Paljon on tarinoita anopin panemisesta fantasioina. Minua kiinnostaa tapahtuuko tätä oikeasti ja kuinka paljon? Itse olen tilanteessa, että olen tekemässä aloitteen anoppia kohtaan, mutta hieman arkailen ja siksi haen oikeita kokemuksia tuekseni, en siis fantasioita.
Anopin paneminen
36
15824
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla ei ole ollut mitään intiimisuhdetta anoppiin, mutta kaverille kyllä kävi erikoisesti, kun hän oli käymässä vaimonsa kanssa anoppilassa. Kaveri oli ollut nukkumassa sunnuntaina aamulla vielä, kun hänen vaimonsa oli lähtenyt siitä vierestä johonkin aamuaskareille kaiketi kaupan puolelle, kun kaverin appivanhemmilla kauppa, niin kaverin anoppi oli ihan pilailumielessä mennyt siihen parisänkyyn kaverin viereen. Siinä sitten tapahtui aamutuimaan...
Kaveri ja etenkin hänen vaimonsa siitä kertoi minulle jälkeenpäin varsin autenttisesti, että miten siinä kävi. Se vähän lipsahti anopilta ja kaverilta, mutta ei siitä suurempaa juttua tehneet tai ainakaan minulle siitä kertoneet. - Anonyymi
Tapahtuu oikeasti ja taitaa olla jo seitsemäs vuosi menossa. Aina kun vain voimme.
- Anonyymi
Ja parisuhdehan anopin tyttären kanssa kukoistaa tällä eiks jeh vittu oikeasti koska ajattelitte hakeutua hoitoon
- Anonyymi
Mä olen pannut anoppiani kun jäi leskeksi, T. Onnellinen vävypoika
- Anonyymi
Onhan näitä, kuuluisin on varmaan se, kun vävy jäi asumaan vuosiksi anoppinsa kanssa, kun jäi leskeksi. Tosin nyt jälkeenpäin asiaa on selvitetty, niin taisi tapahtua identiteettivarkaus, eli anoppi kuoli todellisuudessa ja tytär otti äitinsä identiteetin.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005952057.html - Anonyymi
Itse tein niin että mukamas vahingossa olin saunan pukuhuoneessa alasti kyrpä puoli jäykkänä kun anoppi avasi pukuhuoneen oven. Siinä sitten puolin ja toisin ohoteltiin..hupsista. Anoppi seisahtui ovelle eikä voinut olla katsomatta kyrpääni joka jäykistyi täyteen mittaansa. Otin anopin kädestä kiinni ja vedin pukkariin. Siitä sitten seksitouhuihin. En usko että olisin saanut panna jos olisin suoraan kysynyt.
- Anonyymi
Kiitos kommenteista. Taidanpa jättää väliin aloitteen tekemisen ja jatkaa vain fantasioimista...
-Aloittaja - Anonyymi
Älä nyt lannistu ainakaan em. tarinoista. Hyvä seksi on aina makoisaa, mutta seuraukset voivat olla happamat, jos vaimo ei tykkääkään...fantasiat ovat turvallisempia
- Anonyymi
Kesällä 96' eli olin tyttökaverini kanssa rantasaunasta tultu ja menimme toiseen rakennukseen iltaa istumaan pöydän ääreen. Anoppi, joka oli kylläkin 60v, eikä seksuaalisesti hetkauttanut kaatoi kahvia kahvikuppeihin.
Minun kohdalla ei ihan onnistunut, vaan ne kahvit menivät ohi valuen munille!
En jäänyt istumaan kahvipöytään, vaan lähdin kesken kaiken ja vauhdilla...
Myöhemmin vinttikerroksen makuuhuoneessa tyttöni katsoi hyvin punaisia vehkeitäni ja levitti jotain kosteusvoidetta kaluuni, joka rauhoitti hieman sitä ihon poltetta.
Uhkasi hetken (keskellä yötä) mennä herättämään äitinsä ja sanovan valitut sanat äidilleen.
Sain rauhoitettua hänet ja menin ulos tupakalle.
Eikös se anoppi tullut kyselemään, että mihin ne kahvit kaatuivat!
"Nivusiin", vastasin punaisena.
En viitsinyt kertoa totuutta, kun se oli hieman kiusallinen tilanne minulle. "Kun mie jo ajattelin, että sie luulit miun kuataneen tahallaan"!, anoppi virkkoi.
