Poliisin lupapalvelu

Anonyymi-ap

Saako lupapalvelu katsoa asiakkaan omakanta sivustolta henkilön lääkärissä käyntejä ym.tietoja?.
Itselleni kävi näin ja hoksasin sen vasta jälkeenpäin, että miten tuo virkailija voi tietää minua hoitaneen lääkärin nimen ja diagnoosini.
Tapahtui jämsässä!

23

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tapahtui noin kuukausi sitten.Naisvirkailija.Luukku 2.
      Tarkka päiväys on tiedossa jos sitä tarvitaan.

    • Anonyymi

      Kyllä saa kun kyse tuollasesta tuulitunneli tapauksesta

      • Anonyymi

        Joo, eihän sitä passia/aselupaa/ajokorttia ym. tärkeää lupaa ihan pimeälle pipipäälle voi myöntää. Ihan asialla virkailija oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, eihän sitä passia/aselupaa/ajokorttia ym. tärkeää lupaa ihan pimeälle pipipäälle voi myöntää. Ihan asialla virkailija oli.

        Jämsä...kierrä se kaukaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jämsä...kierrä se kaukaa

        tule vain rohkeasti himoinesi ja romuinesi elämäsi ihanimpaan tarinaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, eihän sitä passia/aselupaa/ajokorttia ym. tärkeää lupaa ihan pimeälle pipipäälle voi myöntää. Ihan asialla virkailija oli.

        Ei ollut mistään noista kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, eihän sitä passia/aselupaa/ajokorttia ym. tärkeää lupaa ihan pimeälle pipipäälle voi myöntää. Ihan asialla virkailija oli.

        Sen päättää lääkäri ei joku lupa-asioiden käsittelijä. Hänhän on vain kumileimasimena siinä välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen päättää lääkäri ei joku lupa-asioiden käsittelijä. Hänhän on vain kumileimasimena siinä välissä.

        No ei ainakaan passia varten tarvitse lääkärissä käydä. Eikä aselupaa varten. Ajokortinkin sain netin kautta uusittua 70 vuotta täytettyäni, eikä tarvinnut silloinkaan lääkärissä käydä.


    • Anonyymi

      Tarkista omakannasts oletko antanut itse luvan.

      • Anonyymi

        En anna edes rahasta sulle onneton


      • Anonyymi

        En ole antanut lupaa omien tietojeni tarkasteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole antanut lupaa omien tietojeni tarkasteluun.

        Elä jaksa munkin purija nillittää


    • Anonyymi

      Pitää tietää oletko täysjärkinen oletko sairas tai muuten vaaraa aiheuttava . Tietenkin kuka nuo tiedot on kirjannut . Vastuu

      • Anonyymi

        Jämpsässä riittää ihme hiihtäjiä ei ihme jos poliisi syynää tiedot


      • Anonyymi

        Lupa-asioiden käsittelijällä ei ole mitään oikeutta katsoa ihmisen potilastietoja. Ei edes poliisillakaan ole. Jos on jotain epäselvää pyydetään erikoislääkäriltä lausunto. Ja homma on siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lupa-asioiden käsittelijällä ei ole mitään oikeutta katsoa ihmisen potilastietoja. Ei edes poliisillakaan ole. Jos on jotain epäselvää pyydetään erikoislääkäriltä lausunto. Ja homma on siinä.

        Jämpsässä kaikki on epäselvää 😅🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lupa-asioiden käsittelijällä ei ole mitään oikeutta katsoa ihmisen potilastietoja. Ei edes poliisillakaan ole. Jos on jotain epäselvää pyydetään erikoislääkäriltä lausunto. Ja homma on siinä.

        Ei todellakaan ole lupaa. Eihän hänen pitäisi edes niihin päästä. Eikä potilastiedot heille edes kuulu. Eihän kelakaan pääse, ei poliisi eikä kukaan muu kuin terveydenhoitohenkilöstö, hekin vain jos ei ole kieltoa asiakas antanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole lupaa. Eihän hänen pitäisi edes niihin päästä. Eikä potilastiedot heille edes kuulu. Eihän kelakaan pääse, ei poliisi eikä kukaan muu kuin terveydenhoitohenkilöstö, hekin vain jos ei ole kieltoa asiakas antanut.

        Eihän sinne tietoihin kukaan pääse, ainoastaan tietojen omistaja itse, ellei ole antanut jotakin ihme valtuutusta. Ja aloittaja vaikuttaa niin oudolta ja avuttomalta, että ei varmaan edes osaisi valtuutuksia antaa.


    • Anonyymi

      Tee heti rikosilmoitus.

    • Anonyymi

      Laita rikosilmoitukseen että Jämsän poliisi ei saa käsitellä asiaa.

    • Anonyymi

      Omakantaan voi kirjautua ainoastaan henkilön omilla tunnuksilla. Miten tuo virkailija on muka päässyt sinun omakantasivustolle ilman sinun suostumustasi, ja mihin hän on niitä tietoja sitten tarvinnut. Olen asioinut kyseisessä lupapalvelussa ja koskaan ei ole mitään terveystietojani tarvittu. Ajokorttiin tosin tarvitaan lääkärintodistus, mutta ei senkään vuoksi omakantaa tarvita.

      • Anonyymi

        Sehän minua ihmetyttääkin, että toimitaanko siellä lupapalvelussa kuin vapailla markkinoilla, kaikki kuuluu mulle. Ei pitäisi päästä, mutta kyllä vain tiesi paljon sellaista jota ei muualta kuin minun omakannasta selviä.
        Hoksasin sen vasta kotona, että hetkinen, jos olisin tajunnut sen siinä luukulla olisin pyytänyt heti esimiehen paikalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän minua ihmetyttääkin, että toimitaanko siellä lupapalvelussa kuin vapailla markkinoilla, kaikki kuuluu mulle. Ei pitäisi päästä, mutta kyllä vain tiesi paljon sellaista jota ei muualta kuin minun omakannasta selviä.
        Hoksasin sen vasta kotona, että hetkinen, jos olisin tajunnut sen siinä luukulla olisin pyytänyt heti esimiehen paikalle.

        Toi homma on täysin omasta päästä keksitty.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe