Tietääkö kukaan onko hotelli Virun kauneushoitoloilla kotisivuja ? Ja onko kellään kokemuksia niiden palveluista ja hinnoista ?
Hotelli Virun
7
1219
Vastaukset
- ilukeskus
http://www.ilukeskus.ee/index-suomeksi.htm
Tallinnan ydinkeskustassa, Viruhotellin kolmannessa kerroksessa, toimii kampaamo- kauneushoitola Viru Ilukeskus, jonka asiakaskunta koostuu lähes yksinomaan turisteista, suurimmaksi osaksi suomalaisista.
Hoitolan palveluihin kuuluvat kampaamo- ja parturipalvelut, käsija jalkahoidot, rakennekynnet, erilaiset hierontahoidot, solarium, kattavat kosmetologipalvelut ja tuotemyynti. Kampaamopuolen käytössä ovat Wellan, Schwarzkopfin, Sim:n sekä XL:n tuotteet. Kauneudenhoidossa käytetään hoitolan maahantuomia laadukkaita sveitsiläisiä Mila d’Opiz -tuotteita.
Viru Ilukeskuksen nuorekas ja ammattitaitoinen henkilökunta ja valoisat, siistit tilat luovat miellyttävän tunnelman, jossa on helppo nautiskella hyvän palvelun tuomasta mielihyvästä. Kokeneessa ja luotettavassa hoidossa on helppo rentoutua. Viru Ilukeskuksen asiakkailta kuulemani palaute on ollut yksinomaan positiivista. Myös oman kokemukseni
perusteella luokittelisin hoitolan huomattavasti keskimääräistä paremmaksi. Harvassa kampaamossa lopputulos on ollut niin hyvä, että vaivaudun paikalle toista kertaa. Kuitenkin Viru Ilukeskuksessa nuori ammattitaitoinen kampaaja Margaret teki taitavasti niin kiitettävää jälkeä, että mielelläni tilaan hänelle ajan seuraavallakin kerralla.- vielä kysymys
Kiitos !
Sitte vielä kysyisin mitkä on parhaat kauppakeskukset Tallinnassa ? - halajaa
vielä kysymys kirjoitti:
Kiitos !
Sitte vielä kysyisin mitkä on parhaat kauppakeskukset Tallinnassa ?Jo itse Virukeskus kokemisen arvoinen. Apteekki, kengät, kellot, silkkikauppa ja pohjakerroksen toidukauba = elintarvike ei hassumpi.
- yövymme
halajaa kirjoitti:
Jo itse Virukeskus kokemisen arvoinen. Apteekki, kengät, kellot, silkkikauppa ja pohjakerroksen toidukauba = elintarvike ei hassumpi.
Juu Virussa yövytään ja se virukeskus tulee ilmanmuuta tsekattua, jossain muussakin ostarissa olisi kiva käydä?
- Minä
Tässä on tyhmä kysymys, mutta kuitenkin: Pitääkö sinne varata aika etukäteen vai voiko vaan mennä, että terve leikatkaa minun hiukset?
- aina varaus
Minä kirjoitti:
Tässä on tyhmä kysymys, mutta kuitenkin: Pitääkö sinne varata aika etukäteen vai voiko vaan mennä, että terve leikatkaa minun hiukset?
saat paremman palvelun. En minä kotomaassakaan mene varaamatta aikaa. Tosin nykyisin hoidatan kaiken päästä varpaisiin näillä reissuilla. Hieronnat tosi makeita on tseluuliidiravi/ selluliittihieronta , zonaalmassage/vyöhyketerapia. skolaadimassaaz /suklaahieronta jne
Anna aikaa itsellesi. Virukeskuksen kellarin toidukauppa -elintarvike vilasemisen arvoinen ja Stockalle ei ole Virusta pitkä matka
Nauti - sähköpostilla
Minä kirjoitti:
Ajan voi tilata sähköposilla ja sitte sieltä tulee vahvistus.
Sun pitää vaan siinä tilatessa kertoa mitä palveluja haluat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6014948Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?252784HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2652371- 1251700
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271453Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3461358Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101193- 121085
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P73926- 100853