Ei tuosta isompaa numeroa tullut ja kalukin parantui ajallaan.
No, miten tämä nyt seksiin liittyy, te kysytte?
Olen vedättänyt muutamia miestuttuja kertoen kuumasta kahvihetkestä anopin kanssa, joka...
Tässä vaiheessa yleensä mielenkiinto heräsi silmien pullistuessa päissä, "Kaatoi keittimen kahvit munille, mutta onneksi ei ollut kuumempaa, pannukahvia! " - Anonyymi
Minulla kävi vanhanaikaiset anopin kanssa.
Olimme kahdestaan anopin kotona.
Minä 32v, hän oli tuolloin 57v. Eronnut aikaa sitten.
Yksi mies ystävä oli jossain vaiheessa pyörinyt muutama vuosi sitten tonteilla.
Oli jotenkin outosäätö. Ei ollut koskaan yötä. Söi ja puuhasi.
Hän tuli suihkusta, mutta ei fressin loisena
Katselin kun tuskaisen näköinen ja sanoikin, että valtavia selkäkipuja.
(Osa syy valtavat rinnat. )
Pyysi että voisinko vähän hieroa selän jumeja.
Hän otti paidan pois, ja heittäytyi poikittain vuoteelle.
Normi rindet ja shortsit oli päällä. Ei mikään ns. kevyen sarjalainen,
voisiko pullea.- Anonyymi
No kapusin sängyn reunalle ja aloin hieromaan. Välillä korahteli ,että ”sattuu sattuu”, ja pyöritteli jalkojaan. Aloitin yläselästä. Keskikohdalla tuli rintaliivien narut vastaan. Kysyin saanko avata, ovat tiellä. ”Sen kun, alaselkä on kaikkein kipein”. No jatkoin selän hytkyttelyä. Se kävi ihan voimille.
”Voinko nousta päälle niin saan paremmin voimaa?”
”sen kun, helpottaa jo kummasti , mutta laita vaan voimaa!”
Itsellä alkoi olemaan hiki, ja nappasin t-paidan pois. Hitto jos joku tulisi – molemmilla vain shortsit päällä….Siitä se mielikuvitus sitten alkoi laukkaamaan….
Jatkoi keskikohdan hieromista, ja osin istuin mehevän pepun päällä. ”Tässähän tulee hiki”, mitään muuta ei juteltu. Anoppi vain välillä vähän ”huokasi” –kai sattui vähän.
- Anonyymi
Istuessani pepun päällä, huomasin, että pikkuveli alkaa kipristelemään. Mitä hemmettiä?
Siirryin alemmas ja aloin hieromaan alaselkää. Laskin lupaa kysymättä ajatuksissani pikkasen anopin shortseja. Mitään sanomatta hän nosti hieman peppuaan että sain laskettua hieman shortseja. Pieni pyllyhymy oli edessäni….
”Hieronko reidetkin”
”joo”
Pikkuveli oireili ja mietin hulluja… aloin hieromaan reiden yläosaa, sitten vaihdoin jalkaa. Anoppi levitti hieman jalkojaan, jotta pääsin paremmin hieromaan. Huomasin, että hän jännittyi, kun hieroin sisäpintaa. Hengitys tuli epätasaisemmaksi. Hieroin hulluuttani niin ylhäällä reittä kun kehtasin. Enkä mennyt alaspäin. Huomasin,että anopin kroppa jännittyi ihan eri tavalla. Eikä hän puhunut mitään. Siirsin käteni välillä perseen ylälaidan hierontaan. Painelin vähän voimakkaammin anoppia vasten vuodetta. Huomasin, että siitä tuli vähän kuin rytmi, jossa hän oli mukana. Tajusin että hän oli osin kiihottunut. Samoin oli pikkuveljeni shortseissa. - Anonyymi
Miten tästä pääsee pois. kohisi päässäni. Kädet teki erijuttuja mitä aivot sanoivat. Siirryin taas reisien yläosaan. Nyt hieroin alhaalta ylös, niin että kädet osuivat osin pillun lähteille. Ensin anoppi lopetti hengityksen, sitten minusta työnsi vähän vastaan, ja hengitys tuplaantui. Tätä jatkui todella kauan. Kumpikin tajusi, että tässä on kiima, eikä lihaskipu. Laskin anopin shortseja vielä alemmas.
Hän ei vastustellut. Nyt melkein koko peppu oli alasti edessäni. Aloin hieromaan sitä. NYT anoppi sanoi ” ihanalta tuntuu-jatka”…..
Tein hullun päätöksen, nousin vuoteesta. Otin anopin shortseista kiinni. Vedin shortsit pois. Hän ei sanonut mitään nosti vain hieman kroppaansa. oli vain hiljaa. Nyt paljas peppu ja pillu olivat siinä edessäni….hullun touhuja.
Silitin peppua, ja pikku hiljaa siirsin sormet kohti kuumaa lähdettä. Anoppi laittoi toisen jalan koukumpaan, jolloin sain paremmin tilaa. Kostutin sormeni ja aloin hivelemään anopin pillua. Se kostui kostumistaan, kiima oli hirveä. Silti hän makasi kasvot patjassa kiinni. Laitoin etusormen sisään, ja aloin liikuttamaan sitä sisällä…lätisi vain… Sitten laitoin kaksi sormea ja nyt alkoi anoppi läähättämään:” Ei voida, jatka, ei” jatka vaan”… Jatkoin aikani. Kunnes hän alkoi saamaan ensi laakin. Hän jämähti paikoilleen. Otin sillä välin omat shortsini pois. Kulli seisoi täydellä laidalla. - Anonyymi
Aloin kääntämään anoppia, hän ei ensin meinannut kääntyä, mutta sain hänen kääntymään. Hän ei kehdannut katsoa silmiin, vaan veti tyynyn naamansa eteen. Rindet olivat jääneet pois kääntymisen yhteydessä. Katsoin valtavia rintoja, ja hyökkäsin niiden kimppuun. Otin nänniä suuhun , imin leivoin olin ihan sairaassa kiimassa. Anoppi piti jalat tiukasti yhdessä.
Avasin anopin jalat puoliväkisin. Han sanoi tyynyn takaa jotain ”eih…uh” EN välittänyt.
Työnsin pääni reisien väliin, ja annoin kielen vaeltaa pillulla. Anoppi vain hoki ”ei voida ei voida ---tuntuu hyvältä” Pilli oli kaunis kuin kukka. ”Et voi” sanoi anoppi kun asetuin jalkojen väliin. Mutta samalla hän aukaisi jalkojaan ihan maksimaalisesti. ”Ohjaa muna sisään”- näin varmistin. että hänkin haluaa. Hapuilevin käsin hän sai kullistani kiinni, veti parit kevyet ja asetti kullini pillun huulille: ”Tule” ja minähän tulin aloin painamaan ihan tautisessa nolouden kiimassa. Nappasin toisen muhkean reiden olkapäilleni ja annoin mennä. Nyt oli oma nautinto se mitä hain. Juurikun tunsin, että nyt lähtee, anoppi sai kovan laakin, ja heilui kuin hullu kiimassaan. Samalla kulli lurpahti ulos ja mällit lensivät anopin reisille. Täydellinen ajoitus. Sitten olikin hapen veto aika---olimme molemmat hämillään hiljaa….mutta tyydytettyinä.- Anonyymi
Ihan piristävää luettavaa:)
Nuo kaksi asiaa eli hieronnan ja seksin saitte vielä yhdistettyä:) - Anonyymi
Ihan kiva fantasia mu sen verran liiottelua lopussa että epäilen todenmukaisuutta ristiriitainen viestintä mu siltikin ensimmäisestä ein sanomisesta asti raiskaukseksi luokiteltava sinun vävynä etenkin olisi tullut uskoa häntä eikä painostaa yhdyntään kuten sanottua kuinka tarkkaan osaa tulkita mitäkin juu ja tiedän että on teitä väittäjiä jotka väittää että ei ollu mu normi järjellä varustettu vaimoa olis jättäny jo tossa kohti anopilles edes eroottista hierontaa annoit ja edelleen panon kun panon voi tulkita raiskaukseksi jos toista painostaaa vieläkö kuinka tarkkaan halutaan sitä pilkkua viilata monellako teistä kantti kestää painostaminen kun on sam kuin sanonta en hyväksy kieltävää vastausta
- Anonyymi
Ei paljon eroa omastani---paitsi että anoppi hieroi minun selkää ja kaikkia jalkoja.
Kuinkahan moni on vastaavasti hieronut appeaan.
Aina hyvä kirjoittaa värikkäästi eikä lyhyesti sisään ja sitten ulos.
