Myönnän että olen tuhnutellut nämä vuodet,mutta nyt repäisin ja tein pankin kanssa lainasopimuksen okt.maksoin siitä 70 tuhatta,aikaisempi omistaja oli ostanut sen vuonna 18 ja maksanut siitä 125 tuhatta.asunto on lahdessa.Omasta mielestäni tein muhkean tilin.Asunto ehti olla myynnissä 10kk,ja edellisten omistajien selkäranka taisi olla niin katki että sain sen noin halval.
Olen tuhnu
8
397
Vastaukset
- Anonyymi
Kantaako velkamuuli huonekalut uuteen asuntoosi?
- Anonyymi
Ei kanna epäilen että on alkoholisti,kun sen verran tyhjiä viinipullo kasseja ja muita jaloviinoja kellari täynnä.
- Anonyymi
Tervehdys, The Rat,
tekeekö nyt tiukkaa, kun perse-sutit istuu oikeistoporrvarin puudelina ja LEIKKAA jopa sinultakin ?Ei tee henkilökohtaisesti tiukkaa, mutta ärsyttää kyllä hallituksen lyhytnäköinen leikkauspolitiikka.
Mutta miksi ihmeessä minua täällä huutelet?- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
Ei tee henkilökohtaisesti tiukkaa, mutta ärsyttää kyllä hallituksen lyhytnäköinen leikkauspolitiikka.
Mutta miksi ihmeessä minua täällä huutelet?Leikkauspolitiikka johtuu vain valtion rahapulasta. Jossain vaiheessa korjaava liike oli tehtävä, mitä myöhemmin, sen kipeämmin. Me ollaan Pohjolan köyhin valtio.
Anonyymi kirjoitti:
Leikkauspolitiikka johtuu vain valtion rahapulasta. Jossain vaiheessa korjaava liike oli tehtävä, mitä myöhemmin, sen kipeämmin. Me ollaan Pohjolan köyhin valtio.
Totta kai me olemme pohjolan köyhin valtio, mutta en oikein hahmota miten valtion köyhdyttäminen auttaa siinä tilanteessa. Miksi leikataan köyhimmiltä, joiden rahat menevät kulutukseen, tai opiskelijoilta, jotka ovat maamme tulevaisuuden tae? Miksei leikata vaikkapa verohuijareilta tai maasta karkaavilta miljonääreiltä, sen sijaan että leikataan veorhuijauksen estämisestä?
Ei leikkaus ärsytä, vaan sen lyhytnäköisyys. Toki tällä hallituksella on vain oma etu mielesäs (ja persuilla toki lisäksi muiden kiusaaminen, ne eivät ehkä edes tajua miten vahingollista politiikkaa tekevät).
- Anonyymi
Mitä sitten?
- Anonyymi
Tästä saa kaikki syyttää rottaa,sen vika ku oli yltiöpäinen positiivinen tuulettimeen paskoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1645795Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p1943901"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1413472Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m433264Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää153088Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492806Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.612353Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2382304- 242290
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk951883