Kaipolassa käydään kylmässä suihkussa

Anonyymi-ap

33

1038

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä Jämsä! Hienosti toimittu. Tällaiset tempaukset lisäävät taatusti kiinnostusta muuttaa seutukunnalle!

      • Anonyymi

        Näin on. Hesarissa asti ollut jo juttua. Loistavaa markkinointia.
        Elämäsi tarina vai miten se meni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Hesarissa asti ollut jo juttua. Loistavaa markkinointia.
        Elämäsi tarina vai miten se meni.

        Elämäsi tärinä kylmässä ja kohta vedettömässä suihkussa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämäsi tärinä kylmässä ja kohta vedettömässä suihkussa..

        Jämsä...kierrä se kaukaa


    • Anonyymi

      hyvä esimerkki aheudesta ja kusettamisesta.

      • Anonyymi

        ahneudesta


      • Anonyymi

        vammaisen ulos antti


    • Anonyymi

      Bajamaja nurkalla

    • Anonyymi

      No Jämpsästä nyt ei voi kirjoittaa yhtään mitään hyvää kun sitä ei ole. Kaupunginjohtajaksikin varmaan valitaan joku sihteeri hallinnosta, kunhan on jonkun tuttu. Osaamisella ei väliä.

    • Anonyymi

      Jämsä on kehitysmaan tasolla

      • Anonyymi

        Taitaa melkoista slummialuetta olla muutenkin. Kaupunki voisi vähän avittaa niiden vesimaksujen kanssa. Ettei vaan tulis tilanetta, että se porukka muuttaa Jämsän keskustan alueelle. Vois vielä loputkin päihderiipuvaiset sijoittaa tyhjiin asuntoihin. Olis poliiseillakin helponpaa kun ei tarvitse hörhöjen perässä ajella pikin kyliä.


      • Anonyymi

        ime edes JN toki vain hiukan ja imut sähkärin kikkeli....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa melkoista slummialuetta olla muutenkin. Kaupunki voisi vähän avittaa niiden vesimaksujen kanssa. Ettei vaan tulis tilanetta, että se porukka muuttaa Jämsän keskustan alueelle. Vois vielä loputkin päihderiipuvaiset sijoittaa tyhjiin asuntoihin. Olis poliiseillakin helponpaa kun ei tarvitse hörhöjen perässä ajella pikin kyliä.

        Näyttää olevan, ainakin iltalehden kuvissa melko huonokuntoisia asuntoja ainakin ulkoapäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää olevan, ainakin iltalehden kuvissa melko huonokuntoisia asuntoja ainakin ulkoapäin.

        Jos asunnot näyttävät huonokuntoisilta. niin mitenkäs on asukkaiden laita? Priimaa väkeä kaikin puolin vissiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa melkoista slummialuetta olla muutenkin. Kaupunki voisi vähän avittaa niiden vesimaksujen kanssa. Ettei vaan tulis tilanetta, että se porukka muuttaa Jämsän keskustan alueelle. Vois vielä loputkin päihderiipuvaiset sijoittaa tyhjiin asuntoihin. Olis poliiseillakin helponpaa kun ei tarvitse hörhöjen perässä ajella pikin kyliä.

        Siihen ne varmaan sijoitetaan s-marketin lähiöön, jolloin on vain horjahdus matkaa viinakauppaan ja apteekkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos asunnot näyttävät huonokuntoisilta. niin mitenkäs on asukkaiden laita? Priimaa väkeä kaikin puolin vissiin?

        Ja tonneko pitäis muuttaa halvan asunnon perässä?? Ei ikinä!


    • Anonyymi

      Melko sitcoa. Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda? Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut? Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?' Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'. Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.

    • Anonyymi

      Melko sitcoa. Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda? Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut? Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?' Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'. Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä

    • Anonyymi

      Siitä hämelehos tulis hyvä kaupungin ns. Johtaja.

      • Anonyymi

        Ööö mää kusen parvekkeelta. Köntsän vedän pajamajaan tai nesteelle. Ööö niin justfiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööö mää kusen parvekkeelta. Köntsän vedän pajamajaan tai nesteelle. Ööö niin justfiii

        kumminkin menee vaippaan kaikki tuotteet...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kumminkin menee vaippaan kaikki tuotteet...

        Sinähän sen tiedät köntsän vääntäjä


    • Anonyymi

      Vieläkö Viisasten Kerho kokoontuu Vireen kioskilla?

      • Anonyymi

        Mitäs se sulle kuuluu hanki elämä tai kuole


    • Anonyymi

      Pakolaisille olisi hommattu jo toiset asunnot, mutta eipä ne muutakaan noin kauaksi keskustasta.

    • Anonyymi

      Ei kai siellä mutkilla suihkussa tarvi käydä

      • Anonyymi

        Ei ne käykkään. Vuokrat pystyssä ja heti hirvee valitus päällä tavan vuoksi. Nyt on kesä. Ei muutakun uimarannalle huuhteleen talven kuonat pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne käykkään. Vuokrat pystyssä ja heti hirvee valitus päällä tavan vuoksi. Nyt on kesä. Ei muutakun uimarannalle huuhteleen talven kuonat pois.

        No ei ne järviveteen mene millään. Hirviin kylymeä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ne järviveteen mene millään. Hirviin kylymeä...

        ime edes JN toki vain hieman ja sähkärin kikkkeli


    • Anonyymi

      Joko on vedet palautettu? Eipä taida olla. Taas yksi huijaus lisää jämsän synkkään historiaan.

    • Anonyymi

      Käykää kusella siinä pihalla rapun edessä.

      • Anonyymi

        Nää asunnot on aivan liian kuumia näillä keleillä. Juuri heräsin hiestä märkänä. Kyllä pitäis saada ilmalämpöpumput joka asuntoon. Kunnolliset yöunet on todella tärkeä asia. Täytyy ottaa asia puheeksi vuokranantajan kanssa. Jos sais päivällä hieman nukuttua.


    • Anonyymi

      No tuliko sinne vedet takaisin?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe