AVG antivirus

Anonyymi-ap

Onpas se paisunut 3 vuodessa, jolloin edellisen kerran päivitin. Siinä oli muutama exe käynnissä, nyt on 9 koko ajan ja lisäksi välillä 3 icarus.exeä, nekin olisi koko ajan jos antaisi käynnistyä.

AVGGUI.exeä on 4 kappaletta. Se näytti ennen popup mainoksia jos salli nettiin menon, nyt näyttänyt vain ohjelman alareunassa, vieläkö tulee muilla popupeja? Ilmaisen tilauksen jatkamista tarvitsee harvoin, mutta silloin pakko laskea nettiin.

Turhan paljon kaikkea mitä tarkkailevat, salasanoista lähtien, mistä tietää mitä tietoa keräävät. Entisen aikana sai olla Clam antivirus varalla, nyt piti sekin poistaa, vaikkei ollut käynnissä.

26

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Poistoon ja Windows Defenderi käyttöön. Muuta ei tarvita..

      • Anonyymi

        Defender on raskas, hankala ja huono, eikä pysty säätämään juuri mitään itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Defender on raskas, hankala ja huono, eikä pysty säätämään juuri mitään itse.

        Kevyt ja yksinkerainen. Ei tarvitse säätää yhtään mitään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Defender on raskas, hankala ja huono, eikä pysty säätämään juuri mitään itse.

        Miten se voi olla, kun käyttäjä ei edes huomaa sen olemassaoloa. Paitsi tietysti siinä tapauksessa, jos on joku parin sadan paska markettiläppäri, jossa ei toimi mikään kunnolla. Mitä siinä virustutkassa pitäisi päästä säätämään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se voi olla, kun käyttäjä ei edes huomaa sen olemassaoloa. Paitsi tietysti siinä tapauksessa, jos on joku parin sadan paska markettiläppäri, jossa ei toimi mikään kunnolla. Mitä siinä virustutkassa pitäisi päästä säätämään?

        Jos ei ole kokeillut koskaan muuta niin ei osaa vaatiakaan parempaa tai jos ei ole kykyä tehdä mitään itse niin parempi sitten antaa muiden päättää kaikesta. Se ei kuitenkaan ole hyvä asia ettei virussuojan olemassaoloa huomaa kun se virus tai haittaohjelma iskee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole kokeillut koskaan muuta niin ei osaa vaatiakaan parempaa tai jos ei ole kykyä tehdä mitään itse niin parempi sitten antaa muiden päättää kaikesta. Se ei kuitenkaan ole hyvä asia ettei virussuojan olemassaoloa huomaa kun se virus tai haittaohjelma iskee.

        Silloin sen kyllä huomaa. Mutta ei torjunnan pidä olla joku "asetushelvetti" vaan yksinkertainen ja normaalissa olosuhteissa huomaamaton..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin sen kyllä huomaa. Mutta ei torjunnan pidä olla joku "asetushelvetti" vaan yksinkertainen ja normaalissa olosuhteissa huomaamaton..

        Se vika on myös 10 ja 11, juuri mitään ei voi itse säätää, mutta ms sotkee ja vakoilee kaiken aikaa. Kaikki ohjelmat helvetin rumia ja ei pysty tekemään muuta kuin perusasiat, sama kuukkelin chromessa jne, tyhmille tarkoitettuja.


      • Anonyymi

        Defender antaa usein vääriä hälytyksiä eikä toisaalta suojaa kaikelta todellisilta uhilta!!


    • Anonyymi

      Näet vain osan loput näkevät rosvot, siis itse olet antanut luvan rosvoille.

      • Anonyymi

        Kilttejä rosvoja kun eivät ole vieneet mitään. Millä ne näkee kun ei ole ylimääräist'ä dataliikennettä?


    • Anonyymi

      Kevyt se ainakin vaikka onkin paljon exejä, osa ainakin liittyy kun alkanut käyttää useampaa ydintä. Normaalisti vie alle 0,1% tehoja, syvätarkastuksessa vie reilusti muttei haittaa muuta käyttöä, senkin voisi laittaa käyttämään vähemmän tehoja.

    • Anonyymi

      Nyt se temput teki, ihmettelin kun ei sähköposteja tule, oli käyttäytymissuoja päällä ja piti sp-ohjelman sertifikaattikyselyä epäluotettavana tjsp. Annoin poikkeusluvan niin haki viestit, mutta kun olin kaksi laittanut roskiinja kolmannesta katsomassa linkkiä, oli hävittänyt kaikki uudet, eikä löytynyt mistään, ei karanteenista eikä serveriltä. Roskissa ja muissa oli kaikki, vain uudet hävisi. Laitoin käyttäytymissuojan sp-tarkastuksenkin pois päältä, täytyy katso mitä sitten tekee.

      INBOX.msf näkyy viestien otsikot, mutta INBOX tiedosto 0 kb. Ihme sekoilua. Onneksi ei ollut mtiään tärkeää, yhden voi pyytää uudelleen.

      • Anonyymi

        Mee h oitoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee h oitoon!

        Ei kesällä viitsi, vasta syksyllä ellei hammasta ala särkeä.


      • Anonyymi

        Ihmeitä tapahtuu, palautti jostain kadonneet viestit uuden mukana ja sähköpostien tarkastus voi nähtävästi olla päällä, mutta käyttäytymissuojaa ei kannata pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeitä tapahtuu, palautti jostain kadonneet viestit uuden mukana ja sähköpostien tarkastus voi nähtävästi olla päällä, mutta käyttäytymissuojaa ei kannata pitää.

        Mutta edelleenkään ei saa haettua sähköposteja kuin manuaalisesti ja ainakin käynnistyksen jälkeen kysyy joka kerta poikeuslupaa sertifigaattiin, vaikka on annettu pysyvä lupa jo monta kertaa. Täytyy laittaa sp-tarkastus pois jos muu ei auta, onneksi ei roskaposteja tulekaan kun ei käytä gmailia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta edelleenkään ei saa haettua sähköposteja kuin manuaalisesti ja ainakin käynnistyksen jälkeen kysyy joka kerta poikeuslupaa sertifigaattiin, vaikka on annettu pysyvä lupa jo monta kertaa. Täytyy laittaa sp-tarkastus pois jos muu ei auta, onneksi ei roskaposteja tulekaan kun ei käytä gmailia.

        Vain maksullisessa saa avg:n oman sertifigaatin että loppuu tuo häiriköinti, täytyy siis pitää sp tarkastus pois päältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta edelleenkään ei saa haettua sähköposteja kuin manuaalisesti ja ainakin käynnistyksen jälkeen kysyy joka kerta poikeuslupaa sertifigaattiin, vaikka on annettu pysyvä lupa jo monta kertaa. Täytyy laittaa sp-tarkastus pois jos muu ei auta, onneksi ei roskaposteja tulekaan kun ei käytä gmailia.

        Poistoon moiset roskaohjelmat..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistoon moiset roskaohjelmat..

        Pois koko Winkurahaitake.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kesällä viitsi, vasta syksyllä ellei hammasta ala särkeä.

        Olisi kyllä syytä mennä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kyllä syytä mennä!

        Ei pöytäkonetta viitsi mukaan ottaa ja tuskin lekuri osaisi sille mitään tehdäkään, ei siinä viruksia edes ole.


    • Anonyymi

      Ajattelin vaihtaa Linuxiin.

      • Anonyymi

        Olet yli kymmenen vuotta toitottanut vaihtavasi, taitaa olla niin että taitosi ei riitä vaihtamaan edes vaippojasi.


    • Anonyymi

      Olen kaivertanut salasanan kauhanvarteen, mutta kun se nyt on tietyssä paikassa.. en voi katsoa.

      • Anonyymi

        Kyllä ME sen tiedämme.


      • Anonyymi

        Etkö osaa muka tuntoaistilla lukea?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      135
      2232
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      27
      1725
    3. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      381
      1696
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1216
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      109
      1049
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      97
      1045
    7. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1014
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1003
    9. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      888
    10. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      877
    Aihe