Mahdollisen edullisesti satunais käyttöön 50 m minusta jo liian nopea 40m oikein hyvä 10m pärjäisi jo jos se nopeus olisi päivällä ,yöllä nopeus on se mitä luvataan minunkin bna prepaid on yöllä 40 m päivällä 2m vain 4G 100mbit. Siis tuolla nopeusvaihtelulla päivällä olisi kenen liittymä 4g vai 5G löytyisi tu nopeus ?? 🤔🙄💶.
Hyvä nopeus vaihtelu välillä 3-17 mbit olisi hyvä millä nopeus verkosta tämä vaihtelu löytyisi
Anonyymi-ap
3
204
Vastaukset
- Anonyymi
Moi operaattori 15 euroa kk
- Anonyymi
Ainoastaan vähä-älyinen maksaa 15€ kuukaudessa tyhjästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoastaan vähä-älyinen maksaa 15€ kuukaudessa tyhjästä.
Halvemmalla ei saa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890