Kiusattu vaasan lyseon lukiossa

Anonyymi-ap

Minua on kiusattu vaasan lyseon lukiossa 2000-luvulla. Kutsumanimeni on ollut homovastainen nimi. Joskus jotkut opettajat ovat solvanneet sillä nimellä. Minua tönäistiin selästä liikuntatunnilla ja tämä sama yritti kampittaa koulun oleskelutilassa. Eräs toinen tönäisi pulpetilla luokassa.

15

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jorma

• Anonyymi

Mua kans kiusattiin niin pirusti. En ikinä anna anteeksi niille.

Ei ne sanoneet mutta katsoivat ilkeästi ja näki heti päältä mitä ajattelivat.

• Anonyymi

Ilkeä tuijottelu on inhottavaa. Kiusaaminen jättää jäljet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilkeä tuijottelu on inhottavaa. Kiusaaminen jättää jäljet.

Muakin #MULKOILTIIN# silleen ilkeästi

• Anonyymi

Menkää terapiaan, jos tönäisykin on jättänyt arvet.
      Olin yksityiskoulussa ja siellä monet ooettajat jopa huitoivat. Pahin oli jumppaope, nainen. Helveksuntaa tunsin, mutta eipä oo arpia jäänyt.

• Anonyymi

jumppaopet ovat pahimpia kiusaajia. Jumppatunnin jälkeen opettaja tuli suihkussa vierelleni valvomaan, että pesen itseni kunnolla. Oli sitä ennen passittanut minut uudelleen suihkuun pukuhuoneesta. Tämä simputtaminen tapahtui koko luokan (poikien) edessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jumppaopet ovat pahimpia kiusaajia. Jumppatunnin jälkeen opettaja tuli suihkussa vierelleni valvomaan, että pesen itseni kunnolla. Oli sitä ennen passittanut minut uudelleen suihkuun pukuhuoneesta. Tämä simputtaminen tapahtui koko luokan (poikien) edessä.

Olikohan sama akka? Haisteli jopa vaatteita. Oli röyhkeä, epäoikeudenmukainen, inhottava.
        Käytti valtaansa väärin. Monet jättivät jumppatunnit väliin. Niistä ei puhuttu koska akka huiteli joka puolella ”vaikuttamassa”.
        Nai nimen.

• Anonyymi

Ei terapiaan niin vain mennä mutta siellä niitä voisi käydä läpi. Ei se ollut se pelkkä tönäisy. On lapsellista ja tyhmää kiusata väkivaltaisesti lukiossa. Ehkä ala asteen ja ylä asteen vielä jotenkin ymmärtää vaikka väärin tietenkin sekin.

Ihmiset järkyttyy eri tavalla eri asioista.

• Anonyymi

Taas sama tarina. Keksi välillä uusi.

• Anonyymi

Ei tuo ole keksitty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo ole keksitty.

No paraneeko sitten asia sillä, että avaat uuden ketjun samalle asialle kerta toisensa jälkeen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No paraneeko sitten asia sillä, että avaat uuden ketjun samalle asialle kerta toisensa jälkeen?

Ei sille ole montaa kertaa avattu ketjua suomi24 ylläpitäjä. Tämä on ensimmäinen vaasan palstalla. Ja mitä väliä sillä on? Miten se sinua haittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sille ole montaa kertaa avattu ketjua suomi24 ylläpitäjä. Tämä on ensimmäinen vaasan palstalla. Ja mitä väliä sillä on? Miten se sinua haittaa?

Kuka jaksaa ruikutuksia lukea?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka jaksaa ruikutuksia lukea?

Ei ne mitään "ruikutuksia" ole ja itse valitat. Älä sitten lue.

• Anonyymi

On hyvä ymmärtää että tämä fyysisesti heikomman sukupuolen emokratia, akkavalta on henkisen väkivallan kulttuuri, missä meikataan ja feikataan, valehtelemalla vahingoitetaan ja loukataan ihmisten todellisuudentajua, useimmat miehet ovat lähinnä orjan asemassa. Ja vallitseva "minäminä olen maailmani keskipiste ja tärkein, kaikki muu on toisarvoista" tilanne on mitä selkein todiste naisten syyntakeettomuudesta, kyvyttömyydestä vastuunkantoon.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      8882
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      59
      3311
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      42
      2698
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      27
      2231
    5. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2195
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      37
      2190
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1937
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1753
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      68
      1705
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18