Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Lääkäri ei usko oireita.

Jos ei oireiden syytä löydetä, niin onko aina epäily luulosairaudedta?
Onko kokemuksia.
41671
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Useimmiten taitaa olla joskus lie kyse lääkärin osaamattomuudedtakin suurin syy tohon tosin lie se että niin monet luulosairaat menee lääkäriin ruikuttaan olemattomiakin kipujaan

Äänestä

Kukaan ei mene lääkäriin valittamaan kipuja joita ei ole. Ei lääkärillä käynti sentään niin ihanaa ole.
Lääkäri valehtelee tarpeen mukaan omaksi edukseen. Niin tuttu juttu tänä päivänä tämä, että ei mitään syytä huoleen, ja seuraavana päivänä henki pois.

Äänestä
  • Naiskollegani sai työssä epileptisen kohtauksen joka johtui aivosairaudesta multippeli skleroosi. Kun hän oli hiukan aikaisemmin käynyt lievempien oireiden takia lääkärillä, tämä uskoi, että oireet olivat kuvittelua.

    Kun lääkäri määräsi minut nauttimaan verenpainelääkkeitä, erektiokyky loppui kuin seinään. Lääkäri ei uskonut asioiden järjestystä, vaan selitti, että korkeassa verenpaineessa muutenkin erektio saattaa häiriytyä. Kun itse moneen kertaan kokeilin, AINA kun lopetin lääkkeen, erektio palasi, kun aloitin lääkkeen uudelleen, erektio loppui.

    Lääkäri joko tietoisesti valehteli tai ei tiennyt tutkimuksista, joiden mukaan kyseisellä lääkkeellä on erityisesti lopettaa erektio.

    Äänestä

  • Anonyymi00003 kirjoitti:

    Naiskollegani sai työssä epileptisen kohtauksen joka johtui aivosairaudesta multippeli skleroosi. Kun hän oli hiukan aikaisemmin käynyt lievempien oireiden takia lääkärillä, tämä uskoi, että oireet olivat kuvittelua.

    Kun lääkäri määräsi minut nauttimaan verenpainelääkkeitä, erektiokyky loppui kuin seinään. Lääkäri ei uskonut asioiden järjestystä, vaan selitti, että korkeassa verenpaineessa muutenkin erektio saattaa häiriytyä. Kun itse moneen kertaan kokeilin, AINA kun lopetin lääkkeen, erektio palasi, kun aloitin lääkkeen uudelleen, erektio loppui.

    Lääkäri joko tietoisesti valehteli tai ei tiennyt tutkimuksista, joiden mukaan kyseisellä lääkkeellä on erityisesti lopettaa erektio.

    Anteeksi, ...on erityisesti lopettaa erektio > ...on erityisesti taipumus lopettaa erektio.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Anonyymi-ap kirjoitti:

Jos ei oireiden syytä löydetä, niin onko aina epäily luulosairaudedta?
Onko kokemuksia.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu