Miten saa pois? Huhuh
Nokia 105 4G. näppäinäänet
4
3332
Vastaukset
- Anonyymi
presearch
- Anonyymi
Varmaankin ääniasetuksista. Vai mitä profiiliasetuksia ne nyt näissä onkaan. Eikö puhelimen käyttöohje anna tuohon mitään vinkkiä?
https://www.google.com/search?q=nokia+105+4g+kayttoohje - Anonyymi
Lainaus ohjekirjasta:
PROFIILIT Aseta profiili Valitse . Käytettävissä on useita profiileita eri tilanteisiin. Puhelimessa on esimerkiksi äänetön-profiili tilanteisiin, joissa äänet eivät saa kuulua, ja ulkoilmaprofiili, jonka äänet kuuluvat voimakkaina. 1. Valitse Valikko > Asetukset > Profiilit . 2. Voit säätää profiilia selaamalla sen kohdalle ja valitsemalla (kolme päällekkäistä viivaa-kuvake) > Asetukset . Muuta haluamiasi asetuksia. 3. Voit ottaa profiilin käyttöön selaamalla sen kohdalle ja valitsemalla Valitse .- Anonyymi
Profiili, äänetön,symboli näytön yläreunassa, vei soittoäänen myös ja kyllä olen ettinyt..
Historian huonoin puhelin Philipsin jälkeen ja 2023 malli, on vanhempi nokia 130 ja jopa paljon pienempi otan sen käyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638123Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592462Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60843- 71836
- 25806
- 64802
- 55793
- 46766
- 11746
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68693