Miten transnaiset teippaavat ennen leikkausta alakerran tavarat niin, ettei esimerkiksi uimapuvussa näy pullotusta siinä? Entä käyttävätkö transmiehet ennen leikkausta siellä jotakin esinettä, joka saa aikaan pullotuksen?
Alapään teippaus
7
613
Vastaukset
- Anonyymi
Transmiehille valmistetaan packereita, toki kaikki eivät sellaista käytä. Itse käytän silloin, kun puen tiukemmat housut tai uin.
Transnaisille on omat tucking-välineensä, itse en tiedä niistä tarkemmin. - Anonyymi
Sopivan mallisessa kokouimapuvussa transnainen ei tarvitse mitään teippauksia. Numeroa-paria liian pieni puku, niin kireys pitää pullotukset kurissa (lisäksi kylmä vesi kutistaa).
- Anonyymi
Antaa pullottaa vaan, niin kaikki näkevät mikä on miehiään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa pullottaa vaan, niin kaikki näkevät mikä on miehiään.
Niillä on kiire päästä n**simaan.
Siis pärseeseen.
- Anonyymi
Pullottaa? Pullotetaan vapuksi simaa, valitettavasti toisaalta pullotetaan viinaa, oli sitten ts tai ei!
- Anonyymi
Olen ketjun aloittaja. Arvasin, että joku ottaisi tuollaisen vitsijutun esiin.
- Anonyymi
Mulla on niin pieni penis, ettei pahemmin pullota, ns. mikropenis. - transnainen 39v.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802005
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591717Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461686- 1231463
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561238Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501102Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581000- 69892
- 15889
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26887