Ravintolasatama luhangassa

Anonyymi-ap

Mitä mieltä kyseisen paikan toiminnasta, sekä somevaikuttamisesta? Toiseen ravintolaan mennyt ajat sitten uskottavuus, mutta nyt meni kyllä tähänkin. Isä ja tytär mollaa julkisesti somekanavissaan kilpailioita, eikä kestä omaa kritiikkiä. Hauskaa toimintaa

40

1102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ravintolasatama eri asia kuin satamaravintola miten on sun oman uskottavuutes laita?

      • Anonyymi

        Olipas hyvä, että ymmärsit kyseessä olevan sama paikka. Onneksi kylällä ei voi erehtyä!


      • Anonyymi

        Täytyy ihan hetki miettiä mitä paikkaa aloittaja meinaa...? Eiku hetkinen, oliko sulla sittenkin jotakin uskottavuus ongelmia?


    • Anonyymi

      Ravintola Luhangassa? Heheeehohoooohahahahaaa, nyt ei tule naurusta loppua heheeehhihihiii.....

    • Anonyymi

      Saapiko siellä satopriääniä ja tomperiknonia jos kerran on ravintola?

      • Anonyymi

        Joo, mutta ei enää vettä!


    • Anonyymi

      Satamaravintola toimii erinomaisesti. Ruoka on hyvää ja palvelu mukavaa. Eilenkin tupa oli täynnä! Välillä on syytäkin kommentoida asioita, kun kiusaamista on jatkunut jo useamman vuoden samasta suunnasta. Ulkopaikkakuntalaiset ja iso osa luhankalaisistakaan eivät edes ymmärrä, kuinka laajaa kiusaaminen on ollut.

    • Anonyymi

      Oon kuullut, et kauppias olis järjestämässä pride tapahtumaa.

      • Anonyymi

        Toki kylän juttuihin pitää suhtautua varauksella, mutta sehän olisi hieno asia!


      • Anonyymi

        Se olis kyllä hyvä. Paikalliset peräkammarinpojatkin saisi silmänruokaa ja helposti olisi kylä täynnä aiakkaita


    • Anonyymi

      Hyvin näyttää pyyhkivän, kun pitkät ruoan odotusaika on pitkä ja kuuluisille pizzoille tullaan Lahdesta ja Heinolasta asti. Hyviä esiintyjiä täytyy myös mennä kattoo!

      • Anonyymi

        Toisessa paikassa omistajalla on aikaa norkoilla päivät pitkät terassilla nypläten kukkia ja istuskellen tupakit suussa


      • Anonyymi

        Mukavaa kuulla! Minäkin tulisin teille mielelläni, mutta niin kauan kuin viestintä ja markkinointi on täysin ala-arvoista, en tule.


      • Anonyymi

        Meinasin jo kommentoida asiaa, mutta tässä tulikin tiivistettynä oma mielipiteeni, joka osuu nappiin. Kaikella rajansa, luulisi noin pienellä paikkakunnalla olevan yhteistyöhenkeä. En tietenkään kannusta lähtemään, vaan radikaalisti suunnanmuutos/välien korjaaminen tavalla tai toisella. Kaikille parempi. Toisien mollaaminen suuntaan jos toiseen ei vain yrittäjillä toimi. Terveisin viimeiset 4vuotta mökkiläisenä Luhangassa asunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinasin jo kommentoida asiaa, mutta tässä tulikin tiivistettynä oma mielipiteeni, joka osuu nappiin. Kaikella rajansa, luulisi noin pienellä paikkakunnalla olevan yhteistyöhenkeä. En tietenkään kannusta lähtemään, vaan radikaalisti suunnanmuutos/välien korjaaminen tavalla tai toisella. Kaikille parempi. Toisien mollaaminen suuntaan jos toiseen ei vain yrittäjillä toimi. Terveisin viimeiset 4vuotta mökkiläisenä Luhangassa asunut

        Edes kultaisella 60-luvulla ei ollu yhteistyö sen kummenpaa kuin yhteis tuumin joka kyläkunta kyräili toisiaan ja laski missä järjestyksessä kukakin taloissa kyläilee.
        Nyt väke paljon vähemmän mutta some ja kateelliset huutelijat voi mesota joka kanavalla ja pyörittää jotain ketjua nimettomänä niin että vaikuttaisi olevan useampikin osallistuja vaikka todellisuudessa länkyttäjiä on kourallinen.


