Outo kysymys, mutta onko romanimiehillä koskaan partaa?
En itse muista nähneeni parrakasta romanimiestä (no sänki toki joskus joillakin) en nuorta, enkä vanhaa.
Eräs tuttu on osittain romani ja pukeutuu kuin romanimies.
Ja kasvattaa välillä todella pitkän parran, näky on aika outo romanivaatteisiin yhdistettynä.
Siksi kyselen, onko tuo yleistä tai edes ns sallittua romaneille?
Saanko kysyä, romanimiesten parrasta?
2
490
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se kiellettyä ole, mutta harvemmin romanimiehet partaa pitävät.
Taitaa enempi johtua siitä, että pukeutumisen ym pitäisi olla siisti ja huoliteltu ja parta ei kaiketi sisälly tuohon huoliteltuun ulkoasuun romanien mielestä. Siis siistiksi leikattukaan.
Viiksiä kylläkin joskus näkee romanimiehillä, mutta harvemmin niitäkään.
Pulisongit taitaa olla enempikin romanimiesten "juttu" naamakarvoihin liittyen. Vaikkakaan kaikki pulisonkeja pitävät tummahiuksiset miehet eivät ole romaneja.- Anonyymi
Eli toisin sanoen parta on kyllä ihan sallittu romanimiehelle, mutta eivät itse välitä pitää sellaista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161