Anopin paneminen

Anonyymi-ap

Paljon on tarinoita anopin panemisesta fantasioina. Minua kiinnostaa tapahtuuko tätä oikeasti ja kuinka paljon? Itse olen tilanteessa, että olen tekemässä aloitteen anoppia kohtaan, mutta hieman arkailen ja siksi haen oikeita kokemuksia tuekseni, en siis fantasioita.

23

8964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla ei ole ollut mitään intiimisuhdetta anoppiin, mutta kaverille kyllä kävi erikoisesti, kun hän oli käymässä vaimonsa kanssa anoppilassa. Kaveri oli ollut nukkumassa sunnuntaina aamulla vielä, kun hänen vaimonsa oli lähtenyt siitä vierestä johonkin aamuaskareille kaiketi kaupan puolelle, kun kaverin appivanhemmilla kauppa, niin kaverin anoppi oli ihan pilailumielessä mennyt siihen parisänkyyn kaverin viereen. Siinä sitten tapahtui aamutuimaan...
      Kaveri ja etenkin hänen vaimonsa siitä kertoi minulle jälkeenpäin varsin autenttisesti, että miten siinä kävi. Se vähän lipsahti anopilta ja kaverilta, mutta ei siitä suurempaa juttua tehneet tai ainakaan minulle siitä kertoneet.

    • Anonyymi

      Tapahtuu oikeasti ja taitaa olla jo seitsemäs vuosi menossa. Aina kun vain voimme.

      • Anonyymi

        Spedellä taas jutut ku juosten kustuja buaahaa


    • Anonyymi

      Anoppisi kuohii tollasen limarotan

    • Anonyymi

      Mä olen pannut anoppiani kun jäi leskeksi, T. Onnellinen vävypoika

      • Anonyymi

        Tuokin vain unelmissas onneton eunukki


    • Anonyymi

      Onhan näitä, kuuluisin on varmaan se, kun vävy jäi asumaan vuosiksi anoppinsa kanssa, kun jäi leskeksi. Tosin nyt jälkeenpäin asiaa on selvitetty, niin taisi tapahtua identiteettivarkaus, eli anoppi kuoli todellisuudessa ja tytär otti äitinsä identiteetin.
      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005952057.html

    • Anonyymi

      Itse tein niin että mukamas vahingossa olin saunan pukuhuoneessa alasti kyrpä puoli jäykkänä kun anoppi avasi pukuhuoneen oven. Siinä sitten puolin ja toisin ohoteltiin..hupsista. Anoppi seisahtui ovelle eikä voinut olla katsomatta kyrpääni joka jäykistyi täyteen mittaansa. Otin anopin kädestä kiinni ja vedin pukkariin. Siitä sitten seksitouhuihin. En usko että olisin saanut panna jos olisin suoraan kysynyt.

    • Anonyymi

      Kiitos kommenteista. Taidanpa jättää väliin aloitteen tekemisen ja jatkaa vain fantasioimista...
      -Aloittaja

    • Anonyymi

      Älä nyt lannistu ainakaan em. tarinoista. Hyvä seksi on aina makoisaa, mutta seuraukset voivat olla happamat, jos vaimo ei tykkääkään...fantasiat ovat turvallisempia

    • Anonyymi

      Kesällä 96' eli olin tyttökaverini kanssa rantasaunasta tultu ja menimme toiseen rakennukseen iltaa istumaan pöydän ääreen. Anoppi, joka oli kylläkin 60v, eikä seksuaalisesti hetkauttanut kaatoi kahvia kahvikuppeihin.
      Minun kohdalla ei ihan onnistunut, vaan ne kahvit menivät ohi valuen munille!
      En jäänyt istumaan kahvipöytään, vaan lähdin kesken kaiken ja vauhdilla...

      Myöhemmin vinttikerroksen makuuhuoneessa tyttöni katsoi hyvin punaisia vehkeitäni ja levitti jotain kosteusvoidetta kaluuni, joka rauhoitti hieman sitä ihon poltetta.
      Uhkasi hetken (keskellä yötä) mennä herättämään äitinsä ja sanovan valitut sanat äidilleen.
      Sain rauhoitettua hänet ja menin ulos tupakalle.
      Eikös se anoppi tullut kyselemään, että mihin ne kahvit kaatuivat!
      "Nivusiin", vastasin punaisena.
      En viitsinyt kertoa totuutta, kun se oli hieman kiusallinen tilanne minulle. "Kun mie jo ajattelin, että sie luulit miun kuataneen tahallaan"!, anoppi virkkoi.
      Ei tuosta isompaa numeroa tullut ja kalukin parantui ajallaan.
      No, miten tämä nyt seksiin liittyy, te kysytte?

      Olen vedättänyt muutamia miestuttuja kertoen kuumasta kahvihetkestä anopin kanssa, joka...
      Tässä vaiheessa yleensä mielenkiinto heräsi silmien pullistuessa päissä, "Kaatoi keittimen kahvit munille, mutta onneksi ei ollut kuumempaa, pannukahvia! "

    • Anonyymi

      Minulla kävi vanhanaikaiset anopin kanssa.
      Olimme kahdestaan anopin kotona.
      Minä 32v, hän oli tuolloin 57v. Eronnut aikaa sitten.
      Yksi mies ystävä oli jossain vaiheessa pyörinyt muutama vuosi sitten tonteilla.
      Oli jotenkin outosäätö. Ei ollut koskaan yötä. Söi ja puuhasi.

      Hän tuli suihkusta, mutta ei fressin loisena
      Katselin kun tuskaisen näköinen ja sanoikin, että valtavia selkäkipuja.
      (Osa syy valtavat rinnat. )
      Pyysi että voisinko vähän hieroa selän jumeja.
      Hän otti paidan pois, ja heittäytyi poikittain vuoteelle.
      Normi rindet ja shortsit oli päällä. Ei mikään ns. kevyen sarjalainen,
      voisiko pullea.

      • Anonyymi

        No kapusin sängyn reunalle ja aloin hieromaan. Välillä korahteli ,että ”sattuu sattuu”, ja pyöritteli jalkojaan. Aloitin yläselästä. Keskikohdalla tuli rintaliivien narut vastaan. Kysyin saanko avata, ovat tiellä. ”Sen kun, alaselkä on kaikkein kipein”. No jatkoin selän hytkyttelyä. Se kävi ihan voimille.

        ”Voinko nousta päälle niin saan paremmin voimaa?”
        ”sen kun, helpottaa jo kummasti , mutta laita vaan voimaa!”

        Itsellä alkoi olemaan hiki, ja nappasin t-paidan pois. Hitto jos joku tulisi – molemmilla vain shortsit päällä….Siitä se mielikuvitus sitten alkoi laukkaamaan….

        Jatkoi keskikohdan hieromista, ja osin istuin mehevän pepun päällä. ”Tässähän tulee hiki”, mitään muuta ei juteltu. Anoppi vain välillä vähän ”huokasi” –kai sattui vähän.


    • Anonyymi

      Istuessani pepun päällä, huomasin, että pikkuveli alkaa kipristelemään. Mitä hemmettiä?
      Siirryin alemmas ja aloin hieromaan alaselkää. Laskin lupaa kysymättä ajatuksissani pikkasen anopin shortseja. Mitään sanomatta hän nosti hieman peppuaan että sain laskettua hieman shortseja. Pieni pyllyhymy oli edessäni….

      ”Hieronko reidetkin”
      ”joo”

      Pikkuveli oireili ja mietin hulluja… aloin hieromaan reiden yläosaa, sitten vaihdoin jalkaa. Anoppi levitti hieman jalkojaan, jotta pääsin paremmin hieromaan. Huomasin, että hän jännittyi, kun hieroin sisäpintaa. Hengitys tuli epätasaisemmaksi. Hieroin hulluuttani niin ylhäällä reittä kun kehtasin. Enkä mennyt alaspäin. Huomasin,että anopin kroppa jännittyi ihan eri tavalla. Eikä hän puhunut mitään. Siirsin käteni välillä perseen ylälaidan hierontaan. Painelin vähän voimakkaammin anoppia vasten vuodetta. Huomasin, että siitä tuli vähän kuin rytmi, jossa hän oli mukana. Tajusin että hän oli osin kiihottunut. Samoin oli pikkuveljeni shortseissa.

    • Anonyymi

      Miten tästä pääsee pois. kohisi päässäni. Kädet teki erijuttuja mitä aivot sanoivat. Siirryin taas reisien yläosaan. Nyt hieroin alhaalta ylös, niin että kädet osuivat osin pillun lähteille. Ensin anoppi lopetti hengityksen, sitten minusta työnsi vähän vastaan, ja hengitys tuplaantui. Tätä jatkui todella kauan. Kumpikin tajusi, että tässä on kiima, eikä lihaskipu. Laskin anopin shortseja vielä alemmas.
      Hän ei vastustellut. Nyt melkein koko peppu oli alasti edessäni. Aloin hieromaan sitä. NYT anoppi sanoi ” ihanalta tuntuu-jatka”…..

      Tein hullun päätöksen, nousin vuoteesta. Otin anopin shortseista kiinni. Vedin shortsit pois. Hän ei sanonut mitään nosti vain hieman kroppaansa. oli vain hiljaa. Nyt paljas peppu ja pillu olivat siinä edessäni….hullun touhuja.

      Silitin peppua, ja pikku hiljaa siirsin sormet kohti kuumaa lähdettä. Anoppi laittoi toisen jalan koukumpaan, jolloin sain paremmin tilaa. Kostutin sormeni ja aloin hivelemään anopin pillua. Se kostui kostumistaan, kiima oli hirveä. Silti hän makasi kasvot patjassa kiinni. Laitoin etusormen sisään, ja aloin liikuttamaan sitä sisällä…lätisi vain… Sitten laitoin kaksi sormea ja nyt alkoi anoppi läähättämään:” Ei voida, jatka, ei” jatka vaan”… Jatkoin aikani. Kunnes hän alkoi saamaan ensi laakin. Hän jämähti paikoilleen. Otin sillä välin omat shortsini pois. Kulli seisoi täydellä laidalla.

    • Anonyymi

      Aloin kääntämään anoppia, hän ei ensin meinannut kääntyä, mutta sain hänen kääntymään. Hän ei kehdannut katsoa silmiin, vaan veti tyynyn naamansa eteen. Rindet olivat jääneet pois kääntymisen yhteydessä. Katsoin valtavia rintoja, ja hyökkäsin niiden kimppuun. Otin nänniä suuhun , imin leivoin olin ihan sairaassa kiimassa. Anoppi piti jalat tiukasti yhdessä.

      Avasin anopin jalat puoliväkisin. Han sanoi tyynyn takaa jotain ”eih…uh” EN välittänyt.
      Työnsin pääni reisien väliin, ja annoin kielen vaeltaa pillulla. Anoppi vain hoki ”ei voida ei voida ---tuntuu hyvältä” Pilli oli kaunis kuin kukka. ”Et voi” sanoi anoppi kun asetuin jalkojen väliin. Mutta samalla hän aukaisi jalkojaan ihan maksimaalisesti. ”Ohjaa muna sisään”- näin varmistin. että hänkin haluaa. Hapuilevin käsin hän sai kullistani kiinni, veti parit kevyet ja asetti kullini pillun huulille: ”Tule” ja minähän tulin aloin painamaan ihan tautisessa nolouden kiimassa. Nappasin toisen muhkean reiden olkapäilleni ja annoin mennä. Nyt oli oma nautinto se mitä hain. Juurikun tunsin, että nyt lähtee, anoppi sai kovan laakin, ja heilui kuin hullu kiimassaan. Samalla kulli lurpahti ulos ja mällit lensivät anopin reisille. Täydellinen ajoitus. Sitten olikin hapen veto aika---olimme molemmat hämillään hiljaa….mutta tyydytettyinä.

      • Anonyymi

        Ihan piristävää luettavaa:)
        Nuo kaksi asiaa eli hieronnan ja seksin saitte vielä yhdistettyä:)


    • Anonyymi

      Jatkoa!

    • Anonyymi

      Entisen vaimon kanssa alkuaikoina silloinen anoppi sanoi kerran minulle, että voisit naida minuakin, kun kerran tyttöäkin. Anoppi oli jäänyt aikaisemmin sinkuksi appiukon jättäessä hänet. Hetken mietin, että jos... Sanoin kuitenkin hänelle, että unohdetaan molemmat koko juttu. Unohdimme eikä asiasta sen enempää puhuttu. Silloinen anoppi ei ollut ihan houkuttelevin vaihtoehto sänkyhommiin.

      • Anonyymi

        Joskus sekin on parempi vaihtoehto eli jättää tekemättä.
        Pari kapakka-suhdetta aikoinaan olisi saanut jäädä ihan ystävyysasteelle, nimittäin, kun mentiin pidemmälle eli sänkyyn, niin se loppujen lopuksi lyhyt hieno hetki rikkoi hyvän alkaneen ystävyyden😪


    • Anonyymi

      Tänään kävin vaimoni pyynnöstä anoppia käyttämässä kaupassa ja apteekissa, olihan leski pukeutunut kivaan mekkoon josta näkyi selvästi rintaliivit ja pikkarit lävitse, vaikka anoppi on jo vanha niin sai kyllä useilta miehiltä katseita kävellessämme kaupassa ym. tullessamme sanoi että kyllähän jalat väsyivät reissussa niin sanoin että voin kyllä hieroa niitä, kysyi viitsitkö enään niin sanoin mennään sohvalle ja nostat jalat syliini, aloin varovasti hieroa ensin varpaita ja nilkkoja, sitten siirryin sääriä hieromaan ja jostain syystä aloin kiihottumaan niin että kullini jo seisoi housuissani kovana sykkien, annoin käteni nousta ylemmäksi ja ylemmäksi, anoppi ei pannut yhtään vastaan vain päin vastoin levitti vähän jalkojaan että pääsin housujen välistä hieroon sen kiimaista pillua, olihan ihanan märkä, sillä oli silmät kiinni ja nautti huohottaen jo ääneen että tuntuu ihanalta, annoin sormen liukua pillun huulilta sisään ja etsien anopin g pisteen, työnisn jo kaksi sormea sisään koukistaen niitä samalla kun hieroin ja tunsin pillunssa ihanan sykkeen kunnes anoppini sanoi että tule jo sisään, nopsaan otin kovan kullini esiin housuistani ja menin anopin päälle niin anoppi jo otti kullini käteensä ja ohjasi sen sisään, mikä ihana tunne päästä anopin sisään, oikea imupillu ja osasi lypsää vävyn kullia juuri oikein en kestänyt pitkään kun sanoin että nyt tulen sisääsi ja laskin spermat anopin sisään, annoin sykkiä sen viimeistä pisaraa myöten kunnes vedin sen pois ja jatkoin sormettamalla anoppia kunnes tunsin että se on saamassa orkkua niin työnsin kasvoni pilluun ja aloin nuolla anopin pillun huulia ja klittaa, anoppi huusi ihanaa!!! tunsin kuinka pillu värisi kun se sai orkun ja veti pääni pois sanoen että ikinä ei ole mikään tuntunut näin hyvältä, kiitos!

    • Anonyymi

      Itse olen ollut avioeron jälkeen useamman vuoden seksisuhteessa anoppiin tai siis entiseen anoppiin. Silmäpeliä jne oli jo aiemmin, mutta ei koskaan viety sen pidemmällä vaikka molemmat tiesi että mieli teki. Mutta ei mennyt kuin pari viikkoa siitä kun muutimme exän kanssa erilleen niin anoppi tuli kahville ja se lähti käsistä ihan samantien. Ensimmäisen kerran nussin anoppiani keittiön pöydällä. Siitä alkoi tosiaan todella aktiivinen seksisuhde minkä exänikin lopulta sai selville ja otti kauheat kierrokset asiasta. Olen harrastanut seksiä entisen vaimonikin kanssa muutaman kerran sen jälkeen kun hän sai meidät kiinni rysänpäältä, luultavasti hän haluaa todistaa äidilleen jotakin tms. Minulle se on ihan sama, nussin kumpaakin mielelläni. Entinen vaimoni on minua 12v nuorempi ja anoppi taas 10v minua vanhempi. Vanhemmassa on tässä tapauksessa vara parempi. Anoppini on nyt viiden ja kuudenkympin puolivälissä aivan huikeaa seuraa lakanoissa. Ja hän saa todella kovat kiksit siitä, että nuoren ja kauniin tyttärensä entinen mies kiihottuu hänestä.

    • Anonyymi

      Onnenpekka olet👍

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4081
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1591
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1406
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1264
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1138
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1038
    Aihe