Kuopiosta lähtee lento, ja lyhyt lento, mutta voiko koneeseen ottaa mitä syötävää? Ja, voiko juomia ottaa ensinkään edes 100 ml. pakkaukseen, esim.actimel
Mitä syömistä voin ottaa lennolle mukaan?
8
372
Vastaukset
- Anonyymi
Sanaako lennolle ottaa mukaan 100 ml. muovipulloissa kahvia?
- Anonyymi
Onko lyhyellä lennolla nyt aivan pakko syödä
?
Tässä löytyi Googlesta ohjetta, jota voinee noudattaa: Kaikki välipalat, kuten keksit, leivät, sipsit, karkit ja muu kiinteässä muodossa olevat eväät voit ottaa mukaan turvatarkastuksen läpi. Eväät tulee kuitenkin olla suljetussa pussissa, josta turvatarkastaja voi selkeästi nähdä pussin sisällön.
Lennolle ei saa ottaa mukaan kotona valmistettua ruoka-annosta. Turvatarkastuksen läpi ei saaottaa keittoja, pataruokia tai kastikkeita. Lisäksi osittain nestemäiset tuotteet, kuten pesto, hillot, öljyt, eivät ole sallittuja lentokoneeseen. Luonnollisesti omia juomia ei saa ottaa mukaan, mutta niitä saat ostettua turvatarkastuksen jälkeen.
100 ml -sääntö
Kaikki nesteet tai nestemäiset aineet käsimatkatavaroissa tulee olla enintään 100ml. Aineita saa olla enemmän kuin yksi, mutta kaikki tulee mahtua 1 litran läpinäkyvään muivipussiin. - Anonyymi
Mä otan reppuun usein pitsan. Käärin kelmuun niin ei sottaa reppua. Koneessa kyllä sotkua ja lentoemot ei oikein tykkää. Hamppari hankalampi kun siinä majot tulee reisille
- Anonyymi
Idiootti, se on PIZZA eikä pitsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti, se on PISSA, ja sitä voi vaan juoda!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pizda
- Anonyymi
Nenästä saa kaivettua herkkuknöölejä lyhkäselle lennolle.
- Anonyymi
Joo ja perseestä lisämaistantaa. Vähä ahdasta jos vieressä istuu joku mutta nousee sitten vaikka käytävälle kaivamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393