Saako lupapalvelu katsoa asiakkaan omakanta sivustolta henkilön lääkärissä käyntejä ym.tietoja?.
Itselleni kävi näin ja hoksasin sen vasta jälkeenpäin, että miten tuo virkailija voi tietää minua hoitaneen lääkärin nimen ja diagnoosini.
Tapahtui jämsässä!
Poliisin lupapalvelu
22
650
Vastaukset
- Anonyymi
Tapahtui noin kuukausi sitten.Naisvirkailija.Luukku 2.
Tarkka päiväys on tiedossa jos sitä tarvitaan. - Anonyymi
Kyllä saa kun kyse tuollasesta tuulitunneli tapauksesta
- Anonyymi
Joo, eihän sitä passia/aselupaa/ajokorttia ym. tärkeää lupaa ihan pimeälle pipipäälle voi myöntää. Ihan asialla virkailija oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, eihän sitä passia/aselupaa/ajokorttia ym. tärkeää lupaa ihan pimeälle pipipäälle voi myöntää. Ihan asialla virkailija oli.
Jämsä...kierrä se kaukaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jämsä...kierrä se kaukaa
tule vain rohkeasti himoinesi ja romuinesi elämäsi ihanimpaan tarinaan....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut mistään noista kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen päättää lääkäri ei joku lupa-asioiden käsittelijä. Hänhän on vain kumileimasimena siinä välissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen päättää lääkäri ei joku lupa-asioiden käsittelijä. Hänhän on vain kumileimasimena siinä välissä.
No ei ainakaan passia varten tarvitse lääkärissä käydä. Eikä aselupaa varten. Ajokortinkin sain netin kautta uusittua 70 vuotta täytettyäni, eikä tarvinnut silloinkaan lääkärissä käydä.
- Anonyymi
Tarkista omakannasts oletko antanut itse luvan.
- Anonyymi
En anna edes rahasta sulle onneton
- Anonyymi
En ole antanut lupaa omien tietojeni tarkasteluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole antanut lupaa omien tietojeni tarkasteluun.
Elä jaksa munkin purija nillittää
- Anonyymi
Pitää tietää oletko täysjärkinen oletko sairas tai muuten vaaraa aiheuttava . Tietenkin kuka nuo tiedot on kirjannut . Vastuu
- Anonyymi
Jämpsässä riittää ihme hiihtäjiä ei ihme jos poliisi syynää tiedot
- Anonyymi
Lupa-asioiden käsittelijällä ei ole mitään oikeutta katsoa ihmisen potilastietoja. Ei edes poliisillakaan ole. Jos on jotain epäselvää pyydetään erikoislääkäriltä lausunto. Ja homma on siinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupa-asioiden käsittelijällä ei ole mitään oikeutta katsoa ihmisen potilastietoja. Ei edes poliisillakaan ole. Jos on jotain epäselvää pyydetään erikoislääkäriltä lausunto. Ja homma on siinä.
Ei todellakaan ole lupaa. Eihän hänen pitäisi edes niihin päästä. Eikä potilastiedot heille edes kuulu. Eihän kelakaan pääse, ei poliisi eikä kukaan muu kuin terveydenhoitohenkilöstö, hekin vain jos ei ole kieltoa asiakas antanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole lupaa. Eihän hänen pitäisi edes niihin päästä. Eikä potilastiedot heille edes kuulu. Eihän kelakaan pääse, ei poliisi eikä kukaan muu kuin terveydenhoitohenkilöstö, hekin vain jos ei ole kieltoa asiakas antanut.
Eihän sinne tietoihin kukaan pääse, ainoastaan tietojen omistaja itse, ellei ole antanut jotakin ihme valtuutusta. Ja aloittaja vaikuttaa niin oudolta ja avuttomalta, että ei varmaan edes osaisi valtuutuksia antaa.
- Anonyymi
Tee heti rikosilmoitus.
- Anonyymi
Laita rikosilmoitukseen että Jämsän poliisi ei saa käsitellä asiaa.
- Anonyymi
Omakantaan voi kirjautua ainoastaan henkilön omilla tunnuksilla. Miten tuo virkailija on muka päässyt sinun omakantasivustolle ilman sinun suostumustasi, ja mihin hän on niitä tietoja sitten tarvinnut. Olen asioinut kyseisessä lupapalvelussa ja koskaan ei ole mitään terveystietojani tarvittu. Ajokorttiin tosin tarvitaan lääkärintodistus, mutta ei senkään vuoksi omakantaa tarvita.
- Anonyymi
Sehän minua ihmetyttääkin, että toimitaanko siellä lupapalvelussa kuin vapailla markkinoilla, kaikki kuuluu mulle. Ei pitäisi päästä, mutta kyllä vain tiesi paljon sellaista jota ei muualta kuin minun omakannasta selviä.
Hoksasin sen vasta kotona, että hetkinen, jos olisin tajunnut sen siinä luukulla olisin pyytänyt heti esimiehen paikalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän minua ihmetyttääkin, että toimitaanko siellä lupapalvelussa kuin vapailla markkinoilla, kaikki kuuluu mulle. Ei pitäisi päästä, mutta kyllä vain tiesi paljon sellaista jota ei muualta kuin minun omakannasta selviä.
Hoksasin sen vasta kotona, että hetkinen, jos olisin tajunnut sen siinä luukulla olisin pyytänyt heti esimiehen paikalle.Toi homma on täysin omasta päästä keksitty.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718