Hei,
Osaako joku kertoa mistä ihmeestä saisin hankittua purkkariini " Ritilän " sitlooran pohjalle? Olen yrittänyt hakea eri nimikkeillä, tuloksetta. Pirun vaikea ruveta itse väsäämään...
Sitlooran pohjaritilä
7
496
Vastaukset
- Anonyymi
Voi tilata mitoilla puusepältä haluamastaan puusta.
- Anonyymi
On hiukan vaikea kysymyksen asettelu koska siihen on vastauksena joku, joka tekee hommaa kaupallisesti ja niitä ei oikein saisi mainostaa. Jos tämä menisi kuitenkin informaation jakamisen puolelle.
https://www.svb24.com/en/category/teak-gratings- Anonyymi
Mielenkiintoinen tilanne kun botti saa mellastaa täällä miten tahtoo, mutta asiallisella asialla olevat kanta-asiakkaat joutuvat ylläpitäjän hampaisiin.
- Anonyymi
Sieltä tiikkiä venehinnoin, kannattaa käydä läpi rautakauppojen ja terassitarvikekauppiaiden valikoimat myös. Lattiaritilää saa yllättävistä paikoista.
- Anonyymi
jotain tällaista?
https://www.svb24.com/en/arc-self-assembly-grating-12-mm.html Laitoin omaani sellaisen 2 cm paksun kumimaton jossa parin sentin reikiä. Mukava paljaalle jalalle.. Löytyy rautakaupasta.
Gullervo24- Anonyymi
Oletko sovittanut kolmatta jalkaasi, kun tuntuu mukavalta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724909Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1134620- 794090
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1004009Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223024- 352768
- 282707
- 372682
- 392663
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232514