Millainen piiskaustarina

Anonyymi-ap

Millaisen piiskaustarinan sinä haluaisit lukea tältä sivustolta?

22

1985

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sellaisen tarinan jossa kaksi miestä rupeaa mittelemään voimiaan. Vääntö muuttuu yhä ankarammaksi ja leikki todemmaksi. Ruvetaan puhumaan jo piiskaamisesta. Lopulta toinen on lopen uupunut ja toinen kestävämpänä saa yliotteen ja piiskaa vastustajansa paljaalle pyllylle.

Tärkeää olisi havainnoida myös miesten puheet ja tunteet matsin jälkeen. Miten alfauros suhtautuu voittoonsa ja piiskaamaansa kaveriin. Pureeko häviäjä hampaitaan vai alistuuko nöyrästi vahvemman vallan alle.

• Anonyymi

Minun tarinassa hävinnyt rupeaa keksimään kaikenlaisia selityksiä häviölleen ja on niin röyhkeä, että piiskaaja joutuu ottamaan häneltä housut alas . Onneksi valmiiksi notkistunut vitsa on vielä tallella. Nyt seurasikin ankara piiskaus puhuttelun kera. Piiskattava oli tiukasti kurittajan kainalossa, aivan kuin sianporsas aidan raossa, läpi ei päässyt, mutta huuto ja sätkiminen oli melkoista.

• Anonyymi

Onkohan oikeasti olemassa sellaisia miehiä, joita oikeasti kiinnostaisi piiskan antaminen itseään heikommalle miehelle.

• Anonyymi

Kiva noita olisi piiskata ja helposti onnistuisi. Oma arvioni on, että piiskattava pelkää itsensä voimattomaksi ja on siksi tosi miehelle helppo nakki kuritettavaksi. Jos jätkä on niin peloissaan, että meinaa housuihinsa sontia, niin ei sellainen tohdi kunnolla ryhtyä vastaan laittamaan.

• Anonyymi

Teini-ikäisenä tuli naapurin poikaa härnättyä niin pitkälle, että hän päätti antaa minulle piiskaa. Kolme vuotta vanhempana ja omia painojaan nostelemalla hän oli tullut sellaiseen kuntoon, että antoi minulle vitsaa tyylipuhtaasti. Samalla opin, että melko tavallisen näköinen kaveri voi olla pirun riski.

• Anonyymi

Sellaisen miesten välisen tarinan, jossa joukko miehiä/poikia ottaa jonkun hyvä perseisen pojan käsittelyyn, ja riisuu hänet armotta alasti ja piiskaa ja käyttää häntä kaikin mahdollisin tavoin seksuaalisesti hyväksi.

• Anonyymi

Mä meni sovitusti vanhemman miehen luo joka riisutti mut.
      Tutki ksikki paikat. Sit otti polvelle poikittain ja tuli tosi kipee selkä sauna. Itkin ja värisi ja vyötä tuli. Koski kovasti munia piti itse suojella..
      Sit laverille mahalleen mies mittasi kuumeen anuksessa ja sen jälkeen anus tappi.
      Sit selälleen mies laittoi lapun silmille. Hyväili nännejä ja runkkasi lastin pois.

• Anonyymi

Kävitkö Joensuussa

• Anonyymi

Teini poika hölmöillyt ja tehnyt tuhmia. Äiti antaa pojalla piiskaa ja ojentaa tuhmaa poikaa.
      Tai tytöllä käynyt pissa vahinko ja isä antaa piiska tuhmalle tytölle…

• Anonyymi

Just tämän tyylinen.Äiti antaa kunnolla vitsaa alastoman pojan pyllylle ja nurkkaan häpeämään lopuksi äiti puhuttelun poika seisoo äidin edessä kädet niskan takana.Olisko tämmöstä äitiä.Eteläsuomi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just tämän tyylinen.Äiti antaa kunnolla vitsaa alastoman pojan pyllylle ja nurkkaan häpeämään lopuksi äiti puhuttelun poika seisoo äidin edessä kädet niskan takana.Olisko tämmöstä äitiä.Eteläsuomi.

Tuo ois kyllä tosi hyvä! Mielellään lukisin seksinovelleja tuolla teemalla! Saa vinkata hyviä jos tulee mieleen tähän aiheeseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ois kyllä tosi hyvä! Mielellään lukisin seksinovelleja tuolla teemalla! Saa vinkata hyviä jos tulee mieleen tähän aiheeseen

Ootko mies vai nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko mies vai nainen.

Minä olen nainen 30 vuotias

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen nainen 30 vuotias

Haluaisitko kirjotella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei. Olen tuon kirjoittaja. Sinä nainen 30v.Haluatko kirjotella KIK. hoitovoide

• Anonyymi

Tuo olis hieno homma.

• Anonyymi

Haluaisin saada piiskaa nuorelta, voimakkaalta ja hieman ylipainoiselta mieheltä, joka pystyisi oikeasti piiskaamaan minut. Ottaisi pyllyni paljaaksi ja rapsisi pakarani koivuvitsalla, pidellen minut aliollaan vasemmassa kainalossaan. Ja pakottaisi minut valtansa alaiseksi.

Kirjoitti nimimerkki Hauisten palvoja

• Anonyymi

Enoni, joka kävi armeijan 40 luvulla, kertoi että heidän tuvassa oli yksi sotamies piiskattu. En muista olisiko eno kertonut asiasta enemmän yksityiskohtia. Minä olen aina kuvitellut, että piiskaaminen tarkoittaa polville joutumista ja paljasta pyllyä.
      Jos sinä olet nähnyt tällaisen tilanteen, tai olet kuullut tarinan, niin kerro se täällä

• Anonyymi

Minä olin melkoinen hulttio teininä, siksi minut sijoitettiin enon perheeseen. Sinä perheessä oli kahden peen kasvatusmenetelmä: Piiskaa Paljaalle. En ollut vielä viikkoa ollut talossa, kun eno otti minut puhutteluun joka päättyi piiskajaisiin, notkealla koivuvitsalla pylly punaiseksi. Samalla minulle selvisi, miksi minut oli sijoitettu tähän taloon. Minulla ei ollut minkäänlaista mahdollisuutta suojella pakaroitani enon ryhtyessä kasvatustoimiin.

Eno oli niin riski mies, että olin 26-vuotias, kun sain häneltä viimeisen kerran selkäsaunan. Kyllä se nolotti, että vielä noin vanhana viisikymppinen mies piiskasi kuin pikkupojan. Pylly oli tulinen ja kipeä, mutta enon vajan katto tehtiin niin kuin oli aikaisemmin sovittu.

• Anonyymi

Haluisin kunnolla remmiä pepulle lastikkihousuissa ja suorakaide vaippa pissassa kintuissa sedän polvella poikittain. Peppu punainen ja setä käyttää lopuksi hyväksi

• Anonyymi

Tämä vaatisen sen, että joku toteuttaisi näitä toiveita. Jos joku haluaisi tietyn laisen tarinan, niin pitäisi olla hyvä kirjoittaja joka kirjoittaisi sellaisen.

• Anonyymi
        UUSI

Oltiin jo niin pitkällä, että minun olisi pitänyt soittaa ovikelloa ja jäädä odottamaan, että joku tulisi avaamaan oven. Silloin kuulin hiekan rahinaa takaani, katsoin ja näin ison miehen, jonka luokittelin mielessäni rotevaksi. Hän tuli ihan eteeni ja ojensi kätensä.
        - Terve tuloa, minä olen Lasse.
        - Eero...
        Vastaukseni, jäi kesken, olin niin häkeltynyt. Hänen käden puristuksessa napakka ote, ja olemus säteili voimaa.

Menimme sisälle, minua teki mieli kysellä, tuvassa oli montakin asiaa, jotka herättivät uteliaisuuttani. Mutta ymmärsin, että aikuinen mies ei turhaan lärpätä.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      87
      1837
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      403
      1829
    3. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      99
      1756
    4. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      379
      1753
    5. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      51
      1364
    6. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      54
      1345
    7. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      297
      1211
    8. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1076
    9. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      168
      1008
    10. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      48
      1008
    Aihe