Toiminta on ala-arvoista asinaji koski kokkolassa laitettua koronarokotetta josta aiheutunu sivuoireita,mm kipua sekä mustelma pistokohtaan n puolen vuoden jälkeen tämä ei enää kokkolan soitelle pahoinvointi yhteisölle riitänyt.he eivät uskalla ottaa asiaa käsittelyyn mutta minä vien asian varmasti eteenpäin
Kokkolan Soiten
11
278
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö ihmiset vieläkään ole heränneet miten maailma huijasi koko ihmiskuntaa. Tämä oli maailman laajuinen suunnitelma. Saadaan maailma pysähtymään hetkeksi ja jaetaan ihmisille testaamaton rokote mitä se oli. Mikään rokote ei ole turvallinen kun siihen ei löydy testejä vaikutuksista pitkällä aikavälillä.
ENäin ajattelin enkä mennyt ottamaan tuota piikkiä enkä ota jatkossakaan. Maskeja myytiin satojen miljardien edestä ja joku teki hurjaa tulosta. Meidän politikot tuskin ottivat piikkiä muuta kuin feikkinä, koska suurin osa tiesi mistä tässä oli kyse. Jossakin vaiheessa alkaa mittavat oikeudenkäynnit ja hysteerinen Suomi saa nähdä karun totuuden kuinka heitä huijattiin 100-0 . Eikö tuo rouva pääministeri jo loikkinut karkuun, ja loput lähtee viimeistään silloin kun alkaa pudota päitä vadille.- Anonyymi
Voi veikkonen, voliohattu päässä.
- Anonyymi
Tämä meidän maailma on todella sairas. Leikitään ihmisten terveydellä. Mutta ei hättää kunhan koko paska Soite saa omat 15-20.000e euron palkat
- Anonyymi
Ruotsin mallilla oltaisiin oikaistu huoltosuhdetta tuntuvasti. Olisi vain koronan antanut hoitaa asiansa. Ruotsissa oltiin fiksumpia tässäkin asiassa.
- Anonyymi
Tiedote 5.12.2023 | Kuolemansyyt 2022 (tilastokeskus)
Ikävakioitu kuolleisuus kasvoi Tilastokeskuksen mukaan vuonna 2022 edellisvuodesta 7,7 %. Kuolleisuuden kasvuun vaikutti kuolleisuuden lisääntyminen erityisesti koronavirustautiin. Koronavirustautiin menehtyi 4 349 henkilöä eli liki 7 % kuolleista. Kuolleisuus kasvoi myös muistisairauksiin sekä sydän- ja verenkiertoelinten sairauksiin. Sen sijaan kuolleisuus väheni edellisvuodesta kasvaimiin, tapaturmiin ja itsemurhiin.- Anonyymi
Tilastoni vuodelta 2020: Kukaan ei kohdannut luonnollista kuolemaa, vaan kaikki kuolivat Koronaan, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Ressu voisi nyt herätä kyselemään myös miksei saanut hoitoa vaikka vuosikymmenet oli töissä tuolla ja jäi kaikki kansansairaudet hoitamatta ammattilaisten keskellä.
Mikäköhän siinä oli??- Anonyymi
Puolueensa aktiivit voisivat myös kyseenalaistaa työterveyden toiminnan?
Miten ei työterveys huomannut mitään, vaikka ihminen siellä säännöllisesti ramppasi sen näköisenä että sokeakin näki ettei kunnossa ollut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolueensa aktiivit voisivat myös kyseenalaistaa työterveyden toiminnan?
Miten ei työterveys huomannut mitään, vaikka ihminen siellä säännöllisesti ramppasi sen näköisenä että sokeakin näki ettei kunnossa ollut.Tärkeintä on, ettei yhtään rokotetta koskaan ottanut!!
Täysin jaiken hoidon ulkopuolella itse hoitamassa muita 🫶
- Anonyymi
Eiköhän ne kierrä vastuun totamalla, että rokote oli vapaa ehtoinen, ei kukaan pakottanut ottamaan rokotetta ja rokotteen ottanut on tietoinen sivuvaikutuksista ja ottaa mahdollisen riskin saada näitä sivuoireita.
Vaikka rokotusten aikaan olikin lähes pakottamis meno päällä ja rokotteen ottamattomill lähetettiin tekstiviesti muistutuksia: Et ole ottanut vielä korona rokotetta, muista käydä ottamassa rokote, meidän kaikkien puolesta ja hyväksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345388Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4842484Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271269JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51105En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.17979Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7934Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv41812- 58791
HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193784Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3764