Heikolta näyttää suomalaisten otteet kyseisissä kisoissa.
Maikkarin ansiosta myös kisojen toteutus ontuu.
Jääkiekon Skoda Cup
6
169
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi sijoittuu kahdeksanneksi.
https://www.is.fi/mmkiekko/art-2000010443674.html - Anonyymi
Leijonat taktikoi. Pelaavat tarkoituksella alkusarjan huonosti ja kun tosipelit koittaa niin sitten pelataan tosissaan.
- Anonyymi
Toivotaan parasta mutta pelätään pahinta.
- Anonyymi
Jääkiekossa pitäisi olle keräilyerät sellaisille joukkueille jotka häviää voittamattomalle joukkueelle, kuten Ruotsi. Keräilyerien kautta mestarille hävinnyt joukkue voisi nousta jopa mitalille.
- Anonyymi
On selvää että leijonat on kärsinyt vääryyttä / epäonnea, kun se sai näin aikaisin vastaan voittamattomana pidetyn Ruotsin joukkueen. Paremmalla onnella Leijonat olisi voinut kohdata Ruotsin vasta loppuottelussa ja saanut hopeaa.
Jos jatkossa huonon onnen osuus haluttaisiin poistaa niin jääkiekon sarjajärjestelmää pitäisi muuttaa.
-jatkossa 3 alkusarjan lohkoa.
-jokaisessa lohkossa 4 joukkuetta, näin turhat alkusarjan pelit minimoidaan.
-alkusarjasta ei tipu yksikään joukkue.
-lohkon A voittaja kohtaa jatkosarjassa lohkojen B ja C
neljänneksi sijoittuneet.
-jatkosta tippuu vasta 2 tappiosta.- Anonyymi
Ongelma voi olla että halutaan mennä Bisnes edellä. Halutaan myydä etukäteen lippuja tiedossa oleviin merkityksettömiin peleihin. Tällä oikeudenmukaisella mallilla otteluparit selviäisi enenevissä määrin vain pari päivää ennen otteluita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv254073- 783124
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?392828- 1592710
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.662664Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi492451Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352305- 351902
- 511878
- 421569