomaan.

• Anonyymi

Kuulostaa hyvältä. Mukava lukea positiivisia tekstejä eikä pelkästään noita ruikutuksia.

• Anonyymi

Kero, jos tulee hyvänkokoisia savuahvenia.. Annetaan noiden ministereiden nyt vähän elää luodin pelossa, jos tulevat yleisön eteen.. Esimakua on nyt jos saatu... ; )

• Anonyymi

eläkeläis köyhyys on ongelma

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe