Etsiskelen hyvää ja asiallista hierojaa Kuopiosta. En siis kaipaa mitään kevyellä kädellä sivelijää vaan kunnollista hierontaa! Ketä suosittelisitte?
Hyvä hieroja Kuopiosta
6
3056
Vastaukset
- Mie
Terve,
suosittelen Ari Kolehmaista Myllykadulla. (Haapaniemenkadun ja Puijonkadun välissä oleva kävelykatu). Hieroo tosi hyvin verrattuna moneen muuhun Kuopiossa. Laittelehan kommenttia kun oot käyny- Etsivä
Juu, pitääpä käydä testaamassa.Useat hierojat ovat vain sellasia lihasten sivelijöitä ettei niistä ainakaan apua ole ollut...
- Miä
Etsivä kirjoitti:
Juu, pitääpä käydä testaamassa.Useat hierojat ovat vain sellasia lihasten sivelijöitä ettei niistä ainakaan apua ole ollut...
Kokeile ja kerro sitten. Numero löytyy ainakin Uutis-kukon hierojien ilmoituksista. [email protected] osoitteseen voit meilailla kokemuksia
- Anonyymi
Hyvä hieroja Kuopiosta?
- Anonyymi
Hyvä hieroja Kuopiosta?
- Anonyymi
Hyvä mieshieroja Kuopiosta naiselle? 😉
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195204- 472869
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312561Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231939En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111687- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231425- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101388