    • Anonyymi

      Näin se vaan menee. Tuommonen vouhkaaminen ei sovi yrittäjälle, tai on kohta entinen yrittäjä, tai vaihettava sit paikkakuntaa !!

    • Anonyymi

      Siinä useampi kommentti esimerkkinä täydellisestä Luhangan tilanteen ymmärtämättömyydestä ja tilannetajun puutteesta. Taas on propagandajaosto ollut asialla. Meno kuin itänaapurissa ikään, valheita, valheita.🤣🤣

      • Anonyymi

        Minä ainakin ymmärrän luhngan tilanteen. Sitä meuhkaamista en vain ymmärrä, enkä toisten haukkumista puolin ja toisin.


    • Anonyymi

      Luhangan diktaattori, tyttärineen !

    • Anonyymi

      Säälittävää tapittamista!🤣🤣

    • Anonyymi

      Ai ettien että. Propaganda ryhmittymän uusi ulos tulo ja sama jankkaaminen jatkuu. Taattua shittiä yrittäjää kohtaa joka koittaa hommata elantosa järjestömällä tapahtumia kylälle.
      Provo jengi ei ole ihan tervettä sakkia päästään.
      Tapissa on lähi vuosina haukuttu kaikki ja koko ajan keksivät uusia kapuloita rattaisiin. Moni ihmettelee mikä on tavoite.
      Kauppa ja Reeti pois. Mitä sitte? Tapittajilla ei riitä äly isompaan bisnekseen kuin kahvi ja keksi tarjoiluun. Ja turha toivo saada asiakas ryntäystä muutaman neliön komeroon vaikka olisi ainut yritys kunnassa. Kannattaisi kipittää jämsää takaisin. Ai nii, mutta on siellä sen verran ollu touhua karvalompakon kanssa että ei taida tervetuloa komiteaa olla tiedossa.

    • Anonyymi

      En käyttäisi sanaa mollata kun sellaisesta ei ole kyse. Tappi on lähtenyt kaatamaan Reetiä ja on nyt itse vaikeuksissa kun asiakkaat katoaa. Yrittäjälle on luonollista että puolustaudutaan ja tuodaan ilkeydet esille. Missään en ole kuullut mollaamista tai haukkumista. TO teki tosi rumasti kun koitti reetin ovet talvella sulkea, vetoamalla rakennusluvan mitätöimiseen. Muutenkin hän ollut valitus herkkä ihminen terassin ja rantatien osalta. Kyllä puolustusoikeus kuuluu myös kauppiaalle. Muutenkin epäasiallista sometuksia tehtaillaan tapin suunnalta mutta missä on ne teidän mainitsamat haukkumiset ja mollaamiset? Voitteko tuoda ne esille?

    • Anonyymi

      Minkä takia taas Tappi baari mollataan. En ole Tappilainen, enkä aido tullakkaan. Mut ei kyllä myöskään kiinnosta GAY baarikaan !!

      • Anonyymi

        Koska Tappi baari on kiusanhengen pesäpaikka. Vatrin sisällä turisteille haukutaan ensin naapuri yrittäjä ja sitten kaikki muut.
        Jos nyt olet käynyt isomalla kirkolla niin aika moneen GAY baariin olet päätyny iha varmasti.

        Seksuaalisen suuntauksen mukaan ihmisten valikointi on aika -30 lukua. 2020 luvulla moisten mölyjen huutelu on merkki kehittymättömistä aivoista, kateellisesta luonteesta, kyvyttömyydestä normaaliin sosiaaliseen elämään yhteiskunnassa. Kannattaa käydä puhumassa päätohtorille moisesta asenne ongelmasta.


      • Anonyymi

        Minun vanha kesäkissa siellä taitaa kiukutella baariyrittäjän kanssa. Sinun muutettuasi naapurin työntekijäjsi ,ei yhtään valitusta ole työntekijöistä tullut. Sinusta niitä tuli yhden kesän aikana useita. Toivon että jätätte minut rauhaan tai teen rikosilmoituksen kaikesta tästä paskasta jota tehtailette minua kohtaan, lähestymiskielto tuollaisesta on mahdollista. En minä eikä tyttäreeni , eikä muutkaan työntekijät kohdista mitään negatiivista teitä kohtaan. Keksitte näitä sairaita juttuja keskenään ja kommentoitte eri profileilla perättömiä asioita. Teette tämmöistä ilkeydentekoa ihan vain vahingoitaakseen minun liiketoimintaa. Yksikin sairas vainoaminen minua tai Sannaa kohtaan niin sit katsotaan kenen tietokoneelta tai kännykästä nämät törkeydet lähtee. Kuten tiedätte tapaani niin niistä sit tulee julkisia. Kaikesta huolimatta hyvää kesää teille ja koittakaa lopettaa tämä vihanpito. T:Jarno


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun vanha kesäkissa siellä taitaa kiukutella baariyrittäjän kanssa. Sinun muutettuasi naapurin työntekijäjsi ,ei yhtään valitusta ole työntekijöistä tullut. Sinusta niitä tuli yhden kesän aikana useita. Toivon että jätätte minut rauhaan tai teen rikosilmoituksen kaikesta tästä paskasta jota tehtailette minua kohtaan, lähestymiskielto tuollaisesta on mahdollista. En minä eikä tyttäreeni , eikä muutkaan työntekijät kohdista mitään negatiivista teitä kohtaan. Keksitte näitä sairaita juttuja keskenään ja kommentoitte eri profileilla perättömiä asioita. Teette tämmöistä ilkeydentekoa ihan vain vahingoitaakseen minun liiketoimintaa. Yksikin sairas vainoaminen minua tai Sannaa kohtaan niin sit katsotaan kenen tietokoneelta tai kännykästä nämät törkeydet lähtee. Kuten tiedätte tapaani niin niistä sit tulee julkisia. Kaikesta huolimatta hyvää kesää teille ja koittakaa lopettaa tämä vihanpito. T:Jarno

        Tätä tuo keskustelun aloittaja varmaan tarkoitti....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä tuo keskustelun aloittaja varmaan tarkoitti....

        Niin varmaan tarkoitti, aika älytöntä on sekä kyläkauppiaan että tyttären sometukset. Pelkkää itsensä kehumista ja toisten mollaamista. Toivottavasti itse jossain vaiheessa ymmärtävät, että noilla ulostuloillaan ovat pilanneet hyvän Luhangan hengen. Kovasti toivon, että se mukava, leppoinen tunnelma vielä tulee takaisin. Pahoin vaan pelkään, että se ei tule tapahtumaan ennenkuin nykyinen kyläkauppias eläköityy ja tytär etsii muita töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmaan tarkoitti, aika älytöntä on sekä kyläkauppiaan että tyttären sometukset. Pelkkää itsensä kehumista ja toisten mollaamista. Toivottavasti itse jossain vaiheessa ymmärtävät, että noilla ulostuloillaan ovat pilanneet hyvän Luhangan hengen. Kovasti toivon, että se mukava, leppoinen tunnelma vielä tulee takaisin. Pahoin vaan pelkään, että se ei tule tapahtumaan ennenkuin nykyinen kyläkauppias eläköityy ja tytär etsii muita töitä.

        TO, kyllä se olet sinä joka olet pilannut ja myrkyttänyt Luhangan hengen. Riitaudut kaikkien yhdistysten,heidän vetäjien kans ja olet vaatimassa avustuksi oman yhdistyksen toimintaa vaikka kunnan antama avustus on tarkoitettu nuorisotyön tekemiseen. Pahinta on kuitenkin tuo mustamaalaaminen ja joka ainoasta asiasta valittaminen mitä kauppias tontillaan tekee. Oletko oikeasti miettinyt seurauksia jos onnistut kaupan ja Reetin lopettamaan? Siinä menee sinun toimeentulosi myöskin mutta siinä menee koko kunta. Valot sammuu kunnasta jos ne sammuu kaupastakin. En käsitä millä puheenlahjoilla olet muutamat ihmiset saanut uskomaan kaiken sen sonnan mitä olet muutaman vuoden viljeillyt. Onneksi hyvin monen silmät on tässä asiassa kuitenkin auennu ja lopettaneet asioimasta kuppilassasi.