- Anonyymi
Jatkoa!
- Anonyymi
Entisen vaimon kanssa alkuaikoina silloinen anoppi sanoi kerran minulle, että voisit naida minuakin, kun kerran tyttöäkin. Anoppi oli jäänyt aikaisemmin sinkuksi appiukon jättäessä hänet. Hetken mietin, että jos... Sanoin kuitenkin hänelle, että unohdetaan molemmat koko juttu. Unohdimme eikä asiasta sen enempää puhuttu. Silloinen anoppi ei ollut ihan houkuttelevin vaihtoehto sänkyhommiin.
- Anonyymi
Joskus sekin on parempi vaihtoehto eli jättää tekemättä.
Pari kapakka-suhdetta aikoinaan olisi saanut jäädä ihan ystävyysasteelle, nimittäin, kun mentiin pidemmälle eli sänkyyn, niin se loppujen lopuksi lyhyt hieno hetki rikkoi hyvän alkaneen ystävyyden😪 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus sekin on parempi vaihtoehto eli jättää tekemättä.
Pari kapakka-suhdetta aikoinaan olisi saanut jäädä ihan ystävyysasteelle, nimittäin, kun mentiin pidemmälle eli sänkyyn, niin se loppujen lopuksi lyhyt hieno hetki rikkoi hyvän alkaneen ystävyyden😪Niin niissä voi monesti käydä nääs useimmin johtuu koitappa ny si miehenä tai naisena vannoa seurustelukumppanilles et et ole entisen pnosi kanssa muuta kun kaveri eipä taida mennä läpi vai mitä luulet
- Anonyymi
Tänään kävin vaimoni pyynnöstä anoppia käyttämässä kaupassa ja apteekissa, olihan leski pukeutunut kivaan mekkoon josta näkyi selvästi rintaliivit ja pikkarit lävitse, vaikka anoppi on jo vanha niin sai kyllä useilta miehiltä katseita kävellessämme kaupassa ym. tullessamme sanoi että kyllähän jalat väsyivät reissussa niin sanoin että voin kyllä hieroa niitä, kysyi viitsitkö enään niin sanoin mennään sohvalle ja nostat jalat syliini, aloin varovasti hieroa ensin varpaita ja nilkkoja, sitten siirryin sääriä hieromaan ja jostain syystä aloin kiihottumaan niin että kullini jo seisoi housuissani kovana sykkien, annoin käteni nousta ylemmäksi ja ylemmäksi, anoppi ei pannut yhtään vastaan vain päin vastoin levitti vähän jalkojaan että pääsin housujen välistä hieroon sen kiimaista pillua, olihan ihanan märkä, sillä oli silmät kiinni ja nautti huohottaen jo ääneen että tuntuu ihanalta, annoin sormen liukua pillun huulilta sisään ja etsien anopin g pisteen, työnisn jo kaksi sormea sisään koukistaen niitä samalla kun hieroin ja tunsin pillunssa ihanan sykkeen kunnes anoppini sanoi että tule jo sisään, nopsaan otin kovan kullini esiin housuistani ja menin anopin päälle niin anoppi jo otti kullini käteensä ja ohjasi sen sisään, mikä ihana tunne päästä anopin sisään, oikea imupillu ja osasi lypsää vävyn kullia juuri oikein en kestänyt pitkään kun sanoin että nyt tulen sisääsi ja laskin spermat anopin sisään, annoin sykkiä sen viimeistä pisaraa myöten kunnes vedin sen pois ja jatkoin sormettamalla anoppia kunnes tunsin että se on saamassa orkkua niin työnsin kasvoni pilluun ja aloin nuolla anopin pillun huulia ja klittaa, anoppi huusi ihanaa!!! tunsin kuinka pillu värisi kun se sai orkun ja veti pääni pois sanoen että ikinä ei ole mikään tuntunut näin hyvältä, kiitos!
- Anonyymi
Yksin kertanen selitys et ole kotona vaimoltas saanu tulitko ajatelleeksi et jos joskus hierosit vaimosikin jalkoja ni vois olla helpompi saada kotonakin no mitäpä tästä opit tuskin mitään ei kun ensikerralla uudestaan eipä sulla ole mitään menetettävää lopetat anopin panemisen ni varmasti kertoo tyttärelleen onneksi olkoon miltä tuntuu olla perheen pukki
- Anonyymi
Itse olen ollut avioeron jälkeen useamman vuoden seksisuhteessa anoppiin tai siis entiseen anoppiin. Silmäpeliä jne oli jo aiemmin, mutta ei koskaan viety sen pidemmällä vaikka molemmat tiesi että mieli teki. Mutta ei mennyt kuin pari viikkoa siitä kun muutimme exän kanssa erilleen niin anoppi tuli kahville ja se lähti käsistä ihan samantien. Ensimmäisen kerran nussin anoppiani keittiön pöydällä. Siitä alkoi tosiaan todella aktiivinen seksisuhde minkä exänikin lopulta sai selville ja otti kauheat kierrokset asiasta. Olen harrastanut seksiä entisen vaimonikin kanssa muutaman kerran sen jälkeen kun hän sai meidät kiinni rysänpäältä, luultavasti hän haluaa todistaa äidilleen jotakin tms. Minulle se on ihan sama, nussin kumpaakin mielelläni. Entinen vaimoni on minua 12v nuorempi ja anoppi taas 10v minua vanhempi. Vanhemmassa on tässä tapauksessa vara parempi. Anoppini on nyt viiden ja kuudenkympin puolivälissä aivan huikeaa seuraa lakanoissa. Ja hän saa todella kovat kiksit siitä, että nuoren ja kauniin tyttärensä entinen mies kiihottuu hänestä.
- Anonyymi
No tossa ny tuskin enää mitään pahaa on mu usein noissa joutuu ex anoppi miettiin haluaako rikkoa välit tyttäreensä jos edes ovat kunnossa tytär tuskin haluaa exäänsä nähdä äidillään käydessä
- Anonyymi
Onnenpekka olet👍
- Anonyymi
Onhan anopin panemisesta paljon tarinoita, mutta tositarinat sitten voivat ollakin eri juttu.
Itse olen kyllä harrastanut seksiä anoppini kanssa ja päädyttiin siihen aika lailla sattumalta, sitä en tiedä oliko anoppi esim suunnitellut tai tehnyt jotain aikeita jo aiemmin minuun liittyen.
Itse kyllä olin pistänyt anoppini merkille, vaikka en nyt ollut aikonut tehdä hänen kanssaan mitään.
Tuo huomioimiseni oli lähinnä sen vuoksi, kun hän on nyt aika kaunis ja puoleensavetävä pimu muutenkin, vaikka onkin hieman yli 20v mua vanhempi ja jo 50+-ikäluokassa muutenkin. nuorekaskin on vielä kaiken lisäksi.
Me käydään avokin kanssa usein anoppilassa ja heidän mökillään ja avokin siskotkin ovat joskus mukana ja jotain muitakin, anoppi on itse eronnut ja sinkuksi jäänyt/jättäytynyt.
Ja me kyllä usein saunotaan koko porukalla, ei siinä sinänsä mitään, vaikka onhan siinä itse tullut tiirailtuakin "varpusia" samalla ja olen huomannut, että muakin välillä on vilkuiltu jotenkin vaivihkaa.
Erään kerran jäin sitten anopin kanssa vielä kahdestaan saunaan ja juteltiin ihan normisti jne. Mutta yhdessä vaiheessa huomasin, kun hän taas vilkuili mua jotenkin erilailla ja tuntui asettavan itseäänkin jotenkin "paremmin näytille". Ja sitten hän katsoi aika estottomasti mun kaluani ja totesi vain, että olisi niin hiton kiva nähdä tuo pystyssä ja levitti haarojaan samalla mun suuntaan. Aika ronski temppu, mutta toisaalta mulla on avokkinikin kanssa välillä aika rivoa meininkiä, joten en nyt mitenkään peälstynyt. Olin kyllä kahden vaiheella, mietin lähinnä että testaako mua ja mun rakkautta avokkiini vai onko ihan tosissaan..
Sitten ajattelin että no ihan sama, pelataan sitten. Vielä kun tiesin, että muut eivät olleet enää tulossa saunaan takaisin.
Aloin katselemaan häntä ja annoin ajatusten laukata häneen liittyen ja kyllähän se alkoikin sitten nousemaan ylös, kunnes oli täydessä toimintavalmiudessa.
Anoppi alkoi kiihottumaan ja kyllähän se käsi meni sinne pillulle, mihin sanoin, että näkymä taitaa miellyttää?
