En löydä millään sopivaa koirarotua, mutta haluisin silti koiran. Pitäisi toimia kerrostaloon. Olla säänkestävä eli pakkasillakin pärjäisi monta tuntia ulkona. Pystyä ulkoiluttamaan myös vapaana niin, että pysyisi lähellä ja ei lähtisi riistan perään. Pystyisi kulkemaan julkisissa, mopon ja pyörän kyydissä, kajakissa... Mistä löytyisi kiva koira, joka tykkäisi ulkoilusta metsiköissä ja saarissa?
Koirarodun valinta
Anonyymi-ap
3
224
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy eläin suojelusta minkä rotunen koira sopisi sinulle on arkoja koiria ja kaikkeen sopeutuvia 🤗
- Anonyymi
Haski sopisi sulle 🤠🐺
- Anonyymi
Husky ei toimi yksinäiseksi asujaksi kerrostaloon, vaatii ulkotarhan ja porukan, niitä pidetään ryhmässä, ovat laumaeläimiä. Tarvitsevat vetoharrastuksen. Liikkuessaan husky ei pysy lähellä vaan menee pidemmälle, koska kuulii sen luonteeseen, isompi reviiri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803