    • Anonyymi

      Kävi Luhangassa missä kuppilassa hyvänsä, niin aina törmää homoseksuaaleihin savisaappaisiin, jotka mainoslippis kaljun peittona ryystävät pikkaista kahviaan.

    • Anonyymi

      Kumpi tuommosesta nyt oikein hyötyy ? Kertoo nyt jotain koko Luhangan yhteisöstä.

    • Anonyymi

      Voisitko avata hiukan millaisesta mollaamisesta on kyse? Näin julkisesti kun somessa asiaa tuot esille niin pitäisi tuoda se varsinainen fakta esille, muuten menee uskottavuus sinun väitteille. Kauppiaan eikä tyttäreen tarvitse kampittaa toista yrittäjää vaan tässä tapauksessa he tekevät sen ihan itse. Toisin sanoen omalla käytöksellään ajavat asiakkaat Reetiin.

    • Anonyymi

      Kokeilkaapa savisaappaat laittaa nimenne noiden ruikutuksienne alle. Huomaisitte aivan eri vaikutuksen tuossa kylillä.
      Se on niin mukavaa valittaa anonyymina.

    • Anonyymi

      Eiks se ollut kauppiaan toive, et loppus tää paskan jauhaminen. Se täytyy nyt olla sit molemminpuolista, ettei vaan jatketa sitä samaa jauhamista.

    • Anonyymi

      Onneksi ne ketkä tietävät asioiden oikean laidan kannattavat sitä yrittäjää ketä haluaa.
      Turhanpäiväiset kirjoittelut eivät auta ketään. Peiliin katsomisen aika itse kullakin. Menneisyyden teot kulkevat mukana, miten haluaa niiden vaikuttavan omaan toimintaansa on henkilöstä itsestään kiinni. Tuomiot ja rikolliset toimet vaan valitettavasti seuraavat mukana, eikä niistä tavoistaankaan tahdo päästä irti.

    • Anonyymi

      Viime viikonloppuna olin mökillä ja mietin lauantaina että olisi kiva käydä pyörähtämässä kylillä, mutta sitten ajattelin että parempi pysyä mökillä. Suoraan sanottuna se kylän kauppias on saanut vastenmielisen tunnelman koko kylälle. Sääli, ennen oli mukava käydä pikku kuppiloissa tarinoimassa. No maailma muuttuu... Hyvää kesää Luhankaan

      • Anonyymi

        Propagandan uhri..


      • Anonyymi

        En ymmärrä mitä tarkoitat sanomisellasi, vaikuttaa siltä että olet vahvasti tapin väkeä ja yritätte vain käännyttää asiakkaitani minua vastaan. En tunnista itseäni tuosta, meillä ei haukuta,ei valiteta naapurien toiminnasta eikä mollata heitä. Itse kyllä joudun tuota kaikkea kokemaan. Tämmöiset asiat pitäisi uskaltaa puhua omalla nimellään,ei anonyyminä,lisäisi ukottavuutta. Tarjoan kahvit kun tulet keskustelemaan "ongelmistasi" tänne Reetiin.


    • Anonyymi

      Ei se suihkurunkkari uskalla naamaansa näyttää. Eikä se kyllä ole näyttelykamaakaan.
      Eikä sillä ole mitään mökkiäkään, reittä myöten päässyt rengiksi.

      • Anonyymi

        On selvä asia ettei tätä viestiketjua mikään mökkiläinen laittanut alulle. 2-3 kirkonkylän aktiivia lämpimikseen länkyttää. Yhdellä fanilla jopa facessa 2 profilia että saa peukuttaa ja mielistellä omissa piireissä. Vahinkoa tekee itselleen kun koittaa kaataa toisen bisnestä.


    • Anonyymi

      Saako sieltä Etapista vielä kannabispusseja? Helteillä olis parempaa kuin etanolijuomat.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe