Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Clementoni-palapelit

Palat hukassa

Onko kellään kokemusta Clementoni-palapelien "varapala-systeemistä".

Laatikossahan on lipuke, jonka täyttämällä ja lähettämällä sekä liittämällä mukaan boxin viivakoodin pitäisi postitse tulla uusi täysin samanlainen palapeli, josta saa varapalat, tilalle.

Jos lippusen lähettää, miten nopeasti varapalat tulevat? Vai tulevatko yleensä ollenkaan?

Kasattuna on 1000:n palan fluorescent palapeli, jonka piti päätyä tauluksi seinälle, mutta nyt kolme palaa puuttuu...AARRRGGGHH!

6

5236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmhmhmhm

      Ostin kans Clementonin palapelin, kokosin sen ja puuttuu 5 palaa vasemmasta alareunasta. Itte en niitä ole hukannut. Aika omituista. Olen aina pitänyt Clementonin palapelejä parhaina.

      • asdfa

        Kysyisin mistä olette ostaneet clementonin palapelejä


      • canis21
        asdfa kirjoitti:

        Kysyisin mistä olette ostaneet clementonin palapelejä

        Minä olen ostanut muutaman clementonin fluorescent palapelin ihan Lidl:stä.. Oli joskus alennuksessa vaikka minkä näköisiä, joten neljähän sieltä heti lähti matkaan.. :) Monesti olen törmännyt clementoniin myös joissakin marketeissa sekä leluliikkeissä..


      • väärät palat
        canis21 kirjoitti:

        Minä olen ostanut muutaman clementonin fluorescent palapelin ihan Lidl:stä.. Oli joskus alennuksessa vaikka minkä näköisiä, joten neljähän sieltä heti lähti matkaan.. :) Monesti olen törmännyt clementoniin myös joissakin marketeissa sekä leluliikkeissä..

        No mulla on ny käyny niin että sain tossa jokin aika sitten fluorescent palapelin lahjaks.. noh ajattelin sit alkaa kokoon sitä.. avasin pussin ja kaadoin palat laatikkoon ja rupesin katseleen että mitä hemmetiä, aiheena oli valkoinen susi mutta paloista löyty tiikerin raitaa,pantterin täplää,leijonan harjaa.. ja kuvassa ei ole yhtää punaista ja paloista löyty kirkkaan punaisia paloja.. eli oli VÄÄRÄT PALAT!! paha alkaa tekee ku ei tiiä mikä kuva kyseessä :D onks muille sattunu samaa ??


      • :)
        väärät palat kirjoitti:

        No mulla on ny käyny niin että sain tossa jokin aika sitten fluorescent palapelin lahjaks.. noh ajattelin sit alkaa kokoon sitä.. avasin pussin ja kaadoin palat laatikkoon ja rupesin katseleen että mitä hemmetiä, aiheena oli valkoinen susi mutta paloista löyty tiikerin raitaa,pantterin täplää,leijonan harjaa.. ja kuvassa ei ole yhtää punaista ja paloista löyty kirkkaan punaisia paloja.. eli oli VÄÄRÄT PALAT!! paha alkaa tekee ku ei tiiä mikä kuva kyseessä :D onks muille sattunu samaa ??

        Yksi pala puuttuu, kaveri osti samanmerkkisen ja pari palaa puuttuu. Ja vielä kuulin kolmanneltakin saman tarinan. Pitänee valittaa suoraan yhtiölle. Ärsyttävää.


    • JKOnetti

      Meillä on parikymmentä palapeliä - valtaosa Clemenoneja. Ainoastaan yhdestä on puuttunut yksi pala, En osaa sanoa, oliko se Clementonista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe