Pedonmerkki tulossa

Anonyymi-ap

22

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Adventisti ylifariseus_1:sen kirjoituksesta selviää pedonmerkki: Sunnuntai pedonmerkki. Pedon muuttama lepopäivä on ollut pedonmerkkinä siitä alkaen kuin se on ollut katolisen vallan tunusmerkki, eli alusta asti. Tuomioiden julistaminen on eri asia kuin merkin aikaansaaminen paavin toimesta keskiajoista lähtien, mutta merkki säilyy muuttumattomana ajan loppuun saakka.

1234567---

• Anonyymi

Sunnuntai pedonmerkkinä on valhetta ja vitsiksikään kelpaamaton pölvästiläisyyvestäänkin huolimatta.

Totuuteen vyöttäytyneenä ja siinä kiinnipysyjen,

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sunnuntai pedonmerkkinä on valhetta ja vitsiksikään kelpaamaton pölvästiläisyyvestäänkin huolimatta.

Selef Urge

Sinulla ei ole ymmärrystä tähän pedon merkkiin, ei voi mitään.

1234567---

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla ei ole ymmärrystä tähän pedon merkkiin, ei voi mitään.

1234567---

Aivan riittävästi Herra on antanut ynmärjystä tämän asijan ratkaisemiseen ettei pejonmerkki ole 24h ajanjakso , sunnuntai.

Asia on toisin päin. Toistelet sunnuntaita pejonmerkkinä kuten jotkut valehtelijat toistavat toisenlaisija valheitaan aivopesten onnistuneesti joitakin.

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selef Urge

Yhden huomion olen tehnyt eri palstoilla: Nymfomaani ei ole kajonnut ylifariseuksen kirjoituksiin.

1234567---

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhden huomion olen tehnyt eri palstoilla: Nymfomaani ei ole kajonnut ylifariseuksen kirjoituksiin.

1234567---

Ei tosiaankaan ole.

• Lopeta tuon saatanallisen valheen levittäminen

• Anonyymi

Olisiko loppu juuri nyt hyvä vai huono vaihtoehto epäilen että aivan rehellisesti hyvin harva pitäisi sitä hyvänä vaihtoehtona?

• Anonyymi

Minkä loppu?

Mulla ei ole ainakaan loppuun hoppu, mutta pelon loppua Jumala siunatkoon niille joita pelottaa. Kristityllä ei ole mitään syytä omasta puolestaan minkäänlaiseen hätään.

Jos katsot ja kuuntelet Esa Kokon vitejopuheen niin siinä tulee hyvin rohkaiseva kohta jokaiselle omasta tulevaisuujestaan huolissaan olevalle tai tulevaa pelkääväiselle kristitylle.

Itse olen ahtistuksessa jumalattoman äitini takia, joka jää tänne pedonmerkinnän aikaan ellei uuvestisynny sitä ennen, mutta sopeuvun kyllä Jumalan avulla siihenkin ettei äitini ynmärtänyt eläjessään maanpäällistä vajellustaan ottaa Jumalan olemassaoloa tojesta. Jouvun rukoilemaan yhä usejanmin Jumalalta äitini uuvestisyntymisen puolesta ja apua omaan kipuuni kun äitini ei välitä evankeliumin puheestani. Eilen hän sanoi minua lahkolaiseksi ja kysyin miksi non sanoo.Hän totesi että olen helluntailainen.Totesin olevani kristitty ja sitten juttelimme raha-asijoita. Luultavasti helluntailaisten ystäviejeni takija luuli minua helluntailaiseksi ja tai siksi kun kehotin häntä menemään edes kerran käymään hellluntailaisten kokoontumisessa.

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä loppu?

Mulla ei ole ainakaan loppuun hoppu, mutta pelon loppua Jumala siunatkoon niille joita pelottaa. Kristityllä ei ole mitään syytä omasta puolestaan minkäänlaiseen hätään.

Jos katsot ja kuuntelet Esa Kokon vitejopuheen niin siinä tulee hyvin rohkaiseva kohta jokaiselle omasta tulevaisuujestaan huolissaan olevalle tai tulevaa pelkääväiselle kristitylle.

Itse olen ahtistuksessa jumalattoman äitini takia, joka jää tänne pedonmerkinnän aikaan ellei uuvestisynny sitä ennen, mutta sopeuvun kyllä Jumalan avulla siihenkin ettei äitini ynmärtänyt eläjessään maanpäällistä vajellustaan ottaa Jumalan olemassaoloa tojesta. Jouvun rukoilemaan yhä usejanmin Jumalalta äitini uuvestisyntymisen puolesta ja apua omaan kipuuni kun äitini ei välitä evankeliumin puheestani. Eilen hän sanoi minua lahkolaiseksi ja kysyin miksi non sanoo.Hän totesi että olen helluntailainen.Totesin olevani kristitty ja sitten juttelimme raha-asijoita. Luultavasti helluntailaisten ystäviejeni takija luuli minua helluntailaiseksi ja tai siksi kun kehotin häntä menemään edes kerran käymään hellluntailaisten kokoontumisessa.

Selef Urge

Sitä sitä moni on niin rakastunut tähän maalliseen vaellukseen ettei ymmärrä paremmasta saati siitä mikä oikein on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä sitä moni on niin rakastunut tähän maalliseen vaellukseen ettei ymmärrä paremmasta saati siitä mikä oikein on

Jumalan avoimuuven takija kaikilla on kuitenkin mahjollista ynmärtää että paras aika on vasta ejessäpäin niillä, joilla on otettuina rakkauveksellisuujet Totuuteen, Jeesukseen.

Se aika on ikuisuus...joka meillä on edessämme ja se ylittää unelmammekin ainakin mun kohjalla lienee niin, ounastelen että Jumalalla on ihmeteltävijä ilisen autuvaallisija yllätyksiä Poikansa morsijanmelle, joka kuaa rakkauvellisuutta ja läheisyyttä, joka meillä jo on Hänen kanssaan.Katse Jeesukseen. Mieluusti kuin naulittuna.Se jeesaa ainallisesti.

https://www.youtube.com/watch?v=5EdmHSTwmWY

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan avoimuuven takija kaikilla on kuitenkin mahjollista ynmärtää että paras aika on vasta ejessäpäin niillä, joilla on otettuina rakkauveksellisuujet Totuuteen, Jeesukseen.

Se aika on ikuisuus...joka meillä on edessämme ja se ylittää unelmammekin ainakin mun kohjalla lienee niin, ounastelen että Jumalalla on ihmeteltävijä ilisen autuvaallisija yllätyksiä Poikansa morsijanmelle, joka kuaa rakkauvellisuutta ja läheisyyttä, joka meillä jo on Hänen kanssaan.Katse Jeesukseen. Mieluusti kuin naulittuna.Se jeesaa ainallisesti.

https://www.youtube.com/watch?v=5EdmHSTwmWY

Selef Urge

Omalla kohdallani en olisi noin varma mutta toivossa on hyvä elää ja pysyä totuudessa se on hyvä alku👍

• Anonyymi

Moni sortuu äkkiä ylpeyteen ja eksyy kuvitellessaan taivaspaikan olevan automaattinen kunhan vain todistaa ilman aitoa nöyryyttä herransa edessä...

• Anonyymi

Hyvin sanottu.

• Anonyymi

milläs perusteella luulet pääseväsi ylösottoon mukaan ei sinne jokainen pääse joka toistelee Herra,Herra. Sinusta sanotaan ettet tunne Raamattuakaan.

• Anonyymi

Varmaan mun peculiarisuuteni on siihen syynä. Olen erittäin omaperäinen ja poikkeuksellinen kristitty sankari.

Olen aito kovanaama nöyrä sankari.

Söin äsken meksikonpataa, johon keitin lisää riisiä. Meksikonpata pussissa on riisiä aikalailla muutenkin, mutta mä keitin lisää basmatiriisijä. Sitten sekoitin ne keskenään ja a vot. Jaahelihaakin paistoin hyvin sankarillisesti ja intellektuaalisesti maustettuna monesta vitamiinit ja hivenaineet suuhustooni hamuten.

Olikohan mulla jotain muuta? Joo, olihan mulla ja ton linkin lisäksi tämä oli kikki nyt tässä tällä erää, kiitos ja näkemiin sekä mukavaa jännityksellisuyttä iltaas ylöstenpjauksen ovotuksellisuujessa. Eiks ookki jännää kun ylöstenpjaus voi tapahtua vaikka tänään? EI VOI TIETÄÄ milloin tulee lähtö pilvilöihiins NIIN JÄNNITTÄÄ KUIN PIENTÄ POSSUA. Eiks niin.

Mulla kuuntelussa nyt eksytyksen toinen tulemus jotten eksyisi tieltä sivuhaaroille....

https://www.youtube.com/watch?v=hmUZ_9aWf4M

Selef Urge

• Anonyymi

Eikä vahingossakaan Kristuksen evankeliumia...

• Anonyymi

Pedon merkki viittaa sitä että osoitat uskollisuutesi antikristukselle eli niin sanottuna palvot sitä. Se ei ole mikään mikrosiru jne. Sanoisin että antikristus nousee paavin vallasta. Kaikki luterilainen kirkko, katolinen kirkko ja ortodoksinen kirkko on eksytystä ovat muuttaneet kalenterin ihan miten sattuu esim joulu on pakana juhla. Esim jeesus ei syntynyt joulun aikaan vaan lehtimaja juhlan aikaan. Sapatti on alkuperäisesti on ollut lauantaina eikä sunnuntai. Katolinen kirkko on muokannut koko uskonnon pakana uskonnoksi, sunnuntaina palvotte auringon Jumalaa koska se on pakana meno. Itse lähdin koko uskonnosta luettua uuden testamentin läpi se kertoo selvästi että synnin tekijät tuomitaan helvettiin ja olette syntisiä koska portto seurakunnat opettavat että saatte elää ilman lakia, joku sanoo että lakia ei tarvitse noudattaa mutta saatko esim tehdä murhan, aviorikoksen jne koska ei lakia tarvitse noudattaa. Kristinusko kuihtuu pikku hiljaa pois

• Anonyymi

Pedonmerkki on kaupankäynnin mahdollistava merkki. Sitä ei saa unohtaa että se on keskijössä oleva asija.

Käteisestä on pakko luopua, jotta pedonmerkin saa itselleen. Kristitty kyllä tunnistaa kun pedonmerkki tulee.

Usko Jeesukseen ei kyllä kuihju pois minusta ja ilmestyskirjan keskivaiheeen ilmoitusten mukaan 12000krt12 juutalaisesta siunaantuu lukematon määrä lisää kristittyjä muistakin kuin vain juutalaisista, joten poiskuihtumista ei tapahju vaan vähintään jäännös uskollisina Herralle olevallisija löytyy kaikilta aikakausilta.Mielestäni Ilmestyskirjassa on sen keskivaiheilla selvä vastauskin Jeesuksen jännittävään kysymykseen että löytäneekö Hän uskoa kun palaa takaisin maan päälle eli ylösoton jälkeen 3,5-7v tapahtuvaan paluuseen Öljikselle niin siihen vastukseni on että kyllä löytää, sillä pelastuuhan juutalaiskansasta kolmasosa joka huutaa avukseen Jeesusta Kuninkaanaan silloin kun sen profetijan aika on tullut täyttyjäkseen toteutuvallisuujessa. Ja tuohon juutalaisen kansan avunhuutoonhan Jeesus vastaa siten että Hän palaa lukuisan pyhijen joukon kanssa perustamaan 1000v Kuninkaskuntaansa ja ottamaan ne tehtävät Kuninkaskunnassa, jotka Jeesus heille osoittaa.

Elämme jännijä aikoja. Mua jännittää välillä niin kovasti että mietin kuinkahan paljon mun verenpaine mahtaa olla. Mulla on rahaan liittyvä omakohtainen kilvoitteluni ja maallisen äitini uskoonpuolesta vaikeja tilanne, joten rukouspyyntöni on että sinä joka tämän lujet niin voisitko rukoilla näin: "

Herran Jeesuksen Pyhässä Nimessä ja Veressä Taivaan Isäni uuvestisynnytä Selef Urgen äiti uskoon Sinuun ja Poikkaasi Jeesukseen Kristukseen ja anna Selefille jatkuva rauha ja oikejanlainen suhtautuminen mitä tulee omaisuutensa eli sen millä ei tee ikuisuujessa yhtään mitään, vuaan Sinulta hän saa parempaa kuten me kaikki Helvetiltä pelastamasi lapsesi, tulevaisuujen suhteen mietteisiinsä. Muista myös minun toistuneet rukoukseni, jotka olen Sinulle toistuvasti tuonut. Voinko koskaan kiittää Sinua liijan usein tai liikaa?Kiitos Sinulle Isäni Poikasi Jeesuksen Nimessä, aamen."

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pedonmerkki on kaupankäynnin mahdollistava merkki. Sitä ei saa unohtaa että se on keskijössä oleva asija.

Käteisestä on pakko luopua, jotta pedonmerkin saa itselleen. Kristitty kyllä tunnistaa kun pedonmerkki tulee.

Usko Jeesukseen ei kyllä kuihju pois minusta ja ilmestyskirjan keskivaiheeen ilmoitusten mukaan 12000krt12 juutalaisesta siunaantuu lukematon määrä lisää kristittyjä muistakin kuin vain juutalaisista, joten poiskuihtumista ei tapahju vaan vähintään jäännös uskollisina Herralle olevallisija löytyy kaikilta aikakausilta.Mielestäni Ilmestyskirjassa on sen keskivaiheilla selvä vastauskin Jeesuksen jännittävään kysymykseen että löytäneekö Hän uskoa kun palaa takaisin maan päälle eli ylösoton jälkeen 3,5-7v tapahtuvaan paluuseen Öljikselle niin siihen vastukseni on että kyllä löytää, sillä pelastuuhan juutalaiskansasta kolmasosa joka huutaa avukseen Jeesusta Kuninkaanaan silloin kun sen profetijan aika on tullut täyttyjäkseen toteutuvallisuujessa. Ja tuohon juutalaisen kansan avunhuutoonhan Jeesus vastaa siten että Hän palaa lukuisan pyhijen joukon kanssa perustamaan 1000v Kuninkaskuntaansa ja ottamaan ne tehtävät Kuninkaskunnassa, jotka Jeesus heille osoittaa.

Elämme jännijä aikoja. Mua jännittää välillä niin kovasti että mietin kuinkahan paljon mun verenpaine mahtaa olla. Mulla on rahaan liittyvä omakohtainen kilvoitteluni ja maallisen äitini uskoonpuolesta vaikeja tilanne, joten rukouspyyntöni on että sinä joka tämän lujet niin voisitko rukoilla näin: "

Herran Jeesuksen Pyhässä Nimessä ja Veressä Taivaan Isäni uuvestisynnytä Selef Urgen äiti uskoon Sinuun ja Poikkaasi Jeesukseen Kristukseen ja anna Selefille jatkuva rauha ja oikejanlainen suhtautuminen mitä tulee omaisuutensa eli sen millä ei tee ikuisuujessa yhtään mitään, vuaan Sinulta hän saa parempaa kuten me kaikki Helvetiltä pelastamasi lapsesi, tulevaisuujen suhteen mietteisiinsä. Muista myös minun toistuneet rukoukseni, jotka olen Sinulle toistuvasti tuonut. Voinko koskaan kiittää Sinua liijan usein tai liikaa?Kiitos Sinulle Isäni Poikasi Jeesuksen Nimessä, aamen."

Selef Urge

Pedonmerkki on sunnuntai, ja vastaavasti Jumalan merkki on sapatti.

1234567---

• Anonyymi

Uunissa valmistuu lähes kilo grillikylkeä. Tässä alkaakin olla jo nälällisyyveksellisyyttä.Kyllä osaakin jännittävää olla tämä elämä ihan kuin thrillerissä eläis että pääsenkö pakoon ylösottoon vai en. Iso on panos siinä.Henkenikin antaisin silmää räpäyttämättä nyt heti jos svaan pakoon pääsyyn pääsisin.

Selef Urge

• Esa Kokolla näkyy olevan hyvin hallussa missä mennään digiajan suhteen ja kaikenmuun.
      Hienoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      24
      2503
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1556
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      121
      1334
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1140
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1080
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      24
      912
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      902
    8. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      261
      893
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      212
      871
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      805
    Aihe