Poliisin lupapalvelu

Anonyymi-ap

Saako lupapalvelu katsoa asiakkaan omakanta sivustolta henkilön lääkärissä käyntejä ym.tietoja?.
Itselleni kävi näin ja hoksasin sen vasta jälkeenpäin, että miten tuo virkailija voi tietää minua hoitaneen lääkärin nimen ja diagnoosini.
Tapahtui jämsässä!

22

675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tapahtui noin kuukausi sitten.Naisvirkailija.Luukku 2.
      Tarkka päiväys on tiedossa jos sitä tarvitaan.

• Anonyymi

Kyllä saa kun kyse tuollasesta tuulitunneli tapauksesta

• Anonyymi

Joo, eihän sitä passia/aselupaa/ajokorttia ym. tärkeää lupaa ihan pimeälle pipipäälle voi myöntää. Ihan asialla virkailija oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, eihän sitä passia/aselupaa/ajokorttia ym. tärkeää lupaa ihan pimeälle pipipäälle voi myöntää. Ihan asialla virkailija oli.

Jämsä...kierrä se kaukaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jämsä...kierrä se kaukaa

tule vain rohkeasti himoinesi ja romuinesi elämäsi ihanimpaan tarinaan....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut mistään noista kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen päättää lääkäri ei joku lupa-asioiden käsittelijä. Hänhän on vain kumileimasimena siinä välissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen päättää lääkäri ei joku lupa-asioiden käsittelijä. Hänhän on vain kumileimasimena siinä välissä.

No ei ainakaan passia varten tarvitse lääkärissä käydä. Eikä aselupaa varten. Ajokortinkin sain netin kautta uusittua 70 vuotta täytettyäni, eikä tarvinnut silloinkaan lääkärissä käydä.

• Anonyymi

Tarkista omakannasts oletko antanut itse luvan.

• Anonyymi

En anna edes rahasta sulle onneton

• Anonyymi

En ole antanut lupaa omien tietojeni tarkasteluun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole antanut lupaa omien tietojeni tarkasteluun.

Elä jaksa munkin purija nillittää

• Anonyymi

Pitää tietää oletko täysjärkinen oletko sairas tai muuten vaaraa aiheuttava . Tietenkin kuka nuo tiedot on kirjannut . Vastuu

• Anonyymi

Jämpsässä riittää ihme hiihtäjiä ei ihme jos poliisi syynää tiedot

• Anonyymi

Lupa-asioiden käsittelijällä ei ole mitään oikeutta katsoa ihmisen potilastietoja. Ei edes poliisillakaan ole. Jos on jotain epäselvää pyydetään erikoislääkäriltä lausunto. Ja homma on siinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lupa-asioiden käsittelijällä ei ole mitään oikeutta katsoa ihmisen potilastietoja. Ei edes poliisillakaan ole. Jos on jotain epäselvää pyydetään erikoislääkäriltä lausunto. Ja homma on siinä.

Ei todellakaan ole lupaa. Eihän hänen pitäisi edes niihin päästä. Eikä potilastiedot heille edes kuulu. Eihän kelakaan pääse, ei poliisi eikä kukaan muu kuin terveydenhoitohenkilöstö, hekin vain jos ei ole kieltoa asiakas antanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan ole lupaa. Eihän hänen pitäisi edes niihin päästä. Eikä potilastiedot heille edes kuulu. Eihän kelakaan pääse, ei poliisi eikä kukaan muu kuin terveydenhoitohenkilöstö, hekin vain jos ei ole kieltoa asiakas antanut.

Eihän sinne tietoihin kukaan pääse, ainoastaan tietojen omistaja itse, ellei ole antanut jotakin ihme valtuutusta. Ja aloittaja vaikuttaa niin oudolta ja avuttomalta, että ei varmaan edes osaisi valtuutuksia antaa.

• Anonyymi

Tee heti rikosilmoitus.

• Anonyymi

Laita rikosilmoitukseen että Jämsän poliisi ei saa käsitellä asiaa.

• Anonyymi

Omakantaan voi kirjautua ainoastaan henkilön omilla tunnuksilla. Miten tuo virkailija on muka päässyt sinun omakantasivustolle ilman sinun suostumustasi, ja mihin hän on niitä tietoja sitten tarvinnut. Olen asioinut kyseisessä lupapalvelussa ja koskaan ei ole mitään terveystietojani tarvittu. Ajokorttiin tosin tarvitaan lääkärintodistus, mutta ei senkään vuoksi omakantaa tarvita.

• Anonyymi

Sehän minua ihmetyttääkin, että toimitaanko siellä lupapalvelussa kuin vapailla markkinoilla, kaikki kuuluu mulle. Ei pitäisi päästä, mutta kyllä vain tiesi paljon sellaista jota ei muualta kuin minun omakannasta selviä.
        Hoksasin sen vasta kotona, että hetkinen, jos olisin tajunnut sen siinä luukulla olisin pyytänyt heti esimiehen paikalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän minua ihmetyttääkin, että toimitaanko siellä lupapalvelussa kuin vapailla markkinoilla, kaikki kuuluu mulle. Ei pitäisi päästä, mutta kyllä vain tiesi paljon sellaista jota ei muualta kuin minun omakannasta selviä.
        Hoksasin sen vasta kotona, että hetkinen, jos olisin tajunnut sen siinä luukulla olisin pyytänyt heti esimiehen paikalle.

Toi homma on täysin omasta päästä keksitty.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      150
      10909
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5210
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2423
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2113
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1681
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1524
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1221
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1166
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      882
    Aihe