Moi!
Täälläpäin tekstailee 45v komeaksi kehuttu mies. 45v on hyvä ikä, vielä verrattain nuori mies, mutta paljon elämänkokemusta. Muuten kaikki OK, mutta kumppania ei tällä hetkellä ole.
Olen parin viikon kuluttua käymässä viikonloppuna Tampereella ja täytyy tietenkin katsastaa yksi Suomen vanhimmista homobaareista.
Baari MIXEI:tä olen kuullut paljon positiivista. Minkälainen paikka käytännössä on?
Löytyyköhän sieltä 20-40v mukavaa kundia mahdolliseksi seurustelukumppaniksi minulle joka asun Helsingissä? Kysymys voi vaikuttaa tyhmältä, mutta tarkoitan käytännössä sitä, että onko baarin porukka enemmän ”pintaliitoista”, yhden yön juttua hakevaa (mikä myös ihan OK), vai onko porukka etsimässä enemmän myös uusia tuttavuuksia ”vakavammalta” pohjalta. Helsingissä juttu on aika baarikohtaista ja siinä perussyy miksi kyselen😘!
BAARI MIXEI TAMPERE
Anonyymi-ap
4
301
Vastaukset
- Anonyymi
Älä tule Tampereelle. Täällä ei hesalaisia tarvita!
- Anonyymi
En ole gay enkä käy mixei baarissa mutta voit minun puolesta käydä tampereella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole gay enkä käy mixei baarissa mutta voit minun puolesta käydä tampereella.
Kyllä me susta gay tehdään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me susta gay tehdään.
Kyllä me susta hetero tehdään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387745Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1061004- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812