https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/loimaan-siivouspalvelu-oy/31862324/paattajat
"Yritys on asetettu konkurssiin"
Vai sillä lailla...
Taas yksi yritys vähemmän Loimaalla.
Loimaan siivouspalvelu konkurssiin?
23
1426
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä sitten kauaa kestänyt tämäkää. On näimmä Miro Marjamäki hallituksessa
lajijasuris- Anonyymi
rautatie kirjoitti:
Kuka tämä Miro on? Jokin tiukkapipo varmaan?
En tunne sen kummemmin. Nimi tullut vastaan nyt ainakin liittyen minigolfiin, jäätelönmyyntiin, ehkä muutakin ei nyt tule mieleen mutta kerran googlailin, että hänellä olisi lakitoimisto, siispä juristiksi opiskellut👍
lajijasuris
- Anonyymi
No ei näemmä. Täällä on aika monta siivous firmaa. On siivouspalvelu Irene,kotipolun pihaportti. Apu-vara.sanna Valtonen.
- Anonyymi
Se on vaan jännä, kun Irene on kolmen vuoden aikana hiljalleen kasvanut, vaikka ajat on siinä mielessä haastavat, että kotiviivouksissa ihmiset miettii tosi tarkkaan ottaako vai ei, ja tietty paljon on vanhaa asennemaailmaa vielä, että kyllähän oma koti itse siivotaan.
Ihmettelen kyllä miksei lähes 300 t€ liikevaihdolla ja 3 työntekijällä pysty tekeen voittoa. Toimitila kaupungilla oli ainakin turha kulu, olis nyt ollut edes joku pienempi ja sivummalta
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vaan jännä, kun Irene on kolmen vuoden aikana hiljalleen kasvanut, vaikka ajat on siinä mielessä haastavat, että kotiviivouksissa ihmiset miettii tosi tarkkaan ottaako vai ei, ja tietty paljon on vanhaa asennemaailmaa vielä, että kyllähän oma koti itse siivotaan.
Ihmettelen kyllä miksei lähes 300 t€ liikevaihdolla ja 3 työntekijällä pysty tekeen voittoa. Toimitila kaupungilla oli ainakin turha kulu, olis nyt ollut edes joku pienempi ja sivummalta
lajijasurisSe on hyvä , ei pääse Loimaan kaupunki kerään yhteisöveroja. Loimaan kaupunki käyttää varmaan Turkulaista siivousfirmaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lajijasurisTäällä on oikein asiantuntijat kirjoittelemassa 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on oikein asiantuntijat kirjoittelemassa 😂😂😂
No mikä toi nyt on sitten, kerro ite sitten jos tiedät paremmin miten asiat on!😉
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä toi nyt on sitten, kerro ite sitten jos tiedät paremmin miten asiat on!😉
lajijasurisNo ihan vaikka se, ettei yhteisöveroja kanna kaupunki, vaan valtio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ihan vaikka se, ettei yhteisöveroja kanna kaupunki, vaan valtio.
Okei, mut se ei ollut mun kommentti. Kunnat ei sitä kanna, mutta saavat siitä osansa, tais olla vähän yli 20% kertymästä. Tässä mielessä kommentti oli siis oikea kuitenkin. Eli säästääkö Loimaa oikeesti käyttämällä turkulaista firmaa, joissa tuskin edes yhtään loimaalaista tai seutukunnan työntekijää, jotka kuluttaa täällä rahaa. Mikään laki ei pakota valitsemaan tarjouskilpailuissa aina haaalvinta tarjousta.
