"Tikanpoika puuhun"

Anonyymi-ap

Tämä tapahtui kauan sitten. En kerro tarkkaa ajankohta enkä sitä missä kaupungissa.
Oli perjantai-ilta ja olin tapani mukaan viettämässä iltaa kotikaupungin suosituimmassa kapakassa. Olin poikamies ja yksin liikkeellä. Juttelin illan aikana muutamien kavereiden kanssa ja katselin samalla tuttuja naisia sillä silmällä, että jos pääsis illan päätteeksi pukille. En kuitenkaan löytänyt ketään vapaata yksilöä, joten tuli otettua ehkä liian tiuhaan kuppia, ja olin jo puolilta öin valmis lähtemään kämpilleni.
Asuin työsuhdeasunnossa. Se oli erään opiston siipirakennuksessa oleva yksiö. Asunto oli rinnekerroksessa ja sinne oli pihalta ovi. Oven vieressä oli pään korkeudella metrin levyinen ja noin 50 senttiä korkea tuuletusikkuna. Muut ikkunat olivat rakennuksen toisella sivulla. Mainitsen tuon ikkunan ja sen sijainnin jo tässä vaiheessa siksi, että se oli yön tapahtumien kannalta eräs tärkeimmistä asioista. Tuosta ikkunasta vielä, se oli siis tuuletusikkuna ja se oli kesäaikaan aina raollaan.
No niin, kun tulin kämpille kävin jääkaapilla ja join lasillisen maitoa. Sen jälkeen menin sängylleni ja sammuin siihen kuin puijon tikku. En tiennyt kuinka kauan olin nukkunut, kun heräsin siihen että päälläni makasi joku. Meni vähän aikaa ennen kuin tajusin mitä tapahtui. Onneksi kesäyö toi huoneeseen sen verran valoa, että tunnistin päällä olijan Immaksi, erään kaverini vaimoksi. Yritin katsella oli kämppään tullut muitakin, mutta nainen oli yksin. Hän kiehnasi päälläni, painoi lantiotaan lantiotani vasten ja hyväili käsillään haaraperiäni.
Huomattuaan, että heräsin, Imman liike pysähtyi ja hän soperteli lievällä humalaisen äänellä:
– Minä tässä vain, et herännyt kun soitin ovikelloa, tulin ikkunasta. Mun tuli niin ikävä sinua ja tekkee kovasti mieli, oli pakko päästä viereen.
En sanonut että ei hän vieressä ollut vaan päällä. Ei ollut mitään syytä protestoida vaan ryhdyin puuhaan mukaan. Pian käteni vaelsivat Imman selkää alas ja jäivät hiplaamaan hänen todella upeaa persaustaan. Sen peittona oli lyhyt hame ja sen alla ohuet pikkuhousut. Mumisin jotain positiivista ja osoitin toimillani, että minulla ei ole mitään yöllistä herätystä vastaan. Tunnelma sängyllä sähköistyi. Pian heitimme vaatteet pois ja olimme toistemme alastomien vartaloiden kimpussa. Teimme kaikkea mitä luonto käskee tuommoisessa tilanteessa tehdä.
Samalla Imma kertoi katkonaisesti, että he olivat tulleet viikonlopuksi pienen poikansa ja miehensä kanssa kotimaisemiin. Mies opiskeli Tampereella ja heillä oli siellä asunto. Parivuotias poika oli viety Imman vanhemmille hoitoon ja pariskunta oli lähtenyt yhden tuttavaperheensä luokse juhlimaan kotikaupunkiin tuloa. Imman mies oli tavoilleen uskollisena vetänyt kaksin käsin viinaa ja sammunut heti urkkaruudun jälkeen. Immalla oli tehnyt mieli lähteä kaupungille tapaamaan tuttuja, ja hän kertoi että yhtenä tavoitteena oli tavata minut, kun ukko oli taas pois pelistä. Olimme muutaman kerran aikaisemminkin olleet samalaisessa tilateessa ja tavanneet pelkän panemisen merkeissä. Olimme harrastaneet kiihkeää ja estotonta seksiä vain siitä saatavan nautinnon vuoksi.
Imman lopetellessa kertomistaan, olin edennyt jo pillulle. Hyväilin sitä hellästi ja vilkaisin välillä Imman kasvoja. Hän katsoi takaisin ja hymyili onnellisena. Pää oli tyynyllä tummien hiusten kehystämänä ja silmissä näkyi nautinto. Pulssini oli varmasti lähellä kahtasataa ja hengitys oli muuttunut katkonaiseksi.
Hetken päästä kumarruin, levitin Imman reisiä että sain pääni niiden väliin. Pian huuleni koskettivat turvonneita häpyhuulia ja kieleni alkoi lipoa niitä nälkäisenä. Se siirtyi turvonneen klitoriksen luokse ja tunsin suussani pillun tutun maun josta erotin hieman ylimääräistä hapanta aromia. Se johtui siitä, että pillua ei ollut pesty ennen sänkyyn menoa, mutta se ei vähentänyt kiihkoani. Kieleni painui välillä niin syvälle kosteaan pilluun, että kurkkuani kiristi. Imma piti kaksin käsin päästäni kiinni ja ynisi hiljaa. Välillä hän ohjasi suuni ja kieleni lähelle välilihaa, olisi varmaan halunnut, että olisin hoidellut alapään toistakin aukkoa. Mutta välilihaa pitemmälle en halunnut mennä.
Luulen että Imma sai tuossa kohdassa orkun. Hän nimittäin jähmettyi vähäksi aikaa ja alkoi sen jälkeen siirtää itseään sängyn jalkopäätä kohti. Hän oli edelleen selällään ja minä olin nelinkontin hänen päällään. Pian hän sai kullistani hyvän otteen ja samassa se oli hänen suussaan. Tuntui taivaalliselta.
– Elä anna vielä tulla, Irma soperteli kulli suussa kun huomasi tekonsa vaikutuksen ja jatkoi, – haluan että pannaan vielä kunnolla ja pitkään.
– Joo, ei hätää, huohotin, – pannaan varmasti, nyt ei lysti lopu lyhyeen.
JATKUU!

5

3630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      JATKOA:
      Minulla oli jo pari vuotta ollut semmoinen kumma juttu, että kun olin ottanut viinaa, saatoin panna tuntikausia ilman että sain orkkua, tai siemensyöksyä. Mutta orkuista huolimatta nautin panemisesta suunnattomasti. Vuosia myöhemmin ymmärsin, että juuri tästä syystä oli muutama vakisuhteessa elävä nainen hakeutunut seuraani, kuten nyt Imma.
      Hänet oli muuten ennen naimisiinmenoaan valittu eräänä vuonna kotikaupunkimme missiksi. Hän oli ollut aina kaunis ja synnytyksen jälkeen hänen perseensä oli saanut pari kiloa lisää ja nyt se oli yksi upeimmista mitä olin koskaan nähnyt. Samaa mieltä oli moni muukin tutuistani.
      Pian olin vuorostani selällään ja Imma ähisi päälläni. Kulli oli pillussa ja Imman lantio teki edestakaista liikettä. Se vaihtoi taitavasti tempoa ja saattoi siirtyä sivusuunnassakin. Liikettä ohjasi puhdas kiima ja kullin halu. Hän suuteli välillä niin kiihkeästi, että pelkäsin tukehtuvani. Olin nyt avustajan roolissa. Annoin kullini ja vartaloni Imman käyttöön ja hän osasi käyttää sitä.
      Vastasin työntöihin parhaani mukaan, kohottelin lantiotani, annoin tavallaan vastapotkuja. Välillä liikutin keskikohtaani sivusuunnassa ikään kuin olisin vetänyt kulliani pois. Imma kävi entistäkin tulisemmaksi. Käteni vaelsivat Imman vartalolla, hieroivat tai sivelivät mehukkaita pakaroita joihin olisin halunnut upottaa hampaani. Sitten ujutin toisen käteni Imman jalkojen välistä pillulle ja aloin hyväillä sitä. Kullini koski välillä sormiani liikkuessaan pillussa sisään ja ulos. Hetken päästä tunsin Immankin laittavan kätensä sinne. Pian hyväilimme toistemme räjähdysherkkiä alueita ja painoimme samalla huulemme yhteen. Vauhti kiihtyi. Vähän ajan kuluttua tunsin, että viinan suoma kestävyys joutuisi koetukselle, joten pyysin Immalta:
      – Nyt elä kovasti, tuntuu niin hyvältä, että saatan tulla liian aikaisin.
      Imma ymmärsi ja hidasti vähän. Hän siirsi samalla sormensa klitorikselleen, niin ainakin luulen, sillä hänen hengityksensä kiihtyi, ja ihana pylly voimisteli kullini päällä pitkillä ja voimakkailla työnnöillä. Samalla tunsin kuinka hänen kätensä liike voimistui välissämme.
      – Eeeiiii, nyyyt minä tuuun… Imma päästi pitkän ja katkonaisen huudon ja samalla hänen vartalonsa alkoi tehdä hallitsemattomia liikkeitä. Lopulta liike loppui ja hän jäi täristen makaamaan päälleni.
      Imma oli kokenut voimakkaan orkun. Parin minuutin kuluttua hän nosti päätään, ja katsoi minua samein, mutta onnea hehkuvin silmin. Kulli oli edelleen kostean ja lämpimän pillun hyväilyssä.
      – Aivan ihanaa… Imma kuiskasi, – jatketaanko vielä, saadaan sinutkin tulemaan.
      – Joo, jatketaan vaan, mutta huilataan vähän, meillä ei oo kiirettä, sanoin rauhoittelevasti, vaikka oli minulla käynyt mielessä, että mihinkähän aikaan Imman pitää lähteä että ei käy käry.
      Poltimme ensin tupakat, tämä oli vielä sitä aikaa ja sitten aloitimme.
      Aluksi kullini seisoi entiseen tapaan, mutta sitten alkoi tapahtua. Äskeinen lähellä piti tilanne tuli takaisin ja tunsin kuinka Immakin oli taas kuin tulessa. Lantioni vauhti kiihtyi, en kyennyt hillitsemään sitä. Pian tunsin kuinka kullin seutuvilla olevat lihakset alkoivat supistella ja siemensyksy alkoi tulla sysäyksittäin. Tunne on joka kerta aivan uskomaton, ja Imman kanssa varsinkin. Hän tunsi sen pillussaan ja tunnisti hän sen myös liikkeistäni. Syntyi ketjureaktio ja tunsin miten Imman hengitys salpaantui ja lihakset jäykistyivät. Hän sai toisen orgasminsa ja tämän aikana hänen suustaan tuli itkunsekaista huutoa ja hän piti kaksin käsin päätäni oli vähällä syödä minut. Pian hänen lihaksensa rentoutuivat ja hän vapisi kauttaaltaan.
      En yleensä laske kumppaneideni orgasmeja, mutta jollakin tavalla ne kohottavat itsetuntoa. Tunnen että olen tehnyt homman kunnolla. Tämä äskeinen orkku saattoi olla Imman kolmas, jos se nuolemalla tullut oli ollut oikea orkku. Tulos näkyi hänen kasvoillaan. Silmissä oli hiukan samea, mutta lempeä ja samalla hyvin raukea katse. Semmoisen voi nähdä vain hyvin saaneella naisella.
      Kesäyön aurinko oli jo noussut taivaanrantaan, kun nousimme sängystä ja menimme suihkuun. Pesimme hiet ihoiltamme vapisevin käsin. Imma ei voinut kastella tukkaansa, joten hän piti kaupan muovikassia päässään, mikä sai meidät naureskelemaan. Märkä tukka saattai saattaisi kavaltaa touhumme, mitä emme missään nimessä halunneet.
      Tilasimme taksin ja pian saattelin Imman autoon ja maksoin kyydin hänen vastusteluistaan huolimatta, halusin olla herrasmies ja olihan hän jo maksanut tulomatkan. Yhteinen nautinto, joten kulut puoliksi oli minusta reilua.
      JATKUU!

    • Anonyymi

      JATKOA:
      Taksin lähdettyä käännyin katsomaan miten Imma oli päässyt sisälle. Keittokomeron ikkunan alla oli vinosti seinää vasten parimetrinen lauta. Sen toinen pää oli polkaistu pihan soraan, ja toinen pää oli seinää vasten, noin metrin verran ikkunan alapuolella.
      Minua hymyilytti, Imma oli ollut kekseliäs. Kun en ollut humalastani johtuen herännyt ovikellon soittoon, oli tulessa kihelmöivä pillu laittanut hänen aivonsa työhön. Melkoinen temppu nuorelta perheenäidiltä, nousta lautaa pitkin ikkuna-aukolle ja laskeutua siitä keittokomeroon, ja todennäköisesti pääedellä. Onneksi sisällä oli ikkunan alla tiskipöytä, joten hän ei loukannut itseään laskeutuessaan korkealta ikkunalta. Mietin vanhaa sanontaa, että luonto se on joka tikanpojan puuhun nostaa. Tämä oli vähän samanlainen juttu…

      • Anonyymi

        Spedellä taas jutut ku juosten kustuja buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä taas jutut ku juosten kustuja buaahaa

        Mitäs olet juosten kustu ja nussittu buaahaa spedeiljä. Et parempaankaan pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä taas jutut ku juosten kustuja buaahaa

        Sääliksi käy tämäkin spedeilijä, vajakki ressukka!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe