Eskelinen itkee taas

Anonyymi-ap

Eskelinen itkee taas ku ajo ulos, puskat mukamas katkottu?

25

657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ulosajo pännii jos joutuu maksamaan itse. Sitä en ymmärrä kun merkkiedustajatallien päälliköt voivottelee ulosajoja. Se on pelkkää tyhmää julkisuuden kerjäämistä ja tekodraamaa. Rallissa ajetaan väkisinkin ulos ja sitä sattuu kaikille kuljettajille.

    • Anonyymi

      Paikkahan oli " maisemoitu" mikä nyt on idioottien ääliömäistä toimintaa!

      • Anonyymi

        Toki mutta jo ennen nuottia🤓 Kai maanomistaja saa laittaa puskaa alas jos haluaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki mutta jo ennen nuottia🤓 Kai maanomistaja saa laittaa puskaa alas jos haluaa?

        Höpöhöpö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki mutta jo ennen nuottia🤓 Kai maanomistaja saa laittaa puskaa alas jos haluaa?

        Idiootit olivat tehneet maisemaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idiootit olivat tehneet maisemaa

        Näin on, Ne kun ei muuta osaa...! Akk on taas niin munaton että ei osaa tehdä asialle mitään....


    • Anonyymi

      Ei se ole itkenyt. Väärin oli juttu kirjoitettu. Toimitus pyytele anteeksi. Lue kommentit jutusta

      • Anonyymi

        Mistä jutusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä jutusta?

        Rallitpistenet naamakirjassa oikaisu tahallaan oli kirjoitettu juttu noin että penkkaoellet repii verkkarit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rallitpistenet naamakirjassa oikaisu tahallaan oli kirjoitettu juttu noin että penkkaoellet repii verkkarit

        Sehän on Seiskan tasoinen julkaisu. Ei kai sitä kukaan lue.


    • Anonyymi

      Mut tyhmää maisemoida

    • Anonyymi

      Oliko muka maisemoitu

      • Anonyymi

        Ei ainakaan enää nuotin jälkeen, Eskelinen itkee taas ihan omiaa ku ajaa itte paikan iha perseellee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan enää nuotin jälkeen, Eskelinen itkee taas ihan omiaa ku ajaa itte paikan iha perseellee

        Olihan se nuotin jälkeen maisemoitu...älä nyt suotta ole kateellinen jos jollain on vara harrastaa....🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan se nuotin jälkeen maisemoitu...älä nyt suotta ole kateellinen jos jollain on vara harrastaa....🤣🤣🤣

        No eikä ollut, useampi kilpailuun osallistunut on kertonut näin.. ja käy myös selväksi reccevideosta kun vertaa sitä vaikka Eskelisen incariin. Jäi vain puhtaasti silmä seisomaan aukkoon ja nuottikin aivan väärä paikkaan🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikä ollut, useampi kilpailuun osallistunut on kertonut näin.. ja käy myös selväksi reccevideosta kun vertaa sitä vaikka Eskelisen incariin. Jäi vain puhtaasti silmä seisomaan aukkoon ja nuottikin aivan väärä paikkaan🤗

        Ehkä sitä vaan vitutti nää maisemointi pellet....?


    • Anonyymi

      Milloin se on viimeks itkeny.....?

      • Anonyymi

        Eikös se yhtenä talvena itkenyt ku lunta oli lapioitu spooriin.


      • Anonyymi

        En oo kyllä kyyneltä silmässä nähny...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se yhtenä talvena itkenyt ku lunta oli lapioitu spooriin.

        Kuka ei itke ku lunta lapioidaan uraan. Paukkauttaisin lapiolla ottaan penkkaoellejä


    • Anonyymi

      Tyhmät jaksaa jankuttaa. 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Ei Eskelinen ole väittänyt että nyt obmaisemoitu..toimittaja halusi vaa klikkauksia

    • Anonyymi

      Onkohan sillä muijaa? Yksin viikonloppuisin treffeille treffeille.

      • Anonyymi

        Kellä


    • Anonyymi

      Rallipistenet on oikaissut jutun ja pahoitteli kun olivat väärin kirjoittaneet . Jutusta oli saanut kuvan että Eskelinen tarkoitti tuota kyseistä ulosajoa kun puhui maisemoinnista,vaikka oli puhunut yleisesti että on kurjaa jos maisemoidaan. Ei tarkoittanut tätä kyseistä kisaa.. sen oli toimitus keksinyt itse.tai tahallaan oli annettu ymmärtää näin että tulee klikkauksia kun porukka vetää herneet nenään

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe