Meidän perhe ei enää äänestsä prsuja eikä kokkoomustskaan. Meidän perhe ei äänestä myskään Putinin punaista eikä mittään vihreetä!
Meidän perhe
5
211
Vastaukset
- Anonyymi
Tervetuloa takaisin Keskustaan. Me olemme Orimattilan kantavin ja rakentavin voima. Me pidämme huolta että kylät pärjää edes joten kuten.
- Anonyymi
kepu petti kylät pahemman kerran.
- Anonyymi
Kepu ei vastustanut yhdenkään kyläkoulun lakkauttamista. Kepu petti taas.
- Anonyymi
Puhu vaan omasta puolestasi. Meillä on vaalisalaisuus ja tiedät varmuudella vain ketä ite äänestät. Puoliso voi tehdä omat päätöksensä eikä kerro sulle
- Anonyymi
Kepu ei tule ennää koskaan saamaan mun ja vaimoni ääniä. Pettivät koulujen lakkauttamisessa. Persuja emme ole koskaan edes ajatelleet äänestävämme. On se niin surkeeta sakkia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351