Yleislakkoon ja äkkiä. Lakko loppuu kun natsihallitus eroaa.
Nyt kommarit yleislakkoon
11
149
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö SDP ja LaitaVasemmisto ja MyrkynVihreät osaa muuta, kuin Lakkoilla ?
Onko noi tosiaanki noin Tyhmää Sakkia ?- Anonyymi
Itse olen lakossa kunnes joku maksaa minulle palkkaa jolla ei saa enää kelan tukia. Ei Kelan kuulu maksaa elatustani vaan työnantajan kuuluu. Hän ei saa pitää itse kaikkia rahoja valtion kustannuksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen lakossa kunnes joku maksaa minulle palkkaa jolla ei saa enää kelan tukia. Ei Kelan kuulu maksaa elatustani vaan työnantajan kuuluu. Hän ei saa pitää itse kaikkia rahoja valtion kustannuksella.
Minulla on oikeus ostaa Ferrari jos haluan koska olen ottanut hirveitä riskejä. Antakaa minulle vielä toiset satatonnia koronatukea niin ostan sen Ferrarin niillä.
- Anonyymi
Antti Lindtman julistaa suoraan, että EU-parlamentissa he eivät halua olla noiden ja noiden kanssa kanssa tekemisissä. Se on maalittamista. Se on rasismia. Hiekkalaatikkoleikkiä, ei asioiden hoitamista. Eikö asioita pidä hoitaa yhdessä ja järkiperustein, ei luokittelemalla ihmisiä, esim. sen mukaan, minkävärisellä autolla ajaa. Politiikka ja asioiden hoitaminen ovat selvästi kaksi eri asiaa. Pidän asioiden hoitamista parempana. Entä sinä?
Demarirasismia esiintyy työpaikoilla, kun ay-demarit uhkailevat ja syrjivät ammattiliittoon kuulumattomia. Lakkojen aikana lakkovahdit eivät päästä ihmisiä töihin ja töihin menijöitä uhkaillaan. Se on ihmisoikeusrikos, koska jokaisella on oikeus työntekoon, eikä ole pakko kuulua liittoon. Työt eivät ole koskaan lakossa.
Demarit yrittävät viedä politiikkaa työpaikoille, jopa seurakuntien päättäviin elimiin. Sosialismin soluttamista. Ei mitään tekemistä asioiden hoitamisen kanssa. Politiikka ei kuulu työpaikoille, eikä työaikaan.
SDP on rasistinen puolue, ja diktatorinen puolue. Puheenparsi kuuluu, että "yhdessä päätettiin", mutta mitä se on oikeasti? Se on sitä, että politbyroo sanoo, mitä tehdään ja muut nyökyttelevät. Jos ei nyökyttele, niin joutuu puhutteluun ja pahimmassa tapauksessa erotetaan ryhmästä. Se on sitä, mitä Putinin Venäjällä tapahtuu. Erimieliset ovat rupusakkia ja joutavat vaikka vankilaan.
Urpilaisen presidentinvaaleissa saama 4% äänistä oli oikea tulos. Kyllä kansa tietää. SDP:n jutut on historiaa. Tulevaisuus tehdään järkiperustein, ei sosialisti-ideologisin voimin. Sata vuotta vanhat työväentalot kaikuvat tyhjyyttään ja haisevat homeelle.
Demareiden ay-liike sai jopa Suomen työmarkkinatkin sekaisin järjestämällä poliittisia lakkoja. Lakoista ei ollut mitään hyötyä. Vain haittaa. Onneksi lakkolait tulevat suojelemaan työntekijöitä ammattiyhdistysliikkeen välineelliseltä mielivallalta. SDP ei jatkoon.- Anonyymi
Minä kyllä hyväksyn natsit aivan täysin. Vekkulia porukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kyllä hyväksyn natsit aivan täysin. Vekkulia porukkaa.
Miksi Vornanen ja Hakkarainen erotettiin? Olisko joku diktatuuri syynä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Vornanen ja Hakkarainen erotettiin? Olisko joku diktatuuri syynä?
Saahan sitä sekoilla jos ei jää kiinni.
- Anonyymi
Minulle tärkeintä on sexyys. Siksi valitsen Jutta Urpilaisen. Muodokas ja hekumallinen. Varmasti saa miehen kuin miehen jodlaamaan saunan jälkeen pelehdittäessä.
- Anonyymi
Riikka Purra olisi hyvä nainen ellei olisi niin päästään sekaisin.
- Anonyymi
Tuskin se enempää on kuin sinä.
- Anonyymi
Purraa voitkin ensin muovata ja vasta sitten pelehtiä. Itse käyn kuumana taas Luluun se kun innostuisi ketkuttamaan hanuriaan mun kämpille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433384Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan162545Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3672477Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811710- 861385
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541060SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs69966- 74915
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.25742Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4694