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, mut se ei ollut mun kommentti. Kunnat ei sitä kanna, mutta saavat siitä osansa, tais olla vähän yli 20% kertymästä. Tässä mielessä kommentti oli siis oikea kuitenkin. Eli säästääkö Loimaa oikeesti käyttämällä turkulaista firmaa, joissa tuskin edes yhtään loimaalaista tai seutukunnan työntekijää, jotka kuluttaa täällä rahaa. Mikään laki ei pakota valitsemaan tarjouskilpailuissa aina haaalvinta tarjousta.
lajijasurisJoo, vähän haastoin keskustelua. Kiitos vastauksesta. Toki palveluissa on muitakin kriteerejä kuin hinta, mutta toisaalta on vaikeaa perustella, miksi rajallisista verovaroista maksettaisiin ylihintaa vain paikallisuuden perusteella. Tuo paikallisen kuluttamisen vertaus taas vähän ontuu, kun tiedetään paljonko loimaalaiset ramppaavat turkulaisissa kaupoissa ja kantavat rahaa näihin tai hankkivat tavaraa verkkokaupoista.
- Anonyymi
Irenen siivouspalvelu näkyy siivoovan rappukäytäviä myös kerrostaloissa.
- Anonyymi
...ja yrityssiivouksia myös tekee. Saa nyt varmaan lisää asiakkaita tästä kyseistä firmasta. Hinnasta ja laadusta ei ainakaan ole kiinni.
Aika kova hinta loimaalaisittain muuten LSP:lla kun mietti että 3 hlöä ja 300t€ ➡️yli 60€/h normi työajalla tai sitten lv. sisältää jotain muutakin siivouksen ja matkakulujen lisäksi. Asiakkaita varmaan oli mm. Live Club, "golf", Keilahalli, jäätelökioskit 😉
lajijasuris
- Anonyymi
No mut miten Irene ehtii kaikki siivota kun ei oo montaa työntekijääkään
- Anonyymi
Irene voi nostaa hintaa ja siivota vähän hitaammin. Ei tässä maailmassa kiire ole. Kotonakin moni työntää siivousta ”huomiselle”.
Muistan, kun joku yrityksen edustaja porasi Loimaan lehdessä, että heillä on työvoimapulaa ja että kukaan ei viitsi työskennellä heillä.
Yritin kysellä työtä... Minulla on tiettyä ongelmaa eli kaikkeen siivoukseen en enää kykene, mutta tiettyihin siivoustöihin kykenisin erittäin hyvin.
yritins elvittää sitä että onko mahdollista tehdä tietyntyylistä siivousta koska se onnistuisi hyvin, kun taas esimerkiksi kotisiivous ei onnistuisi...
Vastaus oli aikalailla tyly eli kaikki tekee kaikkea, eli enpä sitten hakenut sinne töihin koska en olisi sitten kyennyt osaan heidän tarjoamastaan työstään.- Anonyymi
Mistä tää Miro on kotoisin kun tossa hammaslääkäri varjolla on kans joku avustaja mikä on Marjamäki onko samaa sukua vai onko sähkö marjamäen poika
- Anonyymi
Siivouspalvelu Irene on nopee ja siivoo silti kuulemma hyvin. Eikä oo kalliskaan. Itse en tiedä sanoo juuta enkä jaata kun haluan siivota itse. Mutta tässä talossa siivoo monella vanhuksella
- Anonyymi
Sitten kun omistaja itse siivoaa niin kyllä, sitten kun on niitä ulkomaalaisia tyttöjä siivoamassa, niin iloisesti menee myös ruokatunnit ja muut Instagram-näpräilyt maksajan piikkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun omistaja itse siivoaa niin kyllä, sitten kun on niitä ulkomaalaisia tyttöjä siivoamassa, niin iloisesti menee myös ruokatunnit ja muut Instagram-näpräilyt maksajan piikkiin.
Mulla ei ole moitittimista työjäljestä ja hinnasta, ja Irenen työntekijät justiin käy. Vakituiseen käy kenties vanhin heistä, ja muut sitten tarvittaessa sijaistaa. Todellakin, on nopee ja sitä myöten edullinen, kun tuntiveloitustakaan ei ole hilattu turhan ylös.
lajijasuris
- Anonyymi
Onko muita siivouspalveluita?
- Anonyymi
Loimaalla on ihan tarpeeksi siivouspalveluita
- Anonyymi
Voihan sanoo kun pyytää siivousta että vaan omistaja itse niinkuin tässäkin yks pyytää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423