Molemmat löydettiin menehtyneinä viikonloppuna vanhasta ruosteisesta Talbotista. Kylmis oli jo niin heikossa kunnossa eikä Saunis pystynyt jatkamaan omaa elämäänsä ilman parasta ystäväänsä Kylmistä. Kaverukset olivat vetäneet Talbotin pakoputkesta letkun auton sisälle mistä heidät löydettiin pinkin värisinä toistensa sylistä. Autossa oli vähäisiä entisöinnin jälkiä huom! (vähäisiä) ja satoja tyhjiä olut tölkkejä. Hautauskulut katetaan tyhjien olut tölkkien panteilla.
Vastaukset 8
- Anonyymi
mielenkiintosta, yhtään kukaan ymmärrä mistä on kysymys, vaikka saahan sitä kirjottaa aivan päätttömiäkin näköjään, ilman ainuttakaan jären häivää
- Anonyymi
Tolle iäkkäälle KD papalle on jäänyt ikuiseksi traumaksi päälle saunatimppa ja kylmis. Kai saanut heiltä henkisesti pataan.
He ovat ehkä jo kuolleet tai lopettaneet tyhjän jauhamisen, mutta KD se vaan jaksaa. - Anonyymi
Tarina voi olla tosikin, sillä molemmat hiljenivät palstalta yhtä aikaa ja videot todistaneet, että eivät ole yksi ja sama henkilö.
- Anonyymi
Otan osaa heidän poismenoon sillä jokaisen kuolema on kuitenki semmonen juttu, että kuolleelle pitää antaa rauha ja kunnioitus. Eikö vain?
- Anonyymi
Ensinnäkin, minä asd en ole KD sen enempää kuin pappakaan. Toiseksi, olen aina fanittanut kylmistä ja saunista enkö tykkää heitä pilkkaavista viesteistä.
Enkä tietenkään kirjoittanut myöskään tätä mautonta aloitusviestiä.
Asd- Anonyymi
Olihan se kirjoitus kieltämättä hauska.
Surullinen kohtalo. Mistä nykyään edes löytää talbotin? Muistan nähneeni semmosen viimeks joskus vuosituhannen vaihteen paikkeilla
- Anonyymi
Romusta oli löytynyt myös kolmas henkilö, hampaaton narkomaania muistuttava oletettu mies henkilö, jonka puhelimesta löytyi lukuisia soittoja City Digital Groupin eri numeroihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty421338Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3161146Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto28968Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s306940Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33791Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine130747- 47696
Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte193682- 61605
- 40546