Minkä takia vanhemmat sysäävät oman lapsensa pois?
Miksi hoitokotiin?
7
228
Vastaukset
Jos älyllisen Kehitysvamman saaneeena olevien vanhemmat ovat seniori iässä siksi antaa lapsen pois kun ne voi itse tarvita apua jos on esim vanhusten kodin tarve äidillä tai isällä
Tai Kehitysvamman saaneeena olevien vanhemmat ovat itse alkoholisteja kun ei saa Lievän älyllisen kehitysvamman ja Adhd lapselle apua ja ne vanhemmat voivat olla itse selvittämättä Adhd tai Autismi ihmisiä joiloin niillä Itsellä on myös elämässäni taipumus ahdistua ja kuormittuu jos on äiti tai isä jäänyt ilman Adhd juttua tai Autismi diagnoosi juttua.
Esim 1985 on saanut kuulla huumeiden käyttö jutun taustalla on selvittämättä Adhd tai Autismi.
1985 veljeni lapsella on Add
Minun 1998 sisarus myös käyttää huumeita ja on saanut kuulla selvittämättä Adhd tai Autismi
Ja nyt kuulin 1989 veljeni lapsi myös voi joutua diagnoosi testeihin.
Arvoitus on tuleeko Adhd tai Autismi diagnoosi.
Kehitysvamma puolella työntekijä sano jos toisen sisaruksen lapsi myös saa Adhd tai Autismi silloin on minun äiti tai isä ollut koko elämän ajan ilman Adhd juttua tai Autismi.
Eli tuosta syystä jotkut vanhemmat ei pärjää älyllisen Kehitysvamman saaneeena olevan lapsen kanssa jos ne itse on myös ilman Adhd juttua tai Autismi diagnoosi juttua.
Adhd ja Autismi diagnoosi on näkymättömiä vammoja joka on yhtä kuin aivojen toimintahäiriö ja jostain luin että ne joilla on Adhd tai Autismi ne miehet ei saa lahjoittaa siittiöitä, kun Adhd ja Autismi diagnoosi on vahvasti geeneissäEli siis Adhd ja Autismi diagnoosi periytyy sikiölle.
Mielestä ne lapset joilla yksi sisarus saanut Lievä älyllinen kehitysvamma ja Adhd tai Lievä älyllinen kehitysvamma ja Asperger eli Autismi niiden perheissä olevat sisarukset pitäisi laittaa jokainen Adhd ja Autismi diagnoosi testeihin vaikka olisi käynyt lukion.
Jotkut kehitysvamma puolella olevat ohjaajat sanoo joku joka on saanut yli 20v iässä Lievän älyllisen kehitysvamman on muka käynyt lukion.
En usko kyllä tuohon mitä yksi kehitysvamma alan työntekijä sanoi.- Anonyymi
Siksi kun he eivät jaksa
- Anonyymi
Ei kukaan halua katsella keharia.
- Anonyymi
Totta. Pyydän anteeksi olemassa ola.
- Anonyymi
Se on elävä muistutus omasta geenien heikkoudesta ja virheistä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on elävä muistutus omasta geenien heikkoudesta ja virheistä..
64 prosentilla kehityshäiriön syy on ennalta tunnettu kehitysvammageeni.
ADHD:n syistä 60 prosenttia selittyy perintötekijöillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1742037
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821470Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821404Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta111167Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391057Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210983- 42888
- 96844
- 85815
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49775