Hotelli Virun

Kauneushoitolat

Tietääkö kukaan onko hotelli Virun kauneushoitoloilla kotisivuja ? Ja onko kellään kokemuksia niiden palveluista ja hinnoista ?

7

1238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilukeskus

http://www.ilukeskus.ee/index-suomeksi.htm
      Tallinnan ydinkeskustassa, Viruhotellin kolmannessa kerroksessa, toimii kampaamo- kauneushoitola Viru Ilukeskus, jonka asiakaskunta koostuu lähes yksinomaan turisteista, suurimmaksi osaksi suomalaisista.
      Hoitolan palveluihin kuuluvat kampaamo- ja parturipalvelut, käsija jalkahoidot, rakennekynnet, erilaiset hierontahoidot, solarium, kattavat kosmetologipalvelut ja tuotemyynti. Kampaamopuolen käytössä ovat Wellan, Schwarzkopfin, Sim:n sekä XL:n tuotteet. Kauneudenhoidossa käytetään hoitolan maahantuomia laadukkaita sveitsiläisiä Mila d’Opiz -tuotteita.
      Viru Ilukeskuksen nuorekas ja ammattitaitoinen henkilökunta ja valoisat, siistit tilat luovat miellyttävän tunnelman, jossa on helppo nautiskella hyvän palvelun tuomasta mielihyvästä. Kokeneessa ja luotettavassa hoidossa on helppo rentoutua. Viru Ilukeskuksen asiakkailta kuulemani palaute on ollut yksinomaan positiivista. Myös oman kokemukseni
      perusteella luokittelisin hoitolan huomattavasti keskimääräistä paremmaksi. Harvassa kampaamossa lopputulos on ollut niin hyvä, että vaivaudun paikalle toista kertaa. Kuitenkin Viru Ilukeskuksessa nuori ammattitaitoinen kampaaja Margaret teki taitavasti niin kiitettävää jälkeä, että mielelläni tilaan hänelle ajan seuraavallakin kerralla.

• vielä kysymys

Kiitos !

Sitte vielä kysyisin mitkä on parhaat kauppakeskukset Tallinnassa ?

• halajaa
        vielä kysymys kirjoitti:

Kiitos !

Sitte vielä kysyisin mitkä on parhaat kauppakeskukset Tallinnassa ?

Jo itse Virukeskus kokemisen arvoinen. Apteekki, kengät, kellot, silkkikauppa ja pohjakerroksen toidukauba = elintarvike ei hassumpi.

• yövymme
        halajaa kirjoitti:

Jo itse Virukeskus kokemisen arvoinen. Apteekki, kengät, kellot, silkkikauppa ja pohjakerroksen toidukauba = elintarvike ei hassumpi.

Juu Virussa yövytään ja se virukeskus tulee ilmanmuuta tsekattua, jossain muussakin ostarissa olisi kiva käydä?

• Minä

Tässä on tyhmä kysymys, mutta kuitenkin: Pitääkö sinne varata aika etukäteen vai voiko vaan mennä, että terve leikatkaa minun hiukset?

• aina varaus
        Minä kirjoitti:

Tässä on tyhmä kysymys, mutta kuitenkin: Pitääkö sinne varata aika etukäteen vai voiko vaan mennä, että terve leikatkaa minun hiukset?

saat paremman palvelun. En minä kotomaassakaan mene varaamatta aikaa. Tosin nykyisin hoidatan kaiken päästä varpaisiin näillä reissuilla. Hieronnat tosi makeita on tseluuliidiravi/ selluliittihieronta , zonaalmassage/vyöhyketerapia. skolaadimassaaz /suklaahieronta jne
        Anna aikaa itsellesi. Virukeskuksen kellarin toidukauppa -elintarvike vilasemisen arvoinen ja Stockalle ei ole Virusta pitkä matka
        Nauti

• sähköpostilla
        Minä kirjoitti:

Ajan voi tilata sähköposilla ja sitte sieltä tulee vahvistus.
        Sun pitää vaan siinä tilatessa kertoa mitä palveluja haluat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7375
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3917
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3490
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      2663
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2632
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2413
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      129
      2349
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2249
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2125
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1932
    Aihe