Kuka pessyt rahojaan Sotkamossa

Anonyymi-ap

Virallisen huhun mukaan sotkamolainen henkilö olisi pessyt ja kenties lingonnutkin rahaa. Kuka mahtanee olla kysymyksessä?

16

2164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

Ei tuosta uutisesta selviä ketkä ovat pyykkäreitä

• Anonyymi

Hiukan kiinnostaisi tietää?

• Anonyymi

Joku miesyrittäjä ja sen kaverit. Ei mitään tietoa, kenestä on kyse. Yksi tuli mieleen, mutta ei kai se se voi olla. Samapa tuo. Kerran yksi ulkomailla asuva tuttavani möi kiinteistönsä täällä ja kun rahat meni hänen ulkomaan tililleen, tarkkaan sieltä pankista soitettiin ja kysyttiin, mitä rahoja ne ovat. Sitä en tiedä pitikö viedä vielä kauppakirja sinne näytille sitten, kun hän meni kotiinsa ulkomaille.

Pankista sanoivat hänelle, että tutkitaan sitä, ettei vain ole rahan pesusta kyse.

• Anonyymi

Halaval myyty mökkejä pesuohjelmalla 200000 300000 100000e

• Anonyymi

Minä tiedän ketkä kyseessä

• Anonyymi

En minä ainakaan, ei minulla ole rahaa mitä pestä. Puhelinta tässä pesin pesukoneessa, kun en tiennyt, että se siellä puseron taskussa oli. Luulin, että kone hajosi, kun alkoi kolina kuulumaan. Tarkistin ja puhelin se kolisi siellä. Onneksi oli vain vanha varapuhelin, jonka sai kuivattamalla taas toimimaan.

• Anonyymi

Jos sinä tiedät niin kohtahan sen tietää koko kylä. Minua se kyllä eppäilyttää että ei kait vain..........

• Anonyymi

Mulla oli unohtunut varkkujen taskuun 10€:n seteli ja pistin varkut pyykkiin. Nyt on tuollainen kohkaisu eto asiasta.

• Anonyymi

Eikö se oo laillista pitää hyllyn pääl miljoonaa vararahaa

• Anonyymi

Van saa kai sitä pitää hyllyn päällä vaikka 10 miljoonaa vararahaa. Kunhan ne vaan on omia ja rehellisesti hankittuja rahoja. Kunhan vaan ei sano kellekkään, että mulla sitä on tuolla 10 miljoonaa rahaa pahan päivän varalle. Onhan meillä varmaan monellakin jokunen miljoona jemmassa, usko pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Van saa kai sitä pitää hyllyn päällä vaikka 10 miljoonaa vararahaa. Kunhan ne vaan on omia ja rehellisesti hankittuja rahoja. Kunhan vaan ei sano kellekkään, että mulla sitä on tuolla 10 miljoonaa rahaa pahan päivän varalle. Onhan meillä varmaan monellakin jokunen miljoona jemmassa, usko pois.

Tai vaikka seteleillä seinät tapetoida. Kerran kun olin lapsena yksin pirtissä ja vanhemmat navetalla, tuli naapurin isäntä humalassa pirttiin.Kokonainen meetvurstipötkö sillä oli kädessä. Oli se myynyt mehtiään ja kehui että hällä on niin paljon rahaa, että hän voisi nämä pirtin seinät tapetoida seteleillä. Aikasa tarinoi ja lähti pois. Meetvurstipötkö jäi pirtin pöydälle. Äiti ihmetteli sitä, kun tuli navetalta mistä tuo on makkara on tuohon tullut. Kerroin vieraasta. Makkara laitettiin talteen. Ootettiin joitakin aikoja tulleeko hakemaan. ei tullut niin pistettiin parempiin suihin. Äiti arveli että kuulostaahan tuolla rahhoo olevan joten ostakoon uuden makkarapötkön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai vaikka seteleillä seinät tapetoida. Kerran kun olin lapsena yksin pirtissä ja vanhemmat navetalla, tuli naapurin isäntä humalassa pirttiin.Kokonainen meetvurstipötkö sillä oli kädessä. Oli se myynyt mehtiään ja kehui että hällä on niin paljon rahaa, että hän voisi nämä pirtin seinät tapetoida seteleillä. Aikasa tarinoi ja lähti pois. Meetvurstipötkö jäi pirtin pöydälle. Äiti ihmetteli sitä, kun tuli navetalta mistä tuo on makkara on tuohon tullut. Kerroin vieraasta. Makkara laitettiin talteen. Ootettiin joitakin aikoja tulleeko hakemaan. ei tullut niin pistettiin parempiin suihin. Äiti arveli että kuulostaahan tuolla rahhoo olevan joten ostakoon uuden makkarapötkön.

Ei ole vaikeaa arvata. Kylällä kaksi yrittäjä linnakundia.......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole vaikeaa arvata. Kylällä kaksi yrittäjä linnakundia.......

Ei tietoa, ketä lie ollut asialla. Ei ainakaan mitään vaikutusvallassa olevia, koska nimiä ei ole julkaistu. Köpelösti kävi sitten heillekin ketä lie olleetkin. Perästä kuuluu sano torvensoittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisit sanonut että annahan ne setelit niin ruvetaan nuppineuloilla ripustelemmaan seinille. Siinä sitä äitillesi olisi ollutkin ihmettelemistä kun rahoja seinät täynnään.

• Anonyymi

Millaiset tuomiot ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      188
      10824
    2. Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta

Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t
      Maailman menoa
      105
      7583
    3. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      33
      7511
    4. Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle

Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht
      Maailman menoa
      4
      7399
    5. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      89
      5779
    6. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      52
      5238
    7. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      32
      5009
    8. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      15
      4859
    9. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      6
      2356
    10. Ei muuta kun kylärinkiä ajamaan!!!

Huomenta! Tuossa ku kylän pinnassa asunu koko iän, nii viime vuosina nii harmittanu ku viikonloppusin niin hiljasta, sil
      Hyrynsalmi
      43
      1770
    Aihe