Totesi vain että todellakin miellyttää ja siitä ei enää mennytkään kuin hetki, niin päädyttiin panemaan. Ja hitto hän oli kiihkeä ja fysiikka oli muutenkin kohdillaan. No tietty voin olla ikärasisti, mutta jotenkin oletin, ettei nyt ole enää niin timmi kuin nuoremmat, mutta hitto kun olikin aika tiukka sieltä alhaalta. Melkein kuin olisi ottanut tiukan kättelyotteen... Sen nyt olin kuullut, että vanhempi nainen voi olla hyvinkin kiihkeä seksin aikana ja sitä hän tosiaankin oli.
Jotenkin huvitti, kun yhtäkkiä aktin aikana säpsähdin et hitto hei, ei ole ehkäisyä. Anoppi naurahtaen vastasi siihen ettei sitä tarvita, hänellä vuotopäivät loppuivat jo melki 5v sitten ja mä olen eka kumppani hänellä ainakin kolmeen vuoteen.
Eikä siinä mitään, me pantiin siinä aikas vapautuneesti ja kun touhut oli touhuttu, löylyteltiin vielä hetki ja sitten pesun kautta ulos.
Paneminen jäi tuohon yhteen kertaan eikä avokki tai muutkaan aavistaneet mitään, eli asia on pysynyt ja tuleekin pysymään salassa.
Eli omalla kohdalla anoppi ainakin teki aloitteen. Mihin sitten vastasin, sanonta "tilaisuus tekee varkaan" kai pätee tuohon..
Toki myöhemmin anopin kanssa tuli puheeksi vielä ja sanoi, ettei nyt tarkoittanut aiheuttaa ainakaan mitään ongelmia, mutta kertoi olevansa vieläkin aika seksuaalinen olento ja hänellä ei kuitenkaan ole siihen "parisuhteen tuomaa helpotusta", kuten hän asian ilmaisi, joten hän sai silloin päähänsä kokeilla onneansa mun kanssani. Kun satuin nyt olemaan ainoa mieshenkilö, ketä hän näkee edes suht säännöllisesti, eikä hän jaksa aina välineidenkään kanssa leikkiä halujen iskiessä.
Eikä siinä mitään, olin mäkin nyt häntä katsellut kiinnostuneena ja pari kertaa olin miettinytkin, että millaista olisi harrastaa seksiä hänen kanssaan,vaikka en nyt uskonutkaan siihen tilanteeseen päätyväni enkä nyt ylipäätään olisi uskonut pettäväni avokkiani.
Mutta kiva kokemushan se oli ja vieläkin ollaan säännöllisesti tekemisissä, vaikka seksi anopin ja mun välillä jäikin tuohon yhteen kertaan.- Anonyymi
Ja yhtäänkö ei vaivaa omaatuntoasi antasitko vaimosi panna isääsi samaoin perustein täytyy kyllä äidinkin jo vihata tytärtään tuossa kohti että voi tyttärelleen noin tehdä mu on se kiva lukea kuinka hyvät perhesuhteet teillä on kun voi vävy tuosta vai painaa anoppiaan ja si vie ihmetellään miksi se elämä menee päin vittua mu onnea luuletko ettei vaimosikin lue näitä sivuja toivoppa ettei tajunnu yhdistää suhun tuota kirjoitusta mu onnea tuurilla ne laivatkin kuulemma seilaa
- Anonyymi
Tapasin vaimoni hänen olessaan kuudentoista ikäinen, itse oli kaksivitonen. Neljäkymentä vuotta kohta naimisissa. Anoppi oli silloin komivitonen ja aika heti alkoi meillä seksihommat ja tyttöystäväni tiesi, oikastaan hänen ehdotuksesta kaikki alkoi. Nykyisi anopin meillä olleessaan yötä vaimoni rakastelun jälkeen käyn nuolemassa anoppini ja aina muutakin seksiä. Neljäkymmentä vuotta kohta kohta on touhu jatkunut ja kaikki sulassa sovussa, ompa joskus tullut naitua samassa huoneessa kumpaakin
- Anonyymi
Ja kaikki muumit on vie kotona teillä kaikilla kö
- Anonyymi
Voi kuul tapahtuu etkä uskokkaan et ne on ne kiiltokuva pojat just jotka muka saa keneltä vain nuorelta neidolta hmm mikähän näin ollen mahtaa ol todellisuus
- Anonyymi
Se näissä on mahdollista, siis kun ei tyydy yhteen, vaan haluaa useamman kanssa, niin lopputuloksena saattaa olla ainoa seksiväline Nyrkki-Kyllikki🤔
- Anonyymi
Ehdottomasti tee aloite, jos haluat anoppia, voin suositella.
Itse tein aloitteen vanhemmalle anopilleni vuosia sitten ja parempaa/osaavampaa nussittavaa ei ole eteen tuliut.
Anoppi ei lakkaa olemasta nainen vaikka on anoppi ja minua ainakaan ei kiinnosta vähääkään, onko moraalisesti tai muuten oikein panna anoppia.
Tee aloite ja, jos anoppisi haluaa myös nussia kanssasi, anna mennä, ei se kulli ja pillu nussimisesta kulu. - Anonyymi
Juhannus 89 Jyväskylä.
Anopilla paljon vanhempi mies itse oli 45v.
Hellemekko kivan näköinen.
Menimme etukäteen mökkiä laittaa siellä illalla hieroin pyynnöstä hänen jalkojaan. Siitä alkoi 15vuotta sivussa panin anoppia milloin oli turvallista. Sovittiin alussa ettemme kumpikaan muista jälkeenpäin ja niin kävi. Luotto pelasi. Nyt juhannuksena vein anopin haudalle ruiskaunokit samasta kohdasta mistä kävin hakee ekakerran jälkeen mökillä ja laitoin hänen vatsalleen.
Nyt haudalla laitoin ruukkuun samalle kohdalle maan pintaan. Oltiin loppuun asti sydänystäviä - Anonyymi
Anoppi on paras aina.
- Anonyymi
En tiedä yleisyydestä, mutta kyllä sitä tapahtuu.
Omaa anoppia pääsin panemaan parisen vuotta sitten kesämökillä saunomisen ohella.
Oltiin kahdestaan saunan terassilla, muut olivat uimassa reilu sadan metrin päässä saunasta olevalla uimapaikalla(yksityisranta kuitenkin) ja olimme hyvässä näkösuojassa muilta.
Anopin pillu vilahteli, tai no vilahteli, näkyi aikas lailla kunnolla pyyhkeen alta, kun istuskeli terassipenkillä.
Itse tulin löylyistä siihen ilman rihman kiertämää ja totta kai aloin väkisinkin katselemaan hänen jalkoväliään ja seisomaanhan siinä alkoi.
Anoppi katseli nousevaa kaluani ja vissiin kiihottui suurin piirtein yhtä nopeasti kuin mitä seisokkini nousi. Tai kiinnostui ainakin.
Katsoi minua hieman naurahtaen, siirsi pyyhkeen kokonaan pois tieltä ja asetteli itseään parempaan asentoon.
Totesi vain, ett äsiinä on, jos haluat naida mua..
Ei siinä ollut kahta sanan sijaa, vilakisin vain, että onko ketään näkysällä ja kun ei ollut, niin painelin samantien anopin kimppuun.
Ei siinä mitään hempeilty tai lirputeltu tai muutakaan.
Anoppi levitti haarojaan lisää ja laitoin kaluni kohdilleen ja kun terskallani tunsin olevani oikeassa kohdassa, survaisin sen sisään.
Anoppikin oli jo riittävän märäksi kiihottunut siinä vaiheessa ja koko touhu oli vain aika eläimellistä rynkyttämistä ja työntelyä.
Anoppi voihki ja uikutti työntelyni tahdissa ja huohottaen totesi, että sä taidat rakastaa mun pilluani?
Huohotin takaisin rakastavani ja haluavani laueta sinne..
Tahti vain kiihtyi ja sitten orkun lähestyessä anoppi kietoi jalkansa tiukemmin ympärilleni ja kuiskasi huohottaen että anna tulla vaan...
Ja minähän annoin.
Tuntui kyllä taivaalliselta roiskia spermat anoppiin..
Sitten vasta tajusin ajatella ehkäisyä, anoppi kuitenkin on vasta 45v, mutta hän rauhoitteli, että ei hätää, hänellä on kierto varmimmillaan, eikä hän olisi antanutkaan, jos olisi ollut pienikin riski tulla raskaaksi.
Ja oikeassa oli, eipä ole jälkikasvuakaan kuulunut.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1177522- 525638
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa663150Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72673Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101628Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2031494Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931129Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3271107Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2501